???

09-11-2010 19:06 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Mensen, we praten er niet meer over!

@emaille, dacht jij hem te kennen?
Lieverd, we hebben hem allemaal gekend.
quote:Zamirah schreef op 09 november 2010 @ 20:00:

Inderdaad, zoals Lola zegt: hij is een lul als hij zo de vuile was buiten hangt. Blegh.Iedereen wil ergens zijn verhaal kwijt, zeker als je een goede band met iemand hebt. Hetzelfde als dat een vrouw het aan een vriendin verteld of zoals hier OPENBAAR OP INTERNET!
Ik vind de woorden slet en geile blom niet echt respectvol tegenover TO, reageer dan niet als je niet normaal kan doen.
quote:emaille schreef op 09 november 2010 @ 22:03:

Jep. ik was ooit met hem.
quote:emaille schreef op 09 november 2010 @ 22:03:

quote:weetikveel schreef op 09 november 2010 @ 22:03:

Ik vind de woorden slet en geile blom niet echt respectvol tegenover TO, reageer dan niet als je niet normaal kan doen.

Ik vind dat ook echt overdreven, je kent me niet eens.

Zó heel erg is het allemaal ook weer niet en ik ben niet de enige die in zo'n situatie zit.
OP is weg... Hoe kan ik nu nog advies geven?
quote:Roosje1986 schreef op 09 november 2010 @ 22:08:

OP is weg!

Verrassend...Ja, het is leuk dat het er een tijdje opstaat, maar wil ook niet dat het jaren op dat internet zwerft, je weet nooit toch?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:10:

[...]

Ja, het is leuk dat het er een tijdje opstaat, maar wil ook niet dat het jaren op dat internet zwerft, je weet nooit toch?Er zitten anders nogal wat grijstinten, tussen 3 uur en jaren. Bangerik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
tja meid, als je zwanger bent van je getrouwde baas is het niet fijn dat dat eeuwig op het internet staat...

mag ik zeggen dat ik het raar vind dat je keer op keer op keer blijft herhalen dat hij ouder is? Alsof je wil dat we daar over gaan vragen en praten
Nou ja, we kunnen de OP wel herschrijven hoor. Zo ingewikkeld was die niet
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:06:

[...]

Ik vind dat ook echt overdreven, je kent me niet eens.

Zó heel erg is het allemaal ook weer niet en ik ben niet de enige die in zo'n situatie zit.TO veel sterkte! met zo'n bord voor je kop heb je het nodig.
ja hoor weer iemand weggejaagd door de gefrustreerde vrouwenclub.

Fijn gevoel moet dat toch geven.
quote:flowerbloem schreef op 09 november 2010 @ 22:12:

tja meid, als je zwanger bent van je getrouwde baas is het niet fijn dat dat eeuwig op het internet staat...

En nee, je bent de enige niet die er voor kiest om voor een gebonden man te gaan, wil niet zeggen dat al die anderen niet net zo dom zijn
quote:weetikveel schreef op 09 november 2010 @ 22:13:

Fijn gevoel moet dat toch geven.

weetjijveel.

Hou toch op met altijd dat fucking zwaktebod dat zodra een TO gaat bleren en janken dat ze haar zin niet krijgt dat ze dan maar weggejaagd is, ik word er kotsmoe van.
quote:weetikveel schreef op 09 november 2010 @ 22:13:

Fijn gevoel moet dat toch geven.Hoezo weggejaagd? Waarom wordt er verwacht dat we met zijn allen altijd gaan meehuilen of meepraten. Dit is een discussieforum, niet een 'ah-kom-maar-hier-dan-krijg-je-een-knuffel-forum'.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 22:13:

[...]

nou nou, een beetje op je woorden smileys letten hoor, TO heeft het hartstikke moeilijk nu ze ontslagen is omdat de vrouw van haar baas haar stalkt nu ze zwanger is. een beetje medeleven mag wel hoor.
quote:flowerbloem schreef op 09 november 2010 @ 22:15:

[...]

nou nou, een beetje op je woorden smileys letten hoor, TO heeft het hartstikke moeilijk nu ze ontslagen is omdat de vrouw van haar baas haar stalkt nu ze zwanger is. een beetje medeleven mag wel hoor.

Je hebt gelijk.

TO, kom hier, dan krijg je een dikke vette Het valt ook allemaal niet mee natuurlijk. Meid, wat een ellende toch.
quote:flowerbloem schreef op 09 november 2010 @ 22:12:

quote:tuttjemeteenrietje schreef op 09 november 2010 @ 22:13:

mag ik zeggen dat ik het raar vind dat je keer op keer op keer blijft herhalen dat hij ouder is? Alsof je wil dat we daar over gaan vragen en praten

Ja, maar dat is echt een belangrijk punt toch?

Dat je niet denkt dat zij een chick is.

En dat het alles complexer maakt en dat mijn ouders er niet om zullen juichen....
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 09 november 2010 @ 22:13:

Dat dacht ik ook.

Maar ik ben wel benieuwd. Dus: hoe oud ben jij en hoe oud is hij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven