Naief?
zondag 11 maart 2012 om 19:34
Hoi meiden,
ik ben aan het daten met een jongen, pas 1 date gehad en nu volgt zaterdag de volgende..is de planning want hij begint er zelf niet over, hij zei dat hij mijn kant op zou komen, ik zei dat ik wel zijn kant op kon komen want ik was daar zaterdag toch in de buurt dan hoeft hij niet dat hele stuk te reizen. Hij zou nog kijken zei hij vorige week, maar is er helemaal niet meer over begonnen wie nou zou reizen. We hebben elke dag contact begint ook met Hey lief, stuurt af en toe Denk aan je xxx Maar qua bellen neem ik altijd initiatief. Ik word er onzeker van. Nu las ik op facebook een berichtje van een meid dat ze hem al zooooooooooo lang niet gezien had!!! en heel enthousiast anyway nu eindigde ze het berichtje met: groetjes aan je vriendin.
Ik schrok en heb hem gestuurd hoi X ik las een berichtje op je facebook...groetjes aan je vriendin?? Zijn reactie hey schat, haha ja klopt heb die meid al zo lang niet gesproken waar zij het over heb is ver voor jou en zij weet dus niet hoe de situatie nu is. Hoe vinden jullie het klinken? Ik ben bang dat ik namelijk erg naief ben als ik hem geloof?
ik ben aan het daten met een jongen, pas 1 date gehad en nu volgt zaterdag de volgende..is de planning want hij begint er zelf niet over, hij zei dat hij mijn kant op zou komen, ik zei dat ik wel zijn kant op kon komen want ik was daar zaterdag toch in de buurt dan hoeft hij niet dat hele stuk te reizen. Hij zou nog kijken zei hij vorige week, maar is er helemaal niet meer over begonnen wie nou zou reizen. We hebben elke dag contact begint ook met Hey lief, stuurt af en toe Denk aan je xxx Maar qua bellen neem ik altijd initiatief. Ik word er onzeker van. Nu las ik op facebook een berichtje van een meid dat ze hem al zooooooooooo lang niet gezien had!!! en heel enthousiast anyway nu eindigde ze het berichtje met: groetjes aan je vriendin.
Ik schrok en heb hem gestuurd hoi X ik las een berichtje op je facebook...groetjes aan je vriendin?? Zijn reactie hey schat, haha ja klopt heb die meid al zo lang niet gesproken waar zij het over heb is ver voor jou en zij weet dus niet hoe de situatie nu is. Hoe vinden jullie het klinken? Ik ben bang dat ik namelijk erg naief ben als ik hem geloof?
zondag 11 maart 2012 om 21:02
quote:me-meis schreef op 11 maart 2012 @ 20:40:
Hoezo is het vreemd dat ik vraag of hij een vriendin heeft? als ik dat gelezen heb op facebook? Ik wil daarin gewoon duidelijkheid als je een leuke date heb gehad en beide vinden het voor herhaling vatbaar dat vind ik het niet raar dat ik op dat berichtje reageer.
Maar nu heb je nog steeds geen duidelijkheid want je vertrouwt het niet. Dus in feite ben je niks opgeschoten.
Ik gaf alleen aan dat IK het niet zou doen (sms-en over FB-bericht) en raar zou opkijken als iemand anders het bij mij zou doen. Maar dat is meer kwestie van vertrouwen denk ik. Ik ga er in principe vanuit dat mensen wel okay zijn. En als ze dat niet blijken, heeft me dat -tot nu toe- nooit genoeg reden gegeven om daarna anderen niet meer te vertrouwen.
Hoezo is het vreemd dat ik vraag of hij een vriendin heeft? als ik dat gelezen heb op facebook? Ik wil daarin gewoon duidelijkheid als je een leuke date heb gehad en beide vinden het voor herhaling vatbaar dat vind ik het niet raar dat ik op dat berichtje reageer.
Maar nu heb je nog steeds geen duidelijkheid want je vertrouwt het niet. Dus in feite ben je niks opgeschoten.
Ik gaf alleen aan dat IK het niet zou doen (sms-en over FB-bericht) en raar zou opkijken als iemand anders het bij mij zou doen. Maar dat is meer kwestie van vertrouwen denk ik. Ik ga er in principe vanuit dat mensen wel okay zijn. En als ze dat niet blijken, heeft me dat -tot nu toe- nooit genoeg reden gegeven om daarna anderen niet meer te vertrouwen.
zondag 11 maart 2012 om 21:06
quote:Ksenija schreef op 11 maart 2012 @ 20:21:
wat een kinderspel.
ben jij die vriendin niet?!
Dat was ook mijn eerste gedachte:O Misschien heeft hij ook iets op facebook staan over jou en dat meisje maakte daaruit op dat jij zijn vriendin bent? En anders idd dat dat meisje hem gekend heeft samen met een ex, dus gaat ze ervan uit dat ze nog samen zijn oid..
Of zie ik alles nou weer te positief?:p
wat een kinderspel.
ben jij die vriendin niet?!
Dat was ook mijn eerste gedachte:O Misschien heeft hij ook iets op facebook staan over jou en dat meisje maakte daaruit op dat jij zijn vriendin bent? En anders idd dat dat meisje hem gekend heeft samen met een ex, dus gaat ze ervan uit dat ze nog samen zijn oid..
Of zie ik alles nou weer te positief?:p
zondag 11 maart 2012 om 21:06
quote:hollebollegijs schreef op 11 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Hierin lees ik toch echt dat hij een vriendin heeft waar hij de groeten aan moet doen.
Ik lees hier alleen in dat hij in de tijd dat dit ene meisje hem voor het laatst zag (en dat zoooo lang geleden is) een vriendin had.
Dat wil niet zeggen dat hij nu nog een vriendin heeft, toch?
[...]
Hierin lees ik toch echt dat hij een vriendin heeft waar hij de groeten aan moet doen.
Ik lees hier alleen in dat hij in de tijd dat dit ene meisje hem voor het laatst zag (en dat zoooo lang geleden is) een vriendin had.
Dat wil niet zeggen dat hij nu nog een vriendin heeft, toch?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zondag 11 maart 2012 om 21:48
Hier je tegenstrijdige verklaring van mijn kant.
Optie 1
Hij heeft echt al lang geen contact gehad met die meid, en ze deed altijd de groeten aan zn vriendin of wilde hem pijlen, en hierdoor stuurde ze dit op het einde... jij bent te jaloers en denkt overal wat achter.. beetje onzeker?
Optie 2.
Dat hij niet begint over het reizen komt waarschijnelijk omdat hij iets te verbergen heeft.. want ben je wel eens bij hem geweest?
Eigenlijk heeft hij een relatie en heeft hij je liever niet in zijn huis omdat de aap dan uit de mauw kan komen.
En die meid, die vraagt gewoon naar zijn vriendin, waar hij wel bij is, maar wat jij dus niet mag weten.
Vandaar dat vreemde gedoe.
Hij smst alleen omdat dat even snel kan zonder betrapt te worden.
-------------------------------------------------------------------------
Het kan dus allebei, wat is er nu waar?
Ik zou het uit gaan zoeken of er nu direct een stop op zetten.
Optie 1
Hij heeft echt al lang geen contact gehad met die meid, en ze deed altijd de groeten aan zn vriendin of wilde hem pijlen, en hierdoor stuurde ze dit op het einde... jij bent te jaloers en denkt overal wat achter.. beetje onzeker?
Optie 2.
Dat hij niet begint over het reizen komt waarschijnelijk omdat hij iets te verbergen heeft.. want ben je wel eens bij hem geweest?
Eigenlijk heeft hij een relatie en heeft hij je liever niet in zijn huis omdat de aap dan uit de mauw kan komen.
En die meid, die vraagt gewoon naar zijn vriendin, waar hij wel bij is, maar wat jij dus niet mag weten.
Vandaar dat vreemde gedoe.
Hij smst alleen omdat dat even snel kan zonder betrapt te worden.
-------------------------------------------------------------------------
Het kan dus allebei, wat is er nu waar?
Ik zou het uit gaan zoeken of er nu direct een stop op zetten.
zondag 11 maart 2012 om 22:07
Om daar nou gelijk van in de achterdocht te schieten... Je moest eens weten hoeveel mensen ik op fb heb die ik al heeeeeeel lang niet heb gezien of gesproken die nog in de veronderstelling zijn dat ik nog met mijn ex ben (wat al een aantal maanden uit is). Laatst kreeg ik ook nog een prikbordberichtje met "blablablablablabla, hoe is het met "naam ex"? Blablablabla". Tja, ik heb het niet gelijk in de krant gezet toen het uitging. Als mensen er naar vragen dan vertel ik het (tenzij t natuurlijk zeer goeie vrienden zijn). Op mijn fb gooi ik niet mn hele hebben en houwen dus er is niet te zien of ik nou een vriend heb of niet.
Ik vind het dus best logisch klinken.
Ik vind het dus best logisch klinken.
maandag 12 maart 2012 om 08:09
Geloof ik eigenlijk best. Ik had laatst ook een berichtje op Hyves van een oude bekende. Groetjes aan 'X'. X is inmiddels al 5 jaar mijn ex. Dat heb je met die oppervlakkige internetcontacten, daar staan mensen tussen die je al jaren niet gezien of gesproken hebt en die zijn niet echt op de hoogte van de laatste details uit je leven.
maandag 12 maart 2012 om 22:21
Dolores zoals ik al heb aangegeven bellen wij wel een paar keer in de week, het is niet dat hij alleen even snel smst en dat het contact alleen daar uit bestaat. Verder geloof ik zelf niet dat ik niet naar hem mag komen, dit is onze eerste weekend samen en vind het eigenlijk wel fijn dat hij dat stuk wil reizen (3 uur) ipv dat ik naar hem moet komen, zo doet hij toch moeite?
dinsdag 13 maart 2012 om 19:03
Ik weet het ook niet meer, hij reageert niet zo veel gister zei hij dat hij een k u t dag had en daarom niet veel zei, ik kreeg een berichtje met sorry sorry sorry, ik leg het nog wel uit. Ik heb nog stees geen uitleg gehad. Of ik zit er te dicht op en moet gewoon geduld hebben, maar ik ben het een beetje zat aan het worden...alleen hij is zooo leuk!