Noa gaat trouwen
maandag 26 juli 2010 om 11:51
Hallo allemaal.
Onlangs heeft Loomii mij een huwelijksaanzoek hier op het forum gedaan en ik heb JA gezegd.
Hoewel het verder nauwelijks ter sprake is gekomen (misschien heeft Loomii cold feet?) ben ik volop bezig met de voorbereidingen.
Nouja, in mijn hoofd dan.
Maar goed, ik ben nu heel blij natuurlijk, want hee wie had verwacht dat het ooit zover zou komen en ik wil het graag met jullie delen. Bij deze dus.
Onlangs heeft Loomii mij een huwelijksaanzoek hier op het forum gedaan en ik heb JA gezegd.
Hoewel het verder nauwelijks ter sprake is gekomen (misschien heeft Loomii cold feet?) ben ik volop bezig met de voorbereidingen.
Nouja, in mijn hoofd dan.
Maar goed, ik ben nu heel blij natuurlijk, want hee wie had verwacht dat het ooit zover zou komen en ik wil het graag met jullie delen. Bij deze dus.
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 11:59
quote:mylenevalerie schreef op 26 juli 2010 @ 11:52:
Gefeliciteerd meiden. Wanneer? Mogen we allemaal op jullie vrijgezellenfeest komen?
Meiden? Loomii lijkt toch op Thijs? Nouja, wat maakt t ook uit.
Jullie moeten allemaal op het vrijgezellenfeest komen.
Wie wil het organiseren? Ik wil strippers en drank.
Gefeliciteerd meiden. Wanneer? Mogen we allemaal op jullie vrijgezellenfeest komen?
Wie wil het organiseren? Ik wil strippers en drank.
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 12:00
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 11:59:
[...]
Wie wil het organiseren? Ik wil strippers en drank.Als iemand mij erbij helpt, count me in .
[...]
Wie wil het organiseren? Ik wil strippers en drank.Als iemand mij erbij helpt, count me in .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 26 juli 2010 om 12:04
Van harte gefeliciteerd!!!
In het kader van "something old, something new, something borrowed, something blue" krijgen jullie van mij:
als something old en borrowed (wel graag zonder deuken terug )
en als cadeau:
voor het blue en new
In het kader van "something old, something new, something borrowed, something blue" krijgen jullie van mij:
als something old en borrowed (wel graag zonder deuken terug )
en als cadeau:
voor het blue en new
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
maandag 26 juli 2010 om 12:10
quote:boogje schreef op 26 juli 2010 @ 11:55:
Van Harte Gefeliciteerd!.. Ik verheug me nu al op he feest!..
*stiekem had ik altijd al verwacht/gehoopt dat jullie twee bij elkaar zouden komen..*
Stiekem ben jij mijn grote forumliefde, maarja, dat zit er niet in...
Kun jij een beetje leuk strippen trouwens?
Van Harte Gefeliciteerd!.. Ik verheug me nu al op he feest!..
*stiekem had ik altijd al verwacht/gehoopt dat jullie twee bij elkaar zouden komen..*
Kun jij een beetje leuk strippen trouwens?
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 12:10
Ik wil niet lullig doen en zeker geen rel veroorzaken maar Loomii heeft verkering met mij....
En was het maar alleen verkering maar nee, we zijn zelfs verloofd!
Voordat er dus getrouwd wordt zou ik het fijn vinden te weten wat de twotiming biatch bride to be van plan is met deze - dacht ik - serieuze relatie.
Niks persoonlijks tegen jou Noa verder. Ik heb je al een dreigmail gestuurd Jou wens ik natuurlijk het allerbeste.
Met gebroken hart,
Leo
Voordat er dus getrouwd wordt zou ik het fijn vinden te weten wat de twotiming biatch bride to be van plan is met deze - dacht ik - serieuze relatie.
Niks persoonlijks tegen jou Noa verder. Ik heb je al een dreigmail gestuurd Jou wens ik natuurlijk het allerbeste.
Met gebroken hart,
Leo
maandag 26 juli 2010 om 12:14
quote:eleonora schreef op 26 juli 2010 @ 12:10:
Ik wil niet lullig doen en zeker geen rel veroorzaken maar Loomii heeft verkering met mij....
Met gebroken hart,
LeoWaaaattttttttttt???
Met gebroken hart,
LeoWaaaattttttttttt???
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 12:21
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 12:10:
[...]
Kun jij een beetje leuk strippen trouwens?Als jullie gaan trouwen zorg ik wel voor de strip act.. heb nog wel ergens zo'n vlinderdasje volgens mij.. dus dat moet te doen zijn.. ben niet al te flauw..
[...]
Kun jij een beetje leuk strippen trouwens?Als jullie gaan trouwen zorg ik wel voor de strip act.. heb nog wel ergens zo'n vlinderdasje volgens mij.. dus dat moet te doen zijn.. ben niet al te flauw..