Noa gaat trouwen
maandag 26 juli 2010 om 11:51
Hallo allemaal.
Onlangs heeft Loomii mij een huwelijksaanzoek hier op het forum gedaan en ik heb JA gezegd.
Hoewel het verder nauwelijks ter sprake is gekomen (misschien heeft Loomii cold feet?) ben ik volop bezig met de voorbereidingen.
Nouja, in mijn hoofd dan.
Maar goed, ik ben nu heel blij natuurlijk, want hee wie had verwacht dat het ooit zover zou komen en ik wil het graag met jullie delen. Bij deze dus.
Onlangs heeft Loomii mij een huwelijksaanzoek hier op het forum gedaan en ik heb JA gezegd.
Hoewel het verder nauwelijks ter sprake is gekomen (misschien heeft Loomii cold feet?) ben ik volop bezig met de voorbereidingen.
Nouja, in mijn hoofd dan.
Maar goed, ik ben nu heel blij natuurlijk, want hee wie had verwacht dat het ooit zover zou komen en ik wil het graag met jullie delen. Bij deze dus.
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 13:59
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 13:50:
Ik ben eruit hoor. Heb net even diep nagedacht. Bruiloft met Loomii kan gewoon doorgaan en dan trouw(en) ik/wij meteen met Leo en Elleinspe Dat alles onder het mom van pakken wat je pakken kanje leeft maar 1 keer. Dat wordt een knalfeest!
Gezellig!
Zal ik de taart zelf bakken of moet dat zo'n kunstig ding zijn met vier bruiden er op?
Hebben we strippers?
Welk vervoer nemen we naar het stadhuis?
Trouw ik dan ook met Loom en Elle meteen?
Doen we een receptie + feest of alleen een receptie en dan een diner?
Ik ga snel aan de Modifast en de Dulcolax om in mijn bruidsjurk te passen!
Ik ben eruit hoor. Heb net even diep nagedacht. Bruiloft met Loomii kan gewoon doorgaan en dan trouw(en) ik/wij meteen met Leo en Elleinspe Dat alles onder het mom van pakken wat je pakken kanje leeft maar 1 keer. Dat wordt een knalfeest!
Gezellig!
Zal ik de taart zelf bakken of moet dat zo'n kunstig ding zijn met vier bruiden er op?
Hebben we strippers?
Welk vervoer nemen we naar het stadhuis?
Trouw ik dan ook met Loom en Elle meteen?
Doen we een receptie + feest of alleen een receptie en dan een diner?
Ik ga snel aan de Modifast en de Dulcolax om in mijn bruidsjurk te passen!
maandag 26 juli 2010 om 14:02
maandag 26 juli 2010 om 14:02
quote:eleonora schreef op 26 juli 2010 @ 13:59:
[...]
Gezellig!
Zal ik de taart zelf bakken of moet dat zo'n kunstig ding zijn met vier bruiden er op? MV gaat dat allemaal regelen, met behulp van andere forummers
Hebben we strippers? Boogje in ieder geval, maar we willen er meer, minstens 4
Welk vervoer nemen we naar het stadhuis?Ik ben as we speak een Boeing 737 aan het regelen, is dat leuk?
Trouw ik dan ook met Loom en Elle meteen?Dacht het wel ja
Doen we een receptie + feest of alleen een receptie en dan een diner?Feest en een BBQ
Ik ga snel aan de Modifast en de Dulcolax om in mijn bruidsjurk te passen! Nee, jij moet blijven zoals je bent
[...]
Gezellig!
Zal ik de taart zelf bakken of moet dat zo'n kunstig ding zijn met vier bruiden er op? MV gaat dat allemaal regelen, met behulp van andere forummers
Hebben we strippers? Boogje in ieder geval, maar we willen er meer, minstens 4
Welk vervoer nemen we naar het stadhuis?Ik ben as we speak een Boeing 737 aan het regelen, is dat leuk?
Trouw ik dan ook met Loom en Elle meteen?Dacht het wel ja
Doen we een receptie + feest of alleen een receptie en dan een diner?Feest en een BBQ
Ik ga snel aan de Modifast en de Dulcolax om in mijn bruidsjurk te passen! Nee, jij moet blijven zoals je bent
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 14:03
quote:Vinyl schreef op 26 juli 2010 @ 14:02:
Denk ik in 1 forumhuwelijk te rollen, worden het er meer!
Wat een romantische dag!!
(hier is hij net begonnen, de dag, dus dit belooft wat!)
Kan ik nog wat doen? Zit nu in Amerika dus kan wel van die afzichtelijke geweldige bruidsmeisjesjurken scoren?
[afbeelding]Kun jij een zak van dat witte poeder meenemen? Omo heet het ofzo.
Denk ik in 1 forumhuwelijk te rollen, worden het er meer!
Wat een romantische dag!!
(hier is hij net begonnen, de dag, dus dit belooft wat!)
Kan ik nog wat doen? Zit nu in Amerika dus kan wel van die afzichtelijke geweldige bruidsmeisjesjurken scoren?
[afbeelding]Kun jij een zak van dat witte poeder meenemen? Omo heet het ofzo.
Cum non tum age
maandag 26 juli 2010 om 14:36
Noa, ik ben erg blij voor je hoor, en ook voor de betrokenen, maar kan het nog worden teruggedraaid naar plan A: jij en Loommii?
Ik heb nl mijn ABC voor het huwelijksfeest al klaar en ook al een reservestukje in gedachten voor het waarschijnlijke geval dat iemand anders mij voor zal zijn met een ABC.
Raak een beetje in de war.
Ik heb nl mijn ABC voor het huwelijksfeest al klaar en ook al een reservestukje in gedachten voor het waarschijnlijke geval dat iemand anders mij voor zal zijn met een ABC.
Raak een beetje in de war.
maandag 26 juli 2010 om 14:50
quote:Vinyl schreef op 26 juli 2010 @ 14:41:
[...]
Anders nog iets? Moet ik van hier nog wat leuke mannen meenemen?
Zit nu in New Orleans, veel goede muzikanten op straat. Hebben jullie al muziek?Leuke man is nooit weg, je weet ongeveer mijn smaak?
[...]
Anders nog iets? Moet ik van hier nog wat leuke mannen meenemen?
Zit nu in New Orleans, veel goede muzikanten op straat. Hebben jullie al muziek?Leuke man is nooit weg, je weet ongeveer mijn smaak?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 26 juli 2010 om 14:58
quote:Moonlight82 schreef op 26 juli 2010 @ 14:55:
Oooooh een forumbruiloft.
Mogen alle forummerts komen? En de gebanden? En de meelezerts? Lijkt me wel zo gezellig.Alle spammers en gespuis die een perma hebben hoeven er niet bij te zijn hoor.
Oooooh een forumbruiloft.
Mogen alle forummerts komen? En de gebanden? En de meelezerts? Lijkt me wel zo gezellig.Alle spammers en gespuis die een perma hebben hoeven er niet bij te zijn hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.