Noa gaat trouwen

26-07-2010 11:51 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Onlangs heeft Loomii mij een huwelijksaanzoek hier op het forum gedaan en ik heb JA gezegd.

Hoewel het verder nauwelijks ter sprake is gekomen (misschien heeft Loomii cold feet?) ben ik volop bezig met de voorbereidingen.

Nouja, in mijn hoofd dan.

Maar goed, ik ben nu heel blij natuurlijk, want hee wie had verwacht dat het ooit zover zou komen en ik wil het graag met jullie delen. Bij deze dus.
Cum non tum age
Had gewoon mooier geweest dan Yo en Wes, weet t zeker!!
quote:elleinspe schreef op 26 juli 2010 @ 12:49:

Wat moet ik nou??

Gaat het nog door of is de boel verbroken?

Anders werp ik mij wel op om een treurende verloofde over te nemen hoor

Het wachten is op een reactie van Loomii.

Maar ehh, jij wil mij anders wel?
Cum non tum age
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 13:00:

[...]

Het wachten is op een reactie van Loomii.

Maar ehh, jij wil mij anders wel?Ja hoor, ik neem je graag over!
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 12:37:

[...]

Nee die hou ik. En die fiets ook.

Hmmmm, okay. Oma moet 4x per dag gevoerd worden, paar keer per dag verschoond, 's Ochtends en 's avonds gewassen, 1x per week gaat ze zingen in het operakoor, 1x per week gaat ze naar de kantklosclub en 1x in de 2 dagen gaat ze naar de klaverjasavond. Je moet wel bij haar blijven, want ze heeft de neiging om stiekem weg te lopen en ze is zwaar dementerend dus dan raakt ze verdwaald. Ze lust geen bietjes, boontjes, sla, doperwtjes of spinazie. Krijgt ze rode vlekken van en jeuk en dan moet ze 6x per dag tabletten innemen. Goed onthouden he?

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:elleinspe schreef op 26 juli 2010 @ 13:03:

[...]

Ja hoor, ik neem je graag over! Oh opwindend. Ik wacht de reactie van Loomii af, want ik ben natuurlijk heeel anders. Maar zodra het uit is, sta ik bij jou voor de deur.
Cum non tum age
quote:Ayla520 schreef op 26 juli 2010 @ 13:06:

[...]

Hmmmm, okay. Oma moet 4x per dag gevoerd worden, paar keer per dag verschoond, 's Ochtends en 's avonds gewassen, 1x per week gaat ze zingen in het operakoor, 1x per week gaat ze naar de kantklosclub en 1x in de 2 dagen gaat ze naar de klaverjasavond. Je moet wel bij haar blijven, want ze heeft de neiging om stiekem weg te lopen en ze is zwaar dementerend dus dan raakt ze verdwaald. Ze lust geen bietjes, boontjes, sla, doperwtjes of spinazie. Krijgt ze rode vlekken van en jeuk en dan moet ze 6x per dag tabletten innemen. Goed onthouden he?

Geen enkel probleem (heb al iemand ingehuurd). Oma zit nu aan de champagne, dat kan toch wel?
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 26 juli 2010 @ 12:40:

[...]

BBQ en strippen lijkt me in dat opzicht een gevaarlijke combinatie!!..Nee hoor, gewoon goed zorgen dat het vlees wel lekker warm is maar niet verbrandt .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 26 juli 2010 @ 13:09:

Nee hoor, gewoon goed zorgen dat het vlees wel lekker warm is maar niet verbrandt .zullen we dan afspreken dat we geen worst op de BBQ gooien?
quote:misschicken schreef op 26 juli 2010 @ 12:34:

[...]

Over twotiming biatches gesproken....

Hoho, je wist van te voren dat ik niet monogaam zou zijn schat. Ik bén nu eenmaal een player. Dat vond je juist spannend......
quote:eleonora schreef op 26 juli 2010 @ 13:12:

[...]

Hoho, je wist van te voren dat ik niet monogaam zou zijn schat. Ik bén nu eenmaal een player. Dat vond je juist spannend......Ik kan het achteraf gezien toch niet zo goed handelen geloof ik
quote:eleonora schreef op 26 juli 2010 @ 13:12:

[...]

Hoho, je wist van te voren dat ik niet monogaam zou zijn schat. Ik bén nu eenmaal een player. Dat vond je juist spannend......Ik geloof dat wij ook wel bij elkaar passen dan...
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 26 juli 2010 @ 13:11:

[...]

zullen we dan afspreken dat we geen worst op de BBQ gooien?Kabou, je kan de hotdog broodjes thuis laten! (leek mij een veilige bijdrage aan de bbq voor haar )
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 13:08:

[...]

Geen enkel probleem (heb al iemand ingehuurd). Oma zit nu aan de champagne, dat kan toch wel?Dat kan prima! Nou, geregeld dan. Nu maar hopen dat de ceremonie doorgaat. Al iets gehoord?
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:noa schreef op 26 juli 2010 @ 13:15:

[...]

Ik geloof dat wij ook wel bij elkaar passen dan...Trouwen?
quote:misschicken schreef op 26 juli 2010 @ 13:13:

[...]

Ik kan het achteraf gezien toch niet zo goed handelen geloof ik

*zucht*

Schát, doe nou niet zo moeilijk, ik ben haske discreet, ik heb twee mobiels en op één doe ik mijn love affairs maar die heb ik natuurlijk niet op de salontafel liggen je hebt er toch helemaal geen lást van?!
Gaat het huwelijk nog wel dit jaar plaatsvinden?
quote:mylenevalerie schreef op 26 juli 2010 @ 13:16:

[...]

Kabou, je kan de hotdog broodjes thuis laten! (leek mij een veilige bijdrage aan de bbq voor haar )

Ik ben zwaar beledigd!!!
Noa, van harte meid.

Knap van je dat je een huwelijkskandidaat hebt weten te scoren op een vrouwenforum.

Mij lukt het niet, ik moest gister al notabene die EarthlyMatters uit zijn virtuele stamkroeg slepen om te pimpampetten
Gefeliciteerd Noa!!!

Is er nog een linkje naar het betreffende aanzoek??

[...]

Ik geloof dat wij ook wel bij elkaar passen dan...

Je moet wel weten wat je wilt natuurlijk hè.

Een van de zovelen van Leo of monogaam met mij!!

[...]

[...]

[...]

[...]

Ik ben eruit hoor. Heb net even diep nagedacht. Bruiloft met Loomii kan gewoon doorgaan en dan trouw(en) ik/wij meteen met Leo en Elleinspe Dat alles onder het mom van pakken wat je pakken kanje leeft maar 1 keer. Dat wordt een knalfeest!
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven