Normaal dit?

22-08-2008 23:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn ex en ik zijn nu 8 maanden uitelkaar. Wat eerst allemaal een juiste keus lijkt te zijn, begin ik nu weer te twijfelen. We wonen jammer genoeg nog steeds samen. Ik wil afstand doen van deze situatie, maar kan niet. Er is teveel gebeurd om nog een relatie op te kunnen bouwen, maar het erge ervan is dat ik het niet uit kan staan als hij met andere vrouwen contact heeft en afspraakjes mee gaat maken. Ik wil het aan de ene kant dus niet weten en aan de andere kant weer wel. Heel frustrerend dit.

Is dit een normale reactie? Of komt het straks goed als ik een eigen huisje heb? We kunnen nniet apart nog van elkaar wonen en hij kan ook niet hier weg...

HELP!
Lijkt me een hele normale reactie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lijkt me logisch dat het straks beter gaat (wanneer je een eigen huis hebt). Dan word je er immers niet meer mee geconfronteerd. Verder vind ik het een doodnormale reactie.
The time is now
Hoi Sanne,

Ik heb min of meer in dezelfde situatie gezeten met mijn ex. We hebben nog 2 maanden samen in een huis gewoond, nu gelukkig niet meer. Je wordt gewoon, of je het nou wil of niet, geconfronteerd met elkaar doen en laten en dat geeft onrust. Ik merkte het natuurlijk als hij om 5 uur 's nachts nog niet thuis was en dan vroeg ik me hevig af met wie hij was, en waar enzo. Maar als ik hem dat de volgende dag vroeg, dan vond ik het toch helemaal niet leuk om te horen wat voor (leuke) dingen hij allemaal gedaan had.. Terwijl ik hem echt niet terug wilde. Nu ik mijn eigen stekkie heb, heb ik veel meer rust. Ik hoef me alleen nog maar op mijn eigen leven te richten en dat is veeel beter. Dus, gebaseerd op mijn eigen ervaringen lijkt het me normaal. En als je eenmaal je eigen woonruimte hebt, zal het waarschijnlijk weer heel anders (rustiger) zijn.

Groetjes en succes!
Een hele normale reactie van je.

Maar 8 maanden uit elkaar en nog steeds geen zicht op wanneer je een eigen stekje hebt? Dat is toch haast niet te doen!

Hoe komt het dat er nog steeds geen uitzicht is op nieuwe woonruimte? Dan pas kun je echt gaan bouwen aan een leven zonder hem.
Ik snap niet dat je nog 8 maanden met je ex kan samenwonen. Hoe bedoel je dat jullie niet uit elkaar kunnen wonen? je kan toch altijd bij een vriendin intrekken? Straks nodigt hij zijn date uit bij jullie thuis.. dat kan toch niet. Je moet scheiden, van eettafel, bed, huis, bank, ruimte...
Ja, dit is heel normaal. Probeer de controle los te laten. Er niet mee bezig te zijn wat hij doet ook al is dat heel moeilijk als je in 1 huis woont. Hopelijk zal hij wel zo netjes zijn om geen dates mee naar huis te nemen.
LIjkt mij ook heel normaal.

Waarom kun je na 8 maanden nog steeds niet weg?
8 maanden uit elkaar en jullie wonen nog steeds samen?

Dat vind ik niet normaal

Waarom is dat?

Zoalang je elke dag met hem geconfronteerd wordt zan je ook nietr loskomen van hem, en ja tuurlijk doet het dan pijn als je hem m et andere vrouwen in de weer ziet!

Een ex wordt pas echt een ex als je al dan niet tijdelijk even alle banden verbreekt...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje ik vond het sowieso lastig om (niet samenwonend, wel 4 jaar relatie) na een half jaar de ex los te laten.. Dus lijkt me alleen maar moeilijker als je ook nog bij elkaar in huis woont.. Toen ervoor gekozen even geen/ weinig contact te hebben en inderdaad zoals summerdance ook zegt, toenw erd het echt een ex.. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven