Not just a flirt

02-02-2012 21:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee viva'ers!

Al minstens een jaar ben ik aan het flirten met een hele leuke man. Waar? Op school. Nee geen middelbare school. Hij is een stuk ouder dan ik (20), ik denk eind 30. Ik zie hem niet zo vaak (1x per week), en als ik hem dan weer zie, flirten we aan een stuk door. Het gaat iig niet om een leraar, op onze school kunnen er ook cursussen en kortdurende opleidingen gevolgd worden (door 'oudere' mensen). Ik denk dat dit bij hem ook het geval is, maar weet het niet zeker! Heb hem nog nooit gesproken (ja, behalve hoi) omdat daar nooit de gelegenheid voor is.

Dit is dus al een tijd aan de gang en it's not just a flirt. Ik begin hem steeds aantrekkelijker te vinden en eigenlijk wil ik met hem in contact komen, gewoon om wat meer over 'm te weten te komen (at least in the first place ).

Anyway! Hoe kom ik met deze man in contact? Ik ben namelijk nooit alleen als ik hem zie (pauze's) en hij ook niet.. Tips & tricks welcome.
Dezelfde man als uit dit topic? What to do?
Is vast een studie Engels..
Nou, gewoon, Haai, en wat doe jij hier?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe flirt je aan 1 stuk door zonder een woord te wisselen? Luchtkusjes, knipogen en glimlachen?

Volgende keer eerst even zijn handen checken. Misschien blinkt er iets om zijn vinger. Zo niet, dan eens naast hem gaan zitten in de pauze en een babbeltje gaan maken.
Nee, niet dezelfde man uit what to do. Dat heeft me overigens wel heel lang beziggehouden.

@ ster89, een studie engels?

@ fame, dat is eigenlijk wel een goede zin, maar er is niet echt een moment om dat te zeggen.
Itsmee, toevallig een voorkeur voor oudere mannen?
@ hipslala, haha, tja. Vooral heel veel oogcontact. Ik zit meestal al ergens en als hij me al gezien heeft probeert hij wel in de buurt te gaan zitten, dus misschien gaat het de goede kant uit :P maar hij kan ook moeilijk zeggen (ik ook niet), kom jongens, we gaan daaar aan tafel zitten, haha. Dus dat lukt niet altijd in de buurt!
Ja inderdaad @ella, daar ben ik wel achter gekomen. Ik heb alleen geen idee hoe oud hij echt is, ben heel slecht in leeftijd schatten, dus daar ben ik wel benieuwd naar!
Ik bedenk me nu trouwens dat hij wel een ring draagt, maar om z'n duim, dus lijkt me niet dat dat een trouwring is toch?
:-) join the club
Jeej, haha. Hoe oud ben jij ella?
29...iets ouder dus
Wat denken jullie van die duimring? :O
Een duimring is geen trouwring, maar het is wel heeeeel lelijk.
haha, tja.

Waar ik zelf nog aan dacht, maar over twijfelde en niet weet of ik 't wel durf, was om een briefje met m'n 06 te geven als hij langs me loopt o.i.d. of is dit kinderachtig? iets beters en doeltreffenders kon ik namelijk niet bedenken, haha. Wat vinden jullie?
Mwoh, vind ik niet kinderachtig hoor. Als de enige andere optie is hem aanspreken als ie in een groep staat zou ik ook voor het briefje gaan. Maar, als ie langsloopt kun je 'm ook even alleen vangen. Je kunt gewoon vragen of ie hier een cursus volgt ofzo? Of waar hij heen moet (welk lokaal) en een stukje meelopen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Misschien dat ik toch het briefje moet gaan proberen binnenkort.. als ik het durf, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven