ode aan vriendin
zaterdag 26 april 2008 om 22:51
Hang net de telefoon op, en wat BOF ik toch dat ik zo'n geweldig wijffie ken die ook nog eens een vriendin van mij is. Belde haar bloedsjagrijnig en best depressief op, en zij weet mij weer aan het lachen te krijgen, te relativeren en blij met mijzelf te zijn. Terwijl zij zich ook echt niet oke voelde. Sorry, na al die topics over slechte vriendinnen wou ik gewoon even zeggen dat ik echt blij ben met V. Dank je lieverd! Ik ben blij met je omdat
- je mij op de grond kan zetten
- niet claimt en er toch altijd bent
- niet veroordeelt maar wel afkeurt als ik echt slechte beslissingen maak. Zonder MIJ te veroordelen, maar gewoon niet klakkeloos alles aanneemt. Ik kan best overheersend zijn
- je echt lol mee kan hebben
- je te vertrouwen bent
- je er bent.
- je mij op de grond kan zetten
- niet claimt en er toch altijd bent
- niet veroordeelt maar wel afkeurt als ik echt slechte beslissingen maak. Zonder MIJ te veroordelen, maar gewoon niet klakkeloos alles aanneemt. Ik kan best overheersend zijn
- je echt lol mee kan hebben
- je te vertrouwen bent
- je er bent.

zondag 27 april 2008 om 09:59
En Leo, wat ben je toch een schat dat je dit tegen Anemoon zegt
Zonder gekheid, ik werd er afgelopen weekend ook weer eens aan herinnerd dat ik heel lieve vriendinnen heb, die me in alles bijstaan en bezorgd zijn om mijn welzijn. Dat is zo ongelofelijk veel waard, dat mag best eens gezegd worden.
dubio
Zonder gekheid, ik werd er afgelopen weekend ook weer eens aan herinnerd dat ik heel lieve vriendinnen heb, die me in alles bijstaan en bezorgd zijn om mijn welzijn. Dat is zo ongelofelijk veel waard, dat mag best eens gezegd worden.
dubio
Ga in therapie!
zondag 27 april 2008 om 10:30