Ohjee.. een date

29-07-2010 00:45 55 berichten
Wat mij vandaag is overkomen.. Ben er nog in de war van!

Ik liep in mn comfortabele maar best lelijke sportoutfit richting sportschool. In mn ooghoek zag ik de stand met een promoteam van groene stroom. Aangezien ik daar geen behoefte aan heb lag mn verhaal in mn hoofd al klaar.. En jahoor een manspersoon kwam in actie in mijn richting, ik was al op zoek naar een vluchtroute maar helaas.Todat de gozer in kwestie dichterbij kwam, wow die ogen en ehh ja hij mocht er zeker zijn! Op een 1 of andere manier voelde hij ook een soort van klik want hij wist gelijk zn verhaal niet meer. Gelukkig kwamen we snel bij zinnen en waren we in een gezellig gesprek beland over wie je bent en wat je doet. Zegt hij ineens: Eh ja zou ik je nummer mogen? Misschien kunnen we een x wat drinken?

Hhaha hij wist me wel even te verrassen! Om een lang verhaal kort te maken.. Morgenavond gaan we op date.. mijn hemel, ben alweer 2,5 jr vrijgezel en heb al geen date gehad sinds een half jaar. Zenuwen ten top hier! We hebben al aan de telefoon gehangen dus dat scheelt al wel.. (ik vertelde dat ik tot 21:00 moest werken en hij belde om 21:01 om te vragen of ik lekker had gewerkt... ) Moraal van het verhaal: Ook in je comfo kloffie kan het zomaar gebeuren haha!

Spannend!

*Edit* vanavond dus al, is tenslotte al na 12 uur..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet: misschien wat achterdocht en spelbreker van mijn kant, maar denk je dat jij de eerste vrouw is waarmee hij zo afspreekt? Is de eerste wat bij mij opkwam.

I.ig wens ik jou veel plezier morgen...
Wat leuk, veel plezier 'vanavond' !
Hartstikke leuk! Veel plezier.
Geniet ervan!
Leuk verhaal! Geniet ervan. Enne, hou ons op de hoogte!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:meamore schreef op 29 juli 2010 @ 00:56:

Ik weet het niet: misschien wat achterdocht en spelbreker van mijn kant, maar denk je dat jij de eerste vrouw is waarmee hij zo afspreekt? Is de eerste wat bij mij opkwam.

I.ig wens ik jou veel plezier morgen...Ik snap je reactie, dat was mijn 1e reactie namelijk ook, heb het hem ook gelijk gevraagd maarja zeker weten doe je het nooit helaas.. Ik moet maar eens uit gaan van t beste van de man mens

I.ig wens ik jou veel plezier morgen...Wat doet het er toe als ze niet de eerste is waarmee hij afspreekt? Als ze maar de laatste is !!!
Bronny, jij bent schérp!!!!!!

Oh laatste update: krijg nu net een smsje: Slaap lekker! x

Dat ga ik zeker doen, iig een poging doen tot. Hyper de pieper...
quote:Bronny schreef op 29 juli 2010 @ 01:28:

[...]

Wat doet het er toe als ze niet de eerste is waarmee hij afspreekt? Als ze maar de laatste is !!! Die was idd een goeie, damn!
Have fun!

I.ig wens ik jou veel plezier morgen...

Doe 's niet zo negatief .

Natuurlijk niet, hij is een keurig jongen, zulke dingen doet hij normaliter nooit maar toen hij TO zag was hij op slag verliefd. Liefde op het eerste gezicht..

Ja, ik hou van sprookjes .
Wat leuk. Zou er ook kriebels van hebben.

Geniet ervan in ieder geval.
Wat leuk! Have fun!

En blijf vooral jezelf tijdens de date..
Perfectionisme is niet perfect...
Wat leuk, veel plezier!!
Spannend!!! Succes vanavond!!
Leuk! Ik ben dol op dit soort stories. Veel plezier en blijf schrijven!
Spannend! Ik ben heel benieuwd!
Oeee, leuk! Hoop echt dat dit zo'n sprookjesverhaal wordt.

Vanavond verslag uitbrengen he!

Veel plezier!
Zowhee das wel een heel vasthoudende verkoper, over klantenbinding gesproken.
echt Leuk!! have fun
Ohhh wat schattig!!! Have fun!
En vanavaond kom je thuis met een contract voor drie jaar groene stroom.

Leuk! Veel plezier!
Thila dat gaat niet gebeuren, betaal all in dus heb voor mezelf al de goedkoopste energie die ik maar kan krijgen ;) Heb m vanmorgen voor mn avonddienst nog even gezien, hij was nog steeds leuk haha!
Vanmorgen voor je avonddienst? Cool. Hoe doe je dat?

Ben benieuwd! Leuk als dit iets wordt! Klinkt als een sprookje.

Het sportmeisje en de groene stroom verkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven