On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 00:45:

[...]

pfff, gelukkig, ik was al bang. Ontdek ik eerst dat ik geen dertigers-dillemma heb, ben ik ook al het contact met de twintigers kwijt

Maar serieus, de simpelste oplossing lijkt me toch gewoon je niet zo druk te maken. Waarom zou iemand altijd moeten reageren? Ik heb msn altijd aan staan, en mijn telefoon trouwens ook, maar ik reageer als ik dat wil, en anders niet. Kan ik me echt niet schuldig over voelen.Pffff gelukkig ben ik niet de enige...
hmmm,,,ja ik heb toch echt geen zin om nu te antwoorden , maar ik vind het op zich wel een goede zaak , dat hij toch gewoon eerlijk aangeeft dat hij met iemand anders zat te praten , ook al vroeg ik hem niks en was ik maar heel even on line,,,Dus hij houdt me ook een beetje in de gaten : )

Al die achterdocht niet voor niks :0 maar goed, toch zat hij met iemand anders te praten en mij aanspreken was dus idd niet zo belangrijk grrrrrrrrrrr Ik weet dat ik gek ben , maar PFFF mannen ...grrr
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:50:

hmmm,,,ja ik heb toch echt geen zin om nu te antwoorden , maar ik vind het op zich wel een goede zaak , dat hij toch gewoon eerlijk aangeeft dat hij met iemand anders zat te praten , ook al vroeg ik hem niks en was ik maar heel even on line,,,Dus hij houdt me ook een beetje in de gaten : )

Al die achterdocht niet voor niks :0 maar goed, toch zat hij met iemand anders te praten en mij aanspreken was dus idd niet zo belangrijk grrrrrrrrrrr Ik weet dat ik gek ben , maar PFFF mannen ...grrr

Ja, het is inderdaad vrij idioot om "mannen" de schuld te geven van je vrij hysterische gedrag

Maar, erkennen dat je een probleem hebt, is de eerste stap naar de oplossing, schijnen ze bij de AA te leren
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 00:49:

Nee, je kan ook offline typen.

Er is inmiddels weer 10 min voorbij, dus is het gevoel van in de gaten houden ook weg.

hahaha, ja ,,,haha

Ik ben gek!!

Nee maar daarom , ik wou niet off line schrijven ( ik weet dat dat kan) Straks denkt hij dat ik stiekem doe ( wat ik ook aan het doen ben , alleen hoeft hij dat niet te weten natuurlijk ...

Maar toch zijn reactie is ook raar, waarom praat hij tegen mij als hij weet dat ik off line ben? Hij gelooft mij dus ook niet , zo te zien...
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 00:51:

[...]

Ja, het is inderdaad vrij idioot om "mannen" de schuld te geven van je vrij hysterische gedrag

Maar, erkennen dat je een probleem hebt, is de eerste stap naar de oplossing, schijnen ze bij de AA te leren haha, ja ik erken het ook,,,,Ik zeg ook neit dat ik volledig in orde ben...:)
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:53:

[...]

hahaha, ja ,,,haha

Ik ben gek!!

Nee maar daarom , ik wou niet off line schrijven ( ik weet dat dat kan) Straks denkt hij dat ik stiekem doe ( wat ik ook aan het doen ben , alleen hoeft hij dat niet te weten natuurlijk ...

Maar toch zijn reactie is ook raar, waarom praat hij tegen mij als hij weet dat ik off line ben? Hij gelooft mij dus ook niet , zo te zien...Dan zet je je status weer op online en wacht je af of hij nog iets zegt,is dat nu zo moeilijk?

[...]

Hij gelooft mij dus ook niet , zo te zien...En terecht, zo te zien.
Hahahahahaha! Muts! Misschien heeft zijn beste vriend een piemelprobleem. Dan kan hij toch niet tussendoor met jou kletsen? Mannen kunnen nou eenmaal maar 1 ding tegelijk.

[...]

haha, ja ik erken het ook,,,,Ik zeg ook neit dat ik volledig in orde ben...:)"van de pot gepleurd" was de term die bij me op kwam. Maar hee, als jij je er gelukkig bij voelt, hoor je mij niet klagen he.
Waar je je al niet druk om kan maken... heb dit topic met stijgende verbazing gelezen...

Get al life!
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 00:55:

[...]

En terecht, zo te zien.haha, ja
quote:Jazzie schreef op 21 juli 2008 @ 00:56:

Waar je je al niet druk om kan maken... heb dit topic met stijgende verbazing gelezen...

Get al life!haha, i have no life,,,i am on vakation )
Of hij gelooft je wel en hoopt dat zodra jij weer inlogt je zijn oude berichtje ziet. Want dat kan ook met de nieuwe msn :-)
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 00:55:

Hahahahahaha! Muts! Misschien heeft zijn beste vriend een piemelprobleem. Dan kan hij toch niet tussendoor met jou kletsen? Mannen kunnen nou eenmaal maar 1 ding tegelijk.

Nee , waarschijnlijk niet En toch voel ik me dus betrapt..

Uiteraard zeg ik dat ik er niet was : ) Maar goed zo te zien weet hij ook wel dat he tniet waar is, anders had die geen berichtjes gestuurd

Voel me dus betrapt
Hopelijk gedraag je je niet zo hysterisch als je een avond met hem uit bent.

Dat gedrag past meer bij meisjes van 15.
quote:superstar_2 schreef op 21 juli 2008 @ 01:00:

Hopelijk gedraag je je niet zo hysterisch als je een avond met hem uit bent.

Dat gedrag past meer bij meisjes van 15.

haha, idd en ik ben way older then that:)

Errug eigenlijk...
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 00:58:

Of hij gelooft je wel en hoopt dat zodra jij weer inlogt je zijn oude berichtje ziet. Want dat kan ook met de nieuwe msn :-)ja dan doe ik het morgen ochtend wel beantwoorden...:)
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:59:

[...]

Uiteraard zeg ik dat ik er niet was : ) Maar goed zo te zien weet hij ook wel dat he tniet waar is, anders had die geen berichtjes gestuurd

Voel me dus betrapt

Ok, dus even samenvatten:

als jij denkt dat hij liegt, ook al is dat nog maar de vraag, word je hysterisch. Maar dat jij liegt, is geen probleem.

Is dat zo ongeveer wat je normaal vindt, in je relaties met mensen? Dat je zelf probleemloos liegt, maar dat je van anderen niet wenst te accepteren dat ze mogelijk liegen?

[...]

Voel me dus betrapt

ik heb net ook je topic met verbazing gelezen.. maar waarom voel je je nou betrapt? denk je nou echt dat hij denkt dat jij hem de hele tijd in de gaten loopt te houden? ben je irl ook zo? wees dan blij dat hij in ieder geval de moeite neemt om nog wat naar je te typen. gewoon reageren van: oh wat leuk dat je reageerd ik was even met wat anders bezig blablabla..

nou succes ermee, ik ga lekker slapen
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 01:04:

[...]

Ok, dus even samenvatten:

als jij denkt dat hij liegt, ook al is dat nog maar de vraag, word je hysterisch. Maar dat jij liegt, is geen probleem.

Is dat zo ongeveer wat je normaal vindt, in je relaties met mensen? Dat je zelf probleemloos liegt, maar dat je van anderen niet wenst te accepteren dat ze mogelijk liegen?

waar lieg ik over dan? Ik lieg nergens over! Als hij kontakt zoekt dan geef ik hem antwoord. Ik heb nergens over gelogen. Dat ik off line ben en geen antwoord geef is omdat ik niet wil dat hij denkt dat ik hem in de gaten hou. ( want dat is wat hij doet als hij mij een vraag stelt terwijl hij weet dat ik off line ben..CONTROLE dus)

Verder heb ik vorige week niet met hem gedate omdat ik eerlijk waar andere plannen had en sindsdien is hij afstandelijker gaan doen. No evil in me ;) I am good haha

[...]

Uiteraard zeg ik dat ik er niet was : ) Maar goed zo te zien weet hij ook wel dat he tniet waar is,

Anders gezegd: "uiteraard lieg ik, ook al is het zinloos"

Je vindt liegen blijkbaar zo vanzelfsprekend dat het je zelf niet eens opvalt. Maar het idee dat een ander op diezelfde manier liegt, daarover ga je, zo blijkt uit dit topic, nogal over de rooie.

Boeiend.
Jij mag wel controleren maar hij niet?

Ik begin mij werkelijk af te vragen of je echt wel ouder bent dan 15.
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 01:11:

[...]

Anders gezegd: "uiteraard lieg ik, ook al is het zinloos"

Je vindt liegen blijkbaar zo vanzelfsprekend dat het je zelf niet eens opvalt. Maar het idee dat een ander op diezelfde manier liegt, daarover ga je, zo blijkt uit dit topic, nogal over de rooie.

Boeiend.ja idd haha..Das een leugentje ja:)
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 01:12:

[...]

ja idd haha..Das een leugentje ja:)

Even zien:

- hysterisch gedrag als je denkt dat hij liegt

- nogal hysterische gedachten over waarom mensen hun msn op "on line" laten staan

- zelf lieg je zonder zelfs maar te beseffen dat je liegt

- ongeacht wat verklaringen voor zijn gedrag kunnen zijn weet je al dat het aan "mannen" ligt

hij had "potentie" zei je? Hoeveel potentie denk je dat je zelf hebt, gewoon uit nieuwsgierigheid?
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 01:12:

[...]

ja idd haha..Das een leugentje ja:)ja , ik lieg soms,,kleinde dingetjes hoor..Je zou kunnen stellen dat hij me hiertoe zet ....Maar in het algemeen , i am not lying

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven