Onduidelijkheid sucks

15-01-2012 12:05 23 berichten
Hallo allemaal,

Ik zal wel gelijk met mijn verhaal beginnen.

4 maanden geleden heb ik een jongen leren kennen die voor zijn opleiding in Zweden zat. Hij woonde wel bij mij in het dorp, maar toen ik met hem in contact kwam, zat hij daar net 3 weken. Het was duidelijk dat we een klik hadden en natuurlijk werd het contact houden na een paar weken iets minder, maar tegen de tijd dat hij terugkwam werd het weer iets meer.

Uiteindelijk zagen we elkaar 6 januari voor het eerst in het echt in de kroeg. De klik was er nog steeds en we hebben de hele avond bij elkaar gestaan, gekletst, gek gedaan etc, Uiteindelijk fietsten we naar huis en hebben we gezoend. Tot dan toe zou je denken: o dat zit goed.

Maar na die vrijdag, heb ik zo'n mijn vraagtekens. We hebben het niet over de avond gehad, hij heeft me daarna niet gevraagd om af te spreken dus heb ik dat maar maandag gedaan (of hij woensdag wilde). Hij zou me de volgende dag laten weten of hij het zou redden: heeft hij ook niet gedaan. Ik hielp het hem ook niet herinneren, omdat ik ook niet wil aandringen.

Nu zijn we een week verder en nog steeds heeft hij niks gezegd over afspreken. Hij zegt ook niet duidelijk of hij wel of niet wil afspreken en dat terwijl hij normaal altijd zo'n directe jongen is en nergens omheen draait (naar eigen zeggen).

En ik merk aan mezelf dat ik 'm echt leuk vind, maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden.

Moet ik hem misschien verder met rust laten en afwachten of is het beter als ik het deze week nog één keer vraag of hij wil en dat hij het gewoon eerlijk moet zeggen?

En wat wil hij nou?
Wat wil jij?

En het is een tikje onrealistisch om te verwachten dat hij meteen zijn halve leven omver gooit omdat jullie gezoend hebben...
Alle reacties Link kopieren
En hoe communiceren jullie? Per SMS/whatsapp? Of echt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het klinkt misschien lullig, maar ik bedoel het niet onaardig, maar ik ga het toch schrijven: maybe he's just not that into you...?
Ik wil niet dat hij zijn leven omgooit. Ik wil hem gewoon beter leren kennen, maar dat gaat niet alleen via de whatsapp/sms etc.

Dus als antwoord op fame: alleen via de telefoon helaas.
Zit hij nu nog in Zweden? Dan zou het ook kunnen dat hij geen strings attached wil in NL, zolang hij daar zit.
Nee, hij is alweer terug. Ik heb hem dus een keer gezien. Hij wilde maar 1 biertje doen die avond, maar voordat we het wisten bleef hij tot het eind.
quote:hippie22 schreef op 15 januari 2012 @ 12:12:

Ik wil niet dat hij zijn leven omgooit. Ik wil hem gewoon beter leren kennen, maar dat gaat niet alleen via de whatsapp/sms etc.

Dus als antwoord op fame: alleen via de telefoon helaas.Dat is in ieder geval wel volwassen communicatie
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hmm, als hij niet meer toehapt dan is hij vast niet verliefd. Ik zou 'm met rust laten en het van hem af laten hangen of hij nog iets doet. Graag of niet toch? Je verdient een leuke vent die dolenthousiast over je is.

't Is wel klote natuurlijk.

@mademoisellelexie Dat is waar en daarom dacht ik ook dat afwachten beter is. Maar dan blijf je wachten.. (zegt dan ook weer genoeg, I know).

Tegenwoordig hebben 9 van de 10 jongens bindingsangst, worden ze niet meer verliefd en gaan ze vaag doen terwijl ze denken dat ze zo direct zijn. Volgens mij zijn wij dames directer dan de heren.
Niet wachten, doorgaan met je leven! Jij bent te leuk voor de wachtkamer!
Dankjewel

Dat zijn wij dames ook, alleen hebben jullie dan nooit de neiging om diegene recht in zijn gezicht te vragen of hij wel of niet wil (in mijn geval) afspreken?

Het stomme is: nu wonen we eindelijk in dezelfde woonplaats en nog kom ik hem niet tegen. Frustrerend.
Bel hem op: "Hey hoe zit het nou? Wil je wel of niet afspreken want als je niet wil is het prima hoor. Maar dan wil ik het wel even weten."

En hopelijk geeft hij dan een antwoord waar je wat mee kan.
Dat is wel heel erg confronterend, tenminste dat zou ik wel vinden als iemand dat bij mij deed.

Ook jammer dat ik z'n gezichtsuitdrukking er dan niet bij kan zien.

Maar, het is wel een goeie tip. Ik zal het in overweging nemen. Dankjewel!
Je verwacht te snel te veel.
Ik denk dat je deels wel gelijk hebt.

Omdat ik hem leuk vind, hoop je automatisch ook dat het wederzijds is. Ook al had je je nog zo voorgenomen om geen verwachtingen te hebben.
quote:brokenhearted78 schreef op 15 januari 2012 @ 14:46:

Je verwacht te snel te veel.

zou kunnen....

maar als hij haar echt echt echt leuk zou vinden dan is hij toch super enthousiast om een date te plannen samen? Dan gaat ie toch geen dagen wachten met antwoorden?
Dat dacht ik dus ook.

Maar goed, ik doe van de week nog een laatste poging en als het weer op dezelfde manier gaat dan weet ik genoeg.
Ik dacht ik hou jullie even up2date, maar ik heb m vandaag gevraagd wanneer we de beloofde koffie zouden benuttigen.

Hij reageerde met (ik citeer): "Noem maar een dag :D"

Dus ik noem een dag: Vrijdagmiddag? Ik noem maar wat hoor.

Zegt hij: Ik moet dan later wel ergens heen, maar ik denk dat ik dan wel kan.

Toen zei ik dat een andere dag ook goed is, maar dat hij dan zelf met een dag moest komen.

Toen zei die dat hij zou kijken, maar vervolgens kreeg ik geen reactie meer.

Ik vroeg ernaar en dan gaat hij weer vaag lopen doen, dat hij nog iets moet herkansen. En dat hij even moest kijken.

Dan denk ik: Zeg dan gewoon nee als het je niet uitkomt.

Zo word ik nog niets wijzer..

Zo, dat was even mijn frustratie die ik met jullie wilde delen.
Niet meer op terugkomen nu. Hij is nu aan zet. En als hij niks doet n.a.v. jouw initiatief vandaag, weet je ook genoeg.
Op je handen gaan zitten, geen berichtjes/belletjes/appjes etc sturen. Als hij je leuk vind dan zoekt hij wel weer contact zo makkelijk om dit te zeggen als je niet TO bent

Misschien is hij inderdaad erg druk met studie/tentamen/herkansing. Moet zeggen dat ik ook een soort van a-sociaal word als ik in de buurt van tentamen kom... En anders: NEXT! Succes ermee... Want I know, dit gevoel is k#t!
Grrr moeilijk ja!

Z'n deadline is dinsdag, zei hij. Ik ben benieuwd of hij daarna wel tijd heeft of eraan denkt.

Wish me luck!
ooh zo 1 is irritant! moeilijk om dan geen reminders te sturen

i know all about it! hier ook weer zoiets gaande -_-

weet ook nooit wat ik moet zggen als degene naar huisgaat

spreek je gauw? we belle? volgende keer weer?

pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven