Onervaren verliefd

25-12-2011 20:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid van 22. Ik ben echt zo groen als gras op liefdesgebied. Er waren best wel eens jongens die mij serieus zagen zitten, maar ik werd steeds weerhouden door een belemmerend onderbuikgevoel. Soms dacht ik echt dat er iets mis met mij was. Dat ik, ondanks een paar verliefdheden in mijn puberteit, gewoon niet geschikt ben voor een relatie. Maar damn zeg, ik ben verliefd geloof ik. Hij is zo leuk. Ik heb er soms gewoon buikpijn van. Ik ken hem al langer, maar pas geleden sloeg vab mijn kant de vonk over. mijn nichtje weet ervan en kent hem vrij goed. Ze gaat subtiel proberen uit te zoeken hoe hij over mij denkt. Even afwachten dus. En ondanks het feit dat ik ervan uitga dat hij niks in mij ziet, geniet ik best van mijn "vlinders." Sorry voor mijn puberale topic, wilde het gewoon even kwijt. Ik ben ook zo slecht in flirten, of beter gezegd, ik vind het eng. En de kans is vrij groot dat ik hem snel weer zie. Wat moet ik dan doen? Hij is ontzettend leuk in de omgang maar volgens mij ook een beetje verlegen op liefdesgebied.
Lekker over je heen laten komen, dat heerlijk verliefde gevoel. Ik hoop voor je dat het wederzijds is. En zo ja, je hoeft niet van de een of de andere dag in het diepe te springen met hem, laat het gewoon fijn op zn beloop !
Oh leuk voor je.. ik zwijmel mee. Geen tips, maar ik hoop dat het iets wordt! En er is niets mis met je hoor, maar dat weet je zelf ook wel. Veel plezier de komende tijd (en onzekerheden, en buikpijn, maar ik hoop dat het leuke overheerst!).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Grijzemuis niet zo onzeker hoor, wees gewoon jezelf en ga ervoor! Geloof in jezelf!

Heel veel plezier in de liefde!

Haha geniet ervan!

Hier precies hetzelfde, een enorme verliefdheid, maar dan op iemand die ik vaag ken via een gemeenschappelijke kennis. En verder is er geen enkele reden om elkaar te zien of tegen te komen, dus vrij hopeloos... Aaaauw wat kan dat pijn doen :'(
Ik ken een soortgelijk verhaal van een mannelijke lotgenoot, zou hem precies iemand als jullie wensen - volgens mij komt iedereen uiteindelijk wel op z'n pootjes terecht zo hoor
Hier ook... Alleen zit ik wel in een relatie. Weinig momenten om hem te zien, alleen wel afgelopen weekend weer. Ik ga er niks mee doen, maar geniet wel van de kriebels.
geniet er van
Wat lief jullie reacties, bedankt!

@Xalliesuper, ik wil er ook best voor gaan maar ik heb geen idee hoe hij over mij denkt.

Toen ik laatst met mijn nichtje aan het stappen was, was hij er ook. Het viel me wel op dat hij geregeld naar me keek. Aan de andere kant praatte hij ook 'gewoon' met andere meiden. Ik ben zo slecht in het herkennen van signalen, flirtmoves, en al dat soort dingen. En hij is ook helemaal niet zo'n "versiertype." Volgens mij denk ik er ook veel te veel over na. Stomme onzekerheid.

Maar inderdaad, zoals jullie ook al zeggen, ik geniet er gewoon van. Ik zie wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven