Onervaren verliefd
zondag 25 december 2011 om 20:43
Ik ben een meid van 22. Ik ben echt zo groen als gras op liefdesgebied. Er waren best wel eens jongens die mij serieus zagen zitten, maar ik werd steeds weerhouden door een belemmerend onderbuikgevoel. Soms dacht ik echt dat er iets mis met mij was. Dat ik, ondanks een paar verliefdheden in mijn puberteit, gewoon niet geschikt ben voor een relatie. Maar damn zeg, ik ben verliefd geloof ik. Hij is zo leuk. Ik heb er soms gewoon buikpijn van. Ik ken hem al langer, maar pas geleden sloeg vab mijn kant de vonk over. mijn nichtje weet ervan en kent hem vrij goed. Ze gaat subtiel proberen uit te zoeken hoe hij over mij denkt. Even afwachten dus. En ondanks het feit dat ik ervan uitga dat hij niks in mij ziet, geniet ik best van mijn "vlinders." Sorry voor mijn puberale topic, wilde het gewoon even kwijt. Ik ben ook zo slecht in flirten, of beter gezegd, ik vind het eng. En de kans is vrij groot dat ik hem snel weer zie. Wat moet ik dan doen? Hij is ontzettend leuk in de omgang maar volgens mij ook een beetje verlegen op liefdesgebied.
zondag 25 december 2011 om 20:48
zondag 25 december 2011 om 23:08
maandag 26 december 2011 om 12:57
Wat lief jullie reacties, bedankt!
@Xalliesuper, ik wil er ook best voor gaan maar ik heb geen idee hoe hij over mij denkt.
Toen ik laatst met mijn nichtje aan het stappen was, was hij er ook. Het viel me wel op dat hij geregeld naar me keek. Aan de andere kant praatte hij ook 'gewoon' met andere meiden. Ik ben zo slecht in het herkennen van signalen, flirtmoves, en al dat soort dingen. En hij is ook helemaal niet zo'n "versiertype." Volgens mij denk ik er ook veel te veel over na. Stomme onzekerheid.
Maar inderdaad, zoals jullie ook al zeggen, ik geniet er gewoon van. Ik zie wel...
@Xalliesuper, ik wil er ook best voor gaan maar ik heb geen idee hoe hij over mij denkt.
Toen ik laatst met mijn nichtje aan het stappen was, was hij er ook. Het viel me wel op dat hij geregeld naar me keek. Aan de andere kant praatte hij ook 'gewoon' met andere meiden. Ik ben zo slecht in het herkennen van signalen, flirtmoves, en al dat soort dingen. En hij is ook helemaal niet zo'n "versiertype." Volgens mij denk ik er ook veel te veel over na. Stomme onzekerheid.
Maar inderdaad, zoals jullie ook al zeggen, ik geniet er gewoon van. Ik zie wel...