Online Daten
donderdag 11 maart 2010 om 19:11
Heb het een paar jaar geleden gedaan, puur om het uit te proberen en tuurlijk had ik in m'n achterhoofd zoiets van wie weet maar meer eigenlijk om iets nieuws uit te proberen, als je er geen verwachtingen van hebt kan het een leuke manier om andere mannen ontmoeten die je normaliter wellicht niet tegen zou komen. Ik heb het denk ik 4x gedaan en vond het te gemaakt maar op zich leuk om gedaan te hebben. Zou zeggen probeer het gewoon uit dan kom je er achter of het misschien iets voor jou is.
Veel plezier.
Veel plezier.
maandag 15 maart 2010 om 12:06
Bedankt voor je reacties! Ik heb de sprong gewaagd en heb me dit weekend ingeschreven op relatieplanet en e-matching. Ik vind het tot nu toe vooral heel grappig om een beetje mensen te kijken enzo, maar van een echte match was niet direct sprake.
@Lilly, try before.. juist, dat was het idee
wie niet waagt!
Zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen
@Lilly, try before.. juist, dat was het idee
Zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen
maandag 15 maart 2010 om 19:34
maandag 15 maart 2010 om 20:57
Pff ja er zitten een stel rare types bij, zeg maar gerust het merendeel wat direct op je profiel reageert.
Ik heb een half jaar via een site gedate. Er zat helaas alleen geen man voor mij bij. Misschien zaten de types waar ik op val gewoon niet op een datingsite.
Paiq was op zich wel leuk, is niet alleen profieltjes kijken maar dan wordt je automatisch gelinkt met iemand waarmee het volgens de computer zou klikken.
Ik heb een half jaar via een site gedate. Er zat helaas alleen geen man voor mij bij. Misschien zaten de types waar ik op val gewoon niet op een datingsite.
Paiq was op zich wel leuk, is niet alleen profieltjes kijken maar dan wordt je automatisch gelinkt met iemand waarmee het volgens de computer zou klikken.
Doubt kills more dreams than failure ever will