Ontbeantwoorde liefde

04-04-2020 21:07 30 berichten
Hoi hoi!
Ik ben hard aan het werk om van een onbeantwoorde liefde af te komen. Heeft iemand ervaring met hoelang dit gaat duren? Ik ben nu ongeveer een jaar verliefd op hem en ben er nu wel klaar mee. Heeft iemand tips?
XXX Geraldine
Alle reacties Link kopieren
Mijn tip: rationeel benaderen van jouw verliefdheid, jezelf antwoord kunnen geven op de vraag waarom je verliefd bent geworden op een man die bezet is? (En dus emotioneel onbereikbaar).

De verliefdheid kapot analyseren (verliefdheid is natuurlijk gewoon een projectie+chemische reactie in je hoofd).

Daarnaast afstand houden, wat lilalinda en de anderen ook al zeiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik ondertussen al 4 jaar (lichtelijk) verliefd op dezelfde man.
Het neemt wel af als ik hem een tijd niet zie, maar al zie ik hem acht maanden niet, dan nog steeds denk ik weleens aan hem en zou ik hem graag even willen spreken.

Hij was singel toen ik hem leerde kennen en toen heb ik het hem ook opgebiecht. Ondertussen heeft hij voor de tweede keer een relatie, sinds toen.

Ik denk dat het wel over gaat als ik iemand anders tegenkom. En verder besef ik me dat die verliefdheid aanblijft, juist omdat ik hem amper zie. Ik ben eigenlijk verliefd op een droombeeld van hem ipv op hem.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-04-2020 22:15
Maar TO kan geen contact meer met deze man hebben. Als ze geen uitleg geeft, blijft hij contact opnemen
Vertellen en direct afstand nemen is dan de enige eerlijke optie.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
kusjegeraldine schreef:
05-04-2020 00:01
Haha, ik hoop het! 😬😆 waar baseer je dat op?
wetenschappelijk onderzoek
Murrmurr schreef:
05-04-2020 20:25
wetenschappelijk onderzoek
Haha heb je een linkje ofzo? Ik wil me hieraan vastklampen... 😬

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven