Onze bruiloft!

25-07-2011 21:53 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar augustus trouwen. Wij hebben beiden bewust gekozen om vrienden als getuigen te vragen. Ik heb naast twee goede vriendinnen ook mijn tante als getuige gevraagd. Na de dood van mijn moeder heb ik een tijd bij mijn tante en tante gewoond. Ik heb er bewust voor gekozen mijn stiefmoeder niet als getuige te vragen en mijn vriend heeft er ook bewust voor gekozen om geen ouder of broer en zus als getuigen te vragen. Nou heeft de moeder van mijn vriend hem vorige week al helemaal overstuur opgebeld met toch wel het verwijt dat hij zijn oudere broer niet als getuige heeft gevraagd. En vandaag belde mijn vader met de mededeling dat mijn stiefmoeder toch wel verwacht had dat ze mijn getuige zou zijn en nu best wel verdrietig is. Het moeilijke aan mijn situatie is dat mijn vader en mijn tante elkaar totaal niet liggen en mijn vader nog niet weet dat ik mijn tante wel als getuige heb gevaagd! Ik zit hier best wel mee in mijn maag! Het van me afschrijven doet me goed en geeft me wat meer
Ik snap die terreur nooit zo van ouders. Als mijn kind ooit gaat trouwen mag ze het lekker zelf weten, zou het wel leuk vinden om erbij te zijn maar als ze in las vegas oid wil trouwen omdat ze dat leuk vindt moet ze dat vooral doen. Onze band valt of staat niet met 1 zo n dag.
Oh, Xcuse! Wist niet dat hij ook al twee getuigen had, daar ben ik dan weer eens overheen gescand .. Sorry!

*eigenlijk helemaal geen recht van spreken heeft omdat ze zelf helemaal alleen met zijn tweetjes is getrouwd in den verre en onze getuigen de 'schoonmaakster van onze hotelkamer' en 'de jongen die op het strand de drankjes rond bracht' waren *
Alle reacties Link kopieren
Jullie gaan over 13 maanden trouwen. Hopelijk betekent dat niet 13 maanden ellende met formaliteiten die niet goed begrepen worden en ontevreden familie.
Ja, de verwachtingen en het "als we tante Ko uitnodigen dan moeten oom 3 t/m 5 en tantes en neven en nichten ook" gehalte hebben ons ook doen besluiten tot trouwen in het buitenland. Onze getuigen waren de ingehuurde weddingplanner en een vriendin van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven