Onzeker in buurt vriend

27-05-2009 10:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!!...tja waar zal ik eens beginnen. Ik ben nooit echt een zeker persoon geweest. En nu vind ik het toch wel heel erg lastig worden. Ik woon nu een tijdje samen en ik merk dat iets mij tegenhoud om hem bijvoorbeeld te verleiden...ik zou het dolgraag willen maar iets houd mij tegen om het niet te doen. "stel dat hij het niet leuk vind" dat spookt dan door mijn hoofd. Is dit of iets soortgelijks herkenbaar?? Liefs
Als het je eigen onzekerheid is die je tegenhoudt, zou je voor de spiegel kunnen 'oefenen'. Waarschijnlijk vindt je vriend het helemaal te gek als jij hem verleid.

Meer tips heb ik niet voor je, maar ik wil je wel succes wensen.
Meid, hij woont niet voor niets met je samen!

En verleid worden wil iedere man. Als jij niet het geraffineerd-zwoel-lonkende-type bent, dan zorg je toch dat, als hij vanavond thuiskomt, jij op de eettafel klaarligt: naakt met alleen een paar hoge hakken aan en wat parfum op.

Denk dat je hem daar heel gelukkig mee maakt en weet zeker dat jij je een stuk zekerder gaat voelen!
Alvast bedankt voor jullie reacties...maar hij weet ook donders goed dat ik mij onzeker voel en vind dat onterecht maar goed het zit in mijn hoofd en dat verander je niet zomaar...al moet ik wel beter weten...dus alle tips zijn welkom!!
quote:Zoete schreef op 27 mei 2009 @ 11:16:

Meid, hij woont niet voor niets met je samen!

En verleid worden wil iedere man. Als jij niet het geraffineerd-zwoel-lonkende-type bent, dan zorg je toch dat, als hij vanavond thuiskomt, jij op de eettafel klaarligt: naakt met alleen een paar hoge hakken aan en wat parfum op.

Denk dat je hem daar heel gelukkig mee maakt en weet zeker dat jij je een stuk zekerder gaat voelen!

Maar doe dit niet als hij altijd rechtstreeks uit zijn werk uitgeput op de bank ploft van vermoeidheid, want dan wil hij wel, maar komt het er niet van. Dat is ook niet goed voor je zelfvertrouwen.

Maar inderdaad, kies een geschikt moment en verras hem. Je zult zien dat hij het helemaal geweldig vindt.
Voorstellen om samen douchen is ook een prima opstap. Qua waterstraal niet ideaal, maar zeer intiem, effectief en laagdrempelig.
Als hij later thuis komt dan jij kun je hem in een sexy jurkje (zonder ondergoed) opwachten.

Kaarsjes aan, vers fruit en andere hapjes op tafel, flesje wijn.....

Succes gegarandeerd!
Iemand verleiden is natuurlijk synoniem voor je kwetsbaar opstellen. Is dat wat je bedoelt, wat je niet goed durft?

Is dat (deels) gebaseerd op hoe hij eerder wel eens gereageerd heeft (ook al misschien niet zo bedoeld)?

Of komt het echt bij jezelf weg?
ik dacht bij het bekijken van je onderwerpstitel, dat je bang was in de buurt waar je vriend woont.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven