onzeker, tips gevraagd!

14-12-2018 14:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Een jaartje of 2,5 geleden kwam er een nieuwe vrouwelijke collega in dienst.
Ik vond haar al gelijk vanaf dat moment een hele leuke jonge dame. Vond het altijd heel plezierig als ze weer op het rooster stond en ik haar weer mocht aanschouwen en met haar kon praten over ditjes en datjes. En ik had het gevoel dat dat ook andersom zo was.
Na een tijdje wilde ik wel een vervolg eraan geven door aan haar te vragen of ze zin had om met mij wat te gaan ondernemen (daten). Aangezien ik een vrij onzekere jongen ben was dat al een aardig grote stap voor me.....
Helaas kwam het erop neer dat ze me meer zag als leuke collega en meer niet.
Dat kwam best wel hard aan want zag dat op dat moment niet echt aankomen .

Na een half jaar kwam er een andere zaak erbij en ging zij daar werken en bleef ik achter. Ik zag haar toen alleen nog als er ze moest afsluiten en ze de omzet e.d. kwam brengen.

Nu wil het toeval dat het bedrijf waar ik werkte kortgeleden is afgebrand en ik dus weer op haar vestiging bent komen gaan werken.

Vanaf de eerste dag dat ik daar werk heb ik toch het gevoel dat ze meer wilt dan alleen maar collega's zijn. Ze is enorm blij als ik er weer ben. Ze lacht op vrijwel al me grappen en raakt me soms kort eventjes aan ( buik, hand, onderrug, streelt me op me achterhoofd). Nodigt me uit op bij haar sport te komen kijken maar ik ben niet de enige die ze uitnodigd. Ook voor een borrel aan het einde van het jaar (dan is er een karaoke en wilt ze voor me zingen😯). En laatst zei ze nog dat ze niks kon verzinnen waarom ze mij kon afkeuren terwijl ze dat wel over anderen kon zeggen.

Nu ik niet weer een blauwtje wil lopen bij haar vraag ik jullie om tips wat te doen.
Ziet ze mij nou meer als vriend/collega (friendzone) of moet ik toch gewoon de stap zetten om er meer uit te halen? Ik weet het niet.....ben zo onzeker als wat.

Bedankt alvast!
Hoe oud ben je?
Vraag haar om een kopje koffie met je te gaan drinken.
Dan rustig uit vissen of er meer in zit.
Eerlijk gezegd zou ik om duidelijkheid vragen, ipv om de hete brij heen te draaien. Niet op het werk, vind ik een beetje onprofessioneel, maar gewoon vragen:
Goh, het valt me op dat je me steeds per ongeluk expres aanraakt. Je weet dat ik een paar jaar geleden voor je viel en je hebt me toen afgewezen. Dat je me nu steeds aanraakt geeft me nogal gemixte signalen. Ben je nu geïnteresseerd of niet?
ik zou de eindejaarsborrel even afwachten, kijken hoe het tussen jullie is als ze een drankje op heeft..
LoVaKo schreef:
14-12-2018 15:07
Eerlijk gezegd zou ik om duidelijkheid vragen, ipv om de hete brij heen te draaien. Niet op het werk, vind ik een beetje onprofessioneel, maar gewoon vragen:
Goh, het valt me op dat je me steeds per ongeluk expres aanraakt. Je weet dat ik een paar jaar geleden voor je viel en je hebt me toen afgewezen. Dat je me nu steeds aanraakt geeft me nogal gemixte signalen. Ben je nu geïnteresseerd of niet?
Dat is wel een goeie, maar toch veel te direct voor TO?
Op basis van je verhaal zou ik zeggen probeer het nog een keer. Misschien heeft ze wat overtuiging nodig. Gooi je charme in de strijd!
karin6789 schreef:
14-12-2018 15:17
Dat is wel een goeie, maar toch veel te direct voor TO?
Tja, misschien wel. Aan de andere kant, een goede oefening. En de onzekerheid speelt natuurlijk ook doordat hij nu aan het lijntje zit (of wordt gehouden). Als je weet waar je aan toe bent, is dat geen onzekerheid meer..
LoVaKo schreef:
14-12-2018 15:07
ze is zelf onprofessioneel, zou er niet van gediend zijn als iemand steeds aan me meent te moeten komen
Lorem Ipsum
Dikke kans dat als je niets doet dat je je altijd blijft afvragen wat er had kunnen zijn.

Wel actie ondernemen dus!
Ik zou nog eens rechtuit vragen of zij iets samen wil gaan drinken.
Als zij jou dan wéér afwijst dan zou ik ook zeggen dat ze die aanrakingen en dergelijke op de werkvloer ook achterwege mag laten want dat dat verkeerde signalen afgeeft.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
turquasi schreef:
14-12-2018 15:25
ze is zelf onprofessioneel, zou er niet van gediend zijn als iemand steeds aan me meent te moeten komen
Zou ik ook niet fijn vinden, maar dat hoeft niet de professionele houding van TO te beïvloedden, toch?
ik snap niet dat er nog word gezegd dat hij het nog eens moet proberen, deze dame heeft duidelijk weinig fatsoen

het maakt niet uit hoe leuk of knap ik iemand vind of hoe lang ik al droog sta, hij blijft van me af... al helemaal op werk
(zo lang er geen sprake is van exclusief daten dan he, maar daten wilde ze niet doen)
Lorem Ipsum
Ok. Dank jullie wel voor jullie input.
Ga kijken hoe ik met jullie tips het ga aanpakken.
Jullie horen nog van me hoe het verlopen is👍💪

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven