Opbiechten?

06-02-2018 15:22 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2018 11:52
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
92.43% gewijzigd
fluttershy schreef:
06-02-2018 16:25
Bij dit soort topics verbaas ik me altijd over hoeveel mensen willen verzwijgen voor hun partner, en of ik er vanuit kan gaan dat vriend wéét hoe belangrijk ik dit vind of hem over alles wat ik maar kan bedenken moet gaan ondervragen voor het geval hij het pas verteld als ik ernaar vraag :O
Maar wat is in dit geval "verzwijgen" dan? En ook "opbiechten"?

Ze hadden toen dit speelde nog geen relatie én ze gingen allebei ook nog met anderen uit. Voordat ze een relatie kregen dus.
Is niet alles delen uit je verleden "iets verzwijgen" of gewoon niet alles delen uit je verleden?
Niet te druk om maken. Monogamie is meer voor eenden en zwanen dan voor mensen. Jullie zullen beiden geen maagd meer geweest zijn bij het begin van jullie relatie.
De enige goede reden om het te vertellen, is als je sexbuddy iets uitzonderlijk goed kon, en je dat ook aan je huidige partner wil leren.
Ben jij de schoonzus uit dit topic?

relaties/broer-maakt-relatie-uit-kan-ik ... ges/401793
wel nee, natuurlijk niet.
Koolteer schreef:
06-02-2018 16:35

De enige goede reden om het te vertellen, is als je sexbuddy iets uitzonderlijk goed kon, en je dat ook aan je huidige partner wil leren.
:HA: :applause:
Ben je zwanger geraakt van hem?
Indien nee, zo laten. Doet meer kwaad dan goed voor je relatie.

Ik hoop wel dat je condooms hebt gebruikt.
Tornacense schreef:
06-02-2018 17:18
Ben je zwanger geraakt van hem?
Indien nee, zo laten. Doet meer kwaad dan goed voor je relatie.

Ik hoop wel dat je condooms hebt gebruikt.
Zwanger?
QueenArachnia schreef:
06-02-2018 16:30
Maar wat is in dit geval "verzwijgen" dan? En ook "opbiechten"?

Ze hadden toen dit speelde nog geen relatie én ze gingen allebei ook nog met anderen uit. Voordat ze een relatie kregen dus.
Is niet alles delen uit je verleden "iets verzwijgen" of gewoon niet alles delen uit je verleden?
Bij ons was de dateperiode wel serieus dus sowieso anders dan dat van TO.

Maar voor mij zou dit inderdaad verzwijgen zijn (en ik ben als de broer van die andere TO, hij kan dan wel gaan).
Verleden vind ik van vóór hij mij kende.
Pluisi schreef:
06-02-2018 15:26
Ja, eerlijkheid voor alles. Nooit geen geheimen voor elkaar.
Nooit geen betekent altijd he... neem aan dat je dat niet bedoelt...
fluttershy schreef:
06-02-2018 17:41
Bij ons was de dateperiode wel serieus dus sowieso anders dan dat van TO.

Maar voor mij zou dit inderdaad verzwijgen zijn (en ik ben als de broer van die andere TO, hij kan dan wel gaan).
Verleden vind ik van vóór hij mij kende.

Het klinkt alsof hij met geen vinger meer mocht wijzen naar een andere vrouw zodra jij met 1 teen zijn leven in stapte. Maar op dst moment ken je elkaar niet echt. Wanneer je ergens potentie in ziet is niet netjes om rond te seksen, maar daar was hier geen sprake van in het begin.

Als het een serieuze date fase is hebben we het toch over heel iets anders dan een losse "we seksen eigenlijk alleen" periode. Dat van jou klinkt als de work up naar een relatie en dat van TO als een lolletje. Totaal verschillend.
Ik snap nooit zo goed waarom mannen /vrouwen hier zich zo druk om maken. Het was tijdens het daten, dus geen relatie. Het woord 'opbiechten' klinkt zo zwaar, alsof je vreemd bent gegaan tijdens een relatie. Als je er mee zit zeg het gewoon tegen hem.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Als het ter sprake komt zou ik er niet over liegen. Je had destijds nog geen relatie dus was vrij te doen wat je wilde. Je hebt dus niets fout gedaan.
Bedankt voor jullie reacties. Zal er over nadenken.
Hoe zou jij het vinden? Als hij dat zou andersom zou achterhouden? Hoe groot is de kans dat het uitkomt? Het is een kleine wereld. Ik kom vaak genoeg nieuwe mensen tegen die de neef/ buurvrouw/ collega van een bekende zijn.
En denk eens diep na wat je gaat zeggen als het uitkomt. Als dat antwoord is, schouders ophalen en zeggen we hadden nog niets is je keuze wellicht anders dan dat je met veel snot gaat jammeren het spijt me maar we hadden nog niets...
Nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven