Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook van jouw leeftijd. Ik ben 26. Ik heb zelf nooit echt een officiële relatie gehad. Iedereen om je heen gaat settelen en krijgt kinderen rond deze leeftijd. Bij mij komen er dan soms ook vraagtekens en kan je er wat onzeker door worden.

Maar ik heb zelf een collega waar ik ontzettend goed mee kan praten. Zij was ook een laatbloeier en geniet van het leven ontdekken, net zoals ik. Op mijn leeftijd was ze lekker aan het daten. Ze genoot ervan! Gewoon genieten zegt ze dan! Nu is ze 32 en heeft ze 2 jaar een relatie en samen willen ze graag kinderen, trouwen en zijn ze gek van elkaar.

Ik zou dit niet op het spel willen zetten op deze leeftijd. We zijn nog jong! Ook wij komen iemand tegen, waarmee je samen een toekomst kan opbouwen, samen alle nieuwe levensfases kan ontdekken! Mij lijkt het geweldig! Maar met iemand die al 4 kinderen heeft, die bijna even oud zijn als sommige collega’s waar ik mee samen werk daar zou ik niet gelukkig van worden. Het is niet mijn leven, maar het is jouw leven. Maar denk er goed over na.
Ik zou mij trouwens vooral afvragen waarom het elke keer misloopt in zijn (lange) relaties / huwelijken.

Eerder dan op dit moment zijn leeftijd kapot te analyseren.

Er moet toch een reden zijn dat deze prachtige 50-jarige dude single is na 2 huwelijken en wat relaties.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 10-04-2020 00:18
24.49% gewijzigd
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:12
Voor zijn ex twee keer getrouwd geweest. Beiden ex-vrouwen zijn onder de 45 jaar.

Het wordt steeds erger.
Marnamai schreef:
10-04-2020 00:17
Ik zou mij trouwens vooral afvragen waarom het elke keer misloopt in zijn (lange) relaties / huwelijken.

Er moet toch een reden zijn dat deze prachtige 50-jarige dude single is na 2 huwelijken en wat relaties.

Geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.
Vooral niet als je er een kind mee zou willen.
Dan word je ex vrouw nummer 3.
mammezel schreef:
10-04-2020 00:03
:hihi:

Rocket, niet overdrijven he, op zijn 55ste is die man ook nog niet incontinent! :whip:

Hooguit wat overmatig nadruppelen. Maar je hebt gelijk, ze zitten niet samen in de luiers kind en vriend. Denk dat ik me liet mee slepen in alle negativiteit hier op zo iets moois en puurs als echte liefde.

@ TO: ik zou me alleen zorgen maken als ik in de zorg werkte. Je weet nooit of er sprake is van een dubbele agenda.
hannaa45 schreef:
Het wordt steeds erger.
Ja inderdaad.
Deze man heeft meer charmes dan goed voor hem is..!
T.O, echt... Wake the f*ck up... Sorry, ik heb echt mijn best gedaan om me in te leven en ik heb een zwak voor verliefde mensen, maar nee... Dit lukt me echt niet meer. Deze man klinkt gewoon niet zo heel erg oké.
Hoezo niet? Hij is daar eerlijk over geweest. In zijn eerste huwelijk heeft hij twee kinderen gekregen en is toen gescheiden. In het tweede huwelijk weer twee kinderen en is toen weer gescheiden (was niet zijn keuze). Soms gaan dingen niet hoe je het graag wil vooral in de liefde niet. Wat er in het verleden is gebeurd wil niet zeggen dat hij zijn prioriteiten niet op orde heeft. Ik gaf aan tijdens de eerste date dat hij misschien te oud is voor mij, nou hij vond van niet dat kan toch.
hannaa45 schreef:
10-04-2020 00:15
Dus na een eerste date heeft hij er geen problemen mee om een kind te maken met een vrouw van 23 jaar jonger terwijl hij er al 4 heeft waarvan de jongste 2 nog kinderen? :facepalm:
Meid, het verstandigste is om heel hard weg te lopen.
Deze man heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op orde.
hannaa45 schreef:
10-04-2020 00:20
Geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.
Vooral niet als je er een kind mee zou willen.
Dan word je ex vrouw nummer 3.

Vanwaar die fascinatie met cijfers? Ik lees vooral 4 kinderen, derde vrouw.
2 huwelijken, jij wordt dan zijn 4e lange relatie en derde leg. Wat een pareltje die man...
En wederom: natuurlijk zegt hij dat hij geen problemen heeft met het leeftijdsverschil 🤦🏼‍♀️
Die onzekerheid heb ik gehad voor ik hem leerde kennen. Iedereen om mij heen is gesetteld. Ik krijg keer op keer de vraag wanneer ik nou kinderen krijg ik word steeds ouder. Ik merk ook dat ik het niet meer leuk vind om single te zijn. Terwijl ik daar eerst geen problemen mee had. Ik begon soms bijna te denken dat ik alleen zou blijven. Best wel raar maar als je op een gegeven moment bijna de enige single bent word je onzeker. Maar ik vind hem oprecht leuk en het klikt goed vandaar ook de twijfels dat zit mij erg dwars. Dankjewel voor je advies.
siimonee schreef:
Ik ben zelf ook van jouw leeftijd. Ik ben 26. Ik heb zelf nooit echt een officiële relatie gehad. Iedereen om je heen gaat settelen en krijgt kinderen rond deze leeftijd. Bij mij komen er dan soms ook vraagtekens en kan je er wat onzeker door worden.

Maar ik heb zelf een collega waar ik ontzettend goed mee kan praten. Zij was ook een laatbloeier en geniet van het leven ontdekken, net zoals ik. Op mijn leeftijd was ze lekker aan het daten. Ze genoot ervan! Gewoon genieten zegt ze dan! Nu is ze 32 en heeft ze 2 jaar een relatie en samen willen ze graag kinderen, trouwen en zijn ze gek van elkaar.

Ik zou dit niet op het spel willen zetten op deze leeftijd. We zijn nog jong! Ook wij komen iemand tegen, waarmee je samen een toekomst kan opbouwen, samen alle nieuwe levensfases kan ontdekken! Mij lijkt het geweldig! Maar met iemand die al 4 kinderen heeft, die bijna even oud zijn als sommige collega’s waar ik mee samen werk daar zou ik niet gelukkig van worden. Het is niet mijn leven, maar het is jouw leven. Maar denk er goed over na.
RocketScienceFiction schreef:
10-04-2020 00:26
Vanwaar die fascinatie met cijfers? Ik lees vooral 4 kinderen, derde vrouw.
Rocket het is nu goed he, ik zou moeten gaan slapen en zit hier te schudden van het lachen bij jouw posts.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:30
Die onzekerheid heb ik gehad voor ik hem leerde kennen. Iedereen om mij heen is gesetteld. Ik krijg keer op keer de vraag wanneer ik nou kinderen krijg ik word steeds ouder. Ik merk ook dat ik het niet meer leuk vind om single te zijn. Terwijl ik daar eerst geen problemen mee had. Ik begon soms bijna te denken dat ik alleen zou blijven. Best wel raar maar als je op een gegeven moment bijna de enige single bent word je onzeker. Maar ik vind hem oprecht leuk en het klikt goed vandaar ook de twijfels dat zit mij erg dwars. Dankjewel voor je advies.
Meid je bent pas 27!!!!
Tuurlijk dat hij trouwens zegt dat hij geen probleem heeft met leeftijd.

Als hij radicaal zegt dat je te jong bent, ben je natuurlijk weg.

En hij heeft natuurlijk ook zin in een relatie :-).

Het zou voor mij toch logischer zijn als ook hij meer zou stil staan bij dat leeftijdsverschil.

Een man die dat doet zou bij mij beter en serieuzer overkomen dan een man die op date 1 al roept dat dat leeftijdsverschil hem niks doet én dat hij zeker en vast kinderen wil met jou.
Ondanks dat hij je nauwelijks kent, hij 50 is en hij al 4 kinderen heeft.
Stassie12 schreef:
09-04-2020 23:45
Dat weet ik dus niet. Ik twijfel en daarom wil ik weten of er mensen zijn die in een soort situatie zitten en of ze mij dat aanraden of afraden. Ik mag dat toch wel vragen hier.
Bij twijfel niet doen!! Liefde weet je zeker.
Ik weet de reden waarom maar dat ga ik hier niet neerzetten. Jullie hebben een verkeerd beeld over hem waarom weet ik niet. Er scheiden zoveel mensen op de wereld hij is niet de eerste en niet de laatste
Marnamai schreef:

Hoezo niet. Wat is niet oke?
Hippiemeisje schreef:
10-04-2020 00:22
Ja inderdaad.
Deze man heeft meer charmes dan goed voor hem is..!
T.O, echt... Wake the f*ck up... Sorry, ik heb echt mijn best gedaan om me in te leven en ik heb een zwak voor verliefde mensen, maar nee... Dit lukt me echt niet meer. Deze man klinkt gewoon niet zo heel erg oké.
Ik begin me af te vragen of dit wel echt is.
Dat zei hij niet. Ik vroeg of hij mij niet te jong vond. Hij zei van niet toen ben ik maar meteen met de deur in huis gevallen dat ik een kinderwens heb. Toen zei hij als ik jou leuk vind en het klikt goed tussen ons sta ik open voor een kind in de toekomst. Dit geldt voor elke dame met jou leeftijd of ouder met een kinderwens dan sta ik daar open voor als de relatie goed zit. Hij had niet zozeer over mij maar over het algemeen.
Marnamai schreef:
10-04-2020 00:33

Het zou voor mij toch logischer zijn als ook hij meer zou stil staan bij dat leeftijdsverschil.

Een man die dat doet zou bij mij beter en serieuzer overkomen dan een man die op date 1 al roept dat dat leeftijdsverschil hem niks doet én dat hij zeker en vast kinderen wil met jou.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:37
Hoezo niet. Wat is niet oke?
Er zit op zn zachtst gezegd een patroon in..!
Marnamai schreef:
10-04-2020 00:33

Dan zou hij echt van je houden. Als je echt van iemand houdt breng je die niet in de positie waarin jij nu terecht dreigt te komen.

Nog afgezien van het feit dat een man, op die leeftijd, met 4 kinderen nog aan een 5de wil beginnen. Egoïstisch op zijn minst.

Wat ik ook niet snap is dat dit dus kennelijk normaal is in de vriendenkring van je vriend. Zeker allemaal mannen met genoeg geld op zak.

En ja, ik vind het van hem sneu gedrag, maar van jou niet minder. Wat is er dat je hier op valt. Het gevoel dat je iemand hebt die je kan leiden met een stabiele positie?

Anders echt geen benul. Alle gevolgen die dit jarenlang kan geven. Geen idee waarom je dat zou willen.
Ik heb genoeg adviezen en oordelen gelezen. Ik ga zelf nog eens goed nadenken wat ik wil en of ik hiermee wil doorgaan. Erg bedankt voor de mensen die mij wel netjes kunnen adviseren zonder te vooroordelen of aannames te maken.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:42
Dat zei hij niet. Ik vroeg of hij mij niet te jong vond. Hij zei van niet toen ben ik maar meteen met de deur in huis gevallen dat ik een kinderwens heb. Toen zei hij als ik jou leuk vind en het klikt goed tussen ons sta ik open voor een kind in de toekomst. Dit geldt voor elke dame met jou leeftijd of ouder met een kinderwens dan sta ik daar open voor als de relatie goed zit. Hij had niet zozeer over mij maar over het algemeen.
Dus hij spaart kinderen bij verschillende vrouwen. Omgangsregelingen enzo, daar komen jullie wel uit. Zonder kleerscheuren. Dat blijft gewoon allemaal heel gezellig.

Waar begin je aan.
Welk patroon? Hij is twee keer getrouwd geweest that it. Het lijkt net alsof je denkt dat elk 1 kind een moeder heeft. Dat is niet zo. Ik ben de enige tot nu toe die de jongste is. Al zijn exen zijn boven de 32 jaar.
Hippiemeisje schreef:
10-04-2020 00:43
Er zit op zn zachtst gezegd een patroon in..!
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:52
Welk patroon? Hij is twee keer getrouwd geweest that it. Het lijkt net alsof je denkt dat elk 1 kind een moeder heeft. Dat is niet zo. Ik ben de enige tot nu toe die de jongste is. Al zijn exen zijn boven de 32 jaar.
zijn exen zijn dus onder de 45 en boven de 32.

jij bent 27, dan is zijn volgende vlam ongeveer 22.
wij slapen nooit.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:30
27 staat in de OP
doe even normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven