Oudere mannen problemen
donderdag 28 juni 2018 om 23:39
Eens, behalve dat gedeelte dat mannen onderling geen jaloezie kennen.MarkSD schreef: ↑28-06-2018 23:26Ik las laatst dat iets van 5% van de mensen pedofiele gevoelens heeft. En ergens tussen de 3 en 10% homoseksuele gevoelens.
Zijn homo's normaal? Voor de wet in elk geval wel.
Wat 'normaal' is, is de smaak van de dag.
https://www.ad.nl/wetenschap/1-op-20-ma ... ~a7aaf098/
http://www.vrijeliefde.nl/identiteit/ho ... iteit.html
Jonger is aantrekkelijker want vruchtbaarder, mooier en minder zuur. Vrouwen hebben vaak een jaloezie naar jongere vrouwen toe, terwijl dit bij mannen onderling niet bestaat. Dat komt omdat vrouwen bang zijn voor jongere concurrenten. Die hebben een jonger en mooier lichaam te bieden, terwijl de oude mannen juist vaak meer te bieden heeft wat vrouwen zoeken (stabiliteit, spullen, advies) dan hun jongere concurrenten.
De mannelijke apenrots laat zien dat dat niet klopt en mannen kunnen elkaar net zo goed afzeiken, beconcurreren en bekritiseren.
Over elkaar roddelen kunnen ze ook prima en dat kan ook gaan over jeugdigheid of looks.
Bovendien heeft een fit, jong en knap exemplaar veel meer kans op seks en mannen weten dat echt wel van elkaar.
Het idee dat mannen "biertje" doen na een ruzie klopt ook al niet, want er zijn vele vetes en zelfs oorlogen tussen mannen onderling, waarbij de sterkste, fitste of rijkste wint, al naar gelang het onderwerp.
We moeten dus echt af van het idee dat alleen vrouwen onderling secreten kunnen zijn.
donderdag 28 juni 2018 om 23:45
Natuurlijk Iris, ik overdrijf een beetje. Vooral door de aanval over mannen die alleen jongere vrouwen zouden willen omdat ze die beter kunnen domineren. Dat vind ik een jaloerse uiting van een oude vrouw.
Wel is het in mijn ervaring zo dat mannen makkelijker de plekken op de apenrots innemen en dan een betere harmonie hebben dan een groep vrouwen. Eigenlijk alle vrouwen die ik ooit hierover sprak, deelden die mening trouwens.
Wel is het in mijn ervaring zo dat mannen makkelijker de plekken op de apenrots innemen en dan een betere harmonie hebben dan een groep vrouwen. Eigenlijk alle vrouwen die ik ooit hierover sprak, deelden die mening trouwens.
donderdag 28 juni 2018 om 23:53
Dat dacht ik vroeger ook altijd, maar ik heb helaas in mijn werkomgeving (zakelijke dienstverlening) toch heel wat rattenstreken gezien van mannen onderling.MarkSD schreef: ↑28-06-2018 23:45Natuurlijk Iris, ik overdrijf een beetje. Vooral door de aanval over mannen die alleen jongere vrouwen zouden willen omdat ze die beter kunnen domineren. Dat vind ik een jaloerse uiting van een oude vrouw.
Wel is het in mijn ervaring zo dat mannen makkelijker de plekken op de apenrots innemen en dan een betere harmonie hebben dan een groep vrouwen. Eigenlijk alle vrouwen die ik ooit hierover sprak, deelden die mening trouwens.
vrijdag 29 juni 2018 om 00:21
Dat je op 1 oude vent valt betekend niet dat je meteen gestoord bent..Bloody_Mary schreef: ↑28-06-2018 22:55Als je je op jouw leeftijd voelt aangetrokken door een vent van 40 dan heb je echt serieuze complexen. Er is niks aantrekkelijks aan een ouwe vent (getuige ook sommige comments hier uit die hoek, behoorlijk afstotelijk). Ga naar een psycholoog en pak die rare hersenkronkel van je aan.
Ik vraag alleen om advies hoe ik het aan moet pakken om het niet verder te laten komen bij die 2e man.
En wie zegt dat het meteen ober seks gaat? ik lees hele discussies over het mag wel volgens de wet en niet bla die bla maar het gaat hier toch niet om seks lijkt mij. Ik ben wss wat naïef maar er bestaan ook nog normale mensen op deze aardbol toch?
vrijdag 29 juni 2018 om 00:24
Je bent a smart cookie TO. Leuk!Lasagne4life schreef: ↑29-06-2018 00:21Dat je op 1 oude vent valt betekend niet dat je meteen gestoord bent..
Ik vraag alleen om advies hoe ik het aan moet pakken om het niet verder te laten komen bij die 2e man.
En wie zegt dat het meteen ober seks gaat? ik lees hele discussies over het mag wel volgens de wet en niet bla die bla maar het gaat hier toch niet om seks lijkt mij. Ik ben wss wat naïef maar er bestaan ook nog normale mensen op deze aardbol toch?![]()
vrijdag 29 juni 2018 om 01:51
wordt wakker de jaren vijftig zijn voorbij. vrouwen willen jonge mannen en jonge mannen oudere vrouwenMarkSD schreef: ↑28-06-2018 23:26Ik las laatst dat iets van 5% van de mensen pedofiele gevoelens heeft. En ergens tussen de 3 en 10% homoseksuele gevoelens.
Zijn homo's normaal? Voor de wet in elk geval wel.
Wat 'normaal' is, is de smaak van de dag.
https://www.ad.nl/wetenschap/1-op-20-ma ... ~a7aaf098/
http://www.vrijeliefde.nl/identiteit/ho ... iteit.html
Jonger is aantrekkelijker want vruchtbaarder, mooier en minder zuur. Vrouwen hebben vaak een jaloezie naar jongere vrouwen toe, terwijl dit bij mannen onderling niet bestaat. Dat komt omdat vrouwen bang zijn voor jongere concurrenten. Die hebben een jonger en mooier lichaam te bieden, terwijl de oude mannen juist vaak meer te bieden heeft wat vrouwen zoeken (stabiliteit, spullen, advies) dan hun jongere concurrenten.
vrijdag 29 juni 2018 om 05:13
Je brengt jezelf in een gevaarlijke positie. Die mannen kijken hoe ver ze kunnen gaan. Als jij niet duidelijk aangeeft dat het moet stoppen. Denken ze (hopen ze vooral, want ze weten echt wel dar het niet ok is) dat ze het recht kunnen praten. Dit is echt niet ok. Ik snap dat je het spannend vind. Maar als dit verder gaat voel je alleen nog maar walging.
Als hij aan je zit, moet je zeggen: doe maar niet! Als hij zegt: geintje joh, doe niet zo tuttig/ preuts/ moeilijk. Zeg je hem aankijkend: ik wil het niet hebben.
Niet meer appen. Niet meer de grenzen zoeken. Hij is fout bezig, daar kan je niets aan doen. Maar je kan er wel tegen optreden.
Als hij aan je zit, moet je zeggen: doe maar niet! Als hij zegt: geintje joh, doe niet zo tuttig/ preuts/ moeilijk. Zeg je hem aankijkend: ik wil het niet hebben.
Niet meer appen. Niet meer de grenzen zoeken. Hij is fout bezig, daar kan je niets aan doen. Maar je kan er wel tegen optreden.
vrijdag 29 juni 2018 om 06:32
Het gaat erom dat kinderen beschermd moeten worden tegen volwassenen die ‘iets’ van ze willen. Volwassen mannen en vrouwen moeten vooral lekker zelf weten wat ze met elkaar doen. Dat verschil begrijp jij toch hopelijk ook wel?MarkSD schreef: ↑28-06-2018 23:26Ik las laatst dat iets van 5% van de mensen pedofiele gevoelens heeft. En ergens tussen de 3 en 10% homoseksuele gevoelens.
Zijn homo's normaal? Voor de wet in elk geval wel.
Wat 'normaal' is, is de smaak van de dag.
https://www.ad.nl/wetenschap/1-op-20-ma ... ~a7aaf098/
http://www.vrijeliefde.nl/identiteit/ho ... iteit.html
Jonger is aantrekkelijker want vruchtbaarder, mooier en minder zuur. Vrouwen hebben vaak een jaloezie naar jongere vrouwen toe, terwijl dit bij mannen onderling niet bestaat. Dat komt omdat vrouwen bang zijn voor jongere concurrenten. Die hebben een jonger en mooier lichaam te bieden, terwijl de oude mannen juist vaak meer te bieden heeft wat vrouwen zoeken (stabiliteit, spullen, advies) dan hun jongere concurrenten.
vrijdag 29 juni 2018 om 08:24
Dit is waar ik op doel, maar dan kort en bondig. Dank Sally.SallySpectra* schreef: ↑29-06-2018 06:32Het gaat erom dat kinderen beschermd moeten worden tegen volwassenen die ‘iets’ van ze willen. Volwassen mannen en vrouwen moeten vooral lekker zelf weten wat ze met elkaar doen. Dat verschil begrijp jij toch hopelijk ook wel?
vrijdag 29 juni 2018 om 08:36
Ik denk dat de meeste mensen hier wel denken dat het om seks gaat. Niet vanuit jou maar vanuit hem.Lasagne4life schreef: ↑29-06-2018 00:21Dat je op 1 oude vent valt betekend niet dat je meteen gestoord bent..
Ik vraag alleen om advies hoe ik het aan moet pakken om het niet verder te laten komen bij die 2e man.
En wie zegt dat het meteen ober seks gaat? ik lees hele discussies over het mag wel volgens de wet en niet bla die bla maar het gaat hier toch niet om seks lijkt mij. Ik ben wss wat naïef maar er bestaan ook nog normale mensen op deze aardbol toch?![]()
Een man die grapjes maakt over een hotel tegen een achttienjarige waar die hij op what's app al schatje noemt is echt wel uit op seks.
anoniem_371732 wijzigde dit bericht op 29-06-2018 11:37
0.47% gewijzigd
vrijdag 29 juni 2018 om 10:08
Nu kan ik hem nooit meer aankijken denk ikGreenlotus schreef: ↑29-06-2018 08:36Ik denk dat de meeste hier wel denken dat het om seks gaat. Niet vanuit jou maar vanuit hem.
Een man die grapjes maakt over een hotel tegen een achttienjarige waar die hij op what's app al schatje noemt is echt wel uit op seks.
vrijdag 29 juni 2018 om 10:11
dat is zeker waar, alleen hem niet meer appen gaat helaas een beetje moeilijk. Ik moet hem zakelijk appen voor sommige dingen. Als ik dan aan mijn ouders vraag of zij het niet kunnen doen dan is de conclusie dat hij alleen bij mij altijd antwoord en altijd iets meteen regelt.SjakS schreef: ↑29-06-2018 05:13Je brengt jezelf in een gevaarlijke positie. Die mannen kijken hoe ver ze kunnen gaan. Als jij niet duidelijk aangeeft dat het moet stoppen. Denken ze (hopen ze vooral, want ze weten echt wel dar het niet ok is) dat ze het recht kunnen praten. Dit is echt niet ok. Ik snap dat je het spannend vind. Maar als dit verder gaat voel je alleen nog maar walging.
Als hij aan je zit, moet je zeggen: doe maar niet! Als hij zegt: geintje joh, doe niet zo tuttig/ preuts/ moeilijk. Zeg je hem aankijkend: ik wil het niet hebben.
Niet meer appen. Niet meer de grenzen zoeken. Hij is fout bezig, daar kan je niets aan doen. Maar je kan er wel tegen optreden.
vrijdag 29 juni 2018 om 10:12
hoezo zakelijk. Je bent 18.Lasagne4life schreef: ↑29-06-2018 10:11dat is zeker waar, alleen hem niet meer appen gaat helaas een beetje moeilijk. Ik moet hem zakelijk appen voor sommige dingen. Als ik dan aan mijn ouders vraag of zij het niet kunnen doen dan is de conclusie dat hij alleen bij mij altijd antwoord en altijd iets meteen regelt.
vrijdag 29 juni 2018 om 10:29
Als jij je ouders uitlegt dat je je niet prettig voelt bij deze man. Door zijn amicale, joviale gedrag is dat heel snel opgelost.Lasagne4life schreef: ↑29-06-2018 10:18Ja, zit in het familie bedrijf (ik zit ook nog op school) maar mijn ouders zijn de baas zeg maar dus ik mag ook veel dingen beslissen en bestellingen doen etc.
vrijdag 29 juni 2018 om 10:40
Als je niks nuttigs te zeggen hebt.. zeg dan niks
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2018 10:53
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
19.62% gewijzigd
vrijdag 29 juni 2018 om 10:44
Nahh, wanneer je een jong aantrekkelijk exemplaar bent, zijn er vele mannen die naar jou zullen kijken met het idee dat een keer seks hen wel leuk lijkt. Dat wil nog niet zeggen dat jij je daar druk om hoeft te maken. Aan jou om kort en duidelijk te zijn in dat jij niet gediend bent van zijn 'avances'. Voor hem is het een spelletje, waarbij hij, wanneer hij is afgeketst even verontwaardigd doet maar daarna over gaat tot de orde van de dag. Wanneer dat echter niet gebeurd, dat afketsen, dan zal hij gaan escaleren en misschien wel in zijn hoofd het idee krijgen dat hij een kans maakt om een keer seks te hebben met jou.
Wanneer mensen ouder worden dan leren ze over het algemeen wel hoe ze gepast iemand kunnen afwijzen, benaderen, afgewezen worden en benaderd worden. Dan zijn ze niet meer zo polair zwart wit uiterste in hun reacties.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 29 juni 2018 om 11:24
Gewoon aan je ouders vertellen dat je je ongemakkelijk voelt bij creep nummer twee en waarom. Ik kan me niet voorstellen dat deze heer de enige is in Nederland waar jullie spullen kunnen bestellen voor jullie bedrijf. Het heeft in deze dan niet eens zozeer te maken met dat je te jong zou zijn, maar vooral ook omdat dit soort contacten zakelijk ab-so-luut onprofessioneel zijn. Daar zou ik, als ik je ouders was, enorm voor passen. Ik voerde hem af als leverancier en zocht wel een ander. Daarna zou ik die man nog even een bezoekje brengen om hem duidelijk te maken dat ie beter uit de buurt van mijn dochter kan blijven.
Tegen hem zou je terug kunnen appen als ie weer aankomt met 'schatje' en 'lekker ding' dat je niet gediend bent van dit soort amicaal gedrag en dat je het graag zakelijk houd. Ook niet meegaan met dat uitje. Dat is de kat op 't spek binden.
Overigens: dat jij 'verliefd' bent geweest op creep nr. 1 is op die leeftijd helemaal niet zo gek. Dat is een kalverliefde. Daar groei je (gelukkig) vanzelf overheen. Dat hij dat zag en erop inging is aan alle kanten níet oke! Ook dit zou ik nog aan je ouders vertellen. Ook met zo iemand zou ik geen zaken meer willen doen.
Tegen hem zou je terug kunnen appen als ie weer aankomt met 'schatje' en 'lekker ding' dat je niet gediend bent van dit soort amicaal gedrag en dat je het graag zakelijk houd. Ook niet meegaan met dat uitje. Dat is de kat op 't spek binden.
Overigens: dat jij 'verliefd' bent geweest op creep nr. 1 is op die leeftijd helemaal niet zo gek. Dat is een kalverliefde. Daar groei je (gelukkig) vanzelf overheen. Dat hij dat zag en erop inging is aan alle kanten níet oke! Ook dit zou ik nog aan je ouders vertellen. Ook met zo iemand zou ik geen zaken meer willen doen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 29 juni 2018 om 15:18
Kinderen? We hebben het hier over een 18 jarige. Een leeftijd waarop in de halve wereld vrouwen al 2 kinderen hebben en in de andere helft ze al seks hebben gehad met tig partners en zich elk weekend aan drank en drugs overgeven.SallySpectra* schreef: ↑29-06-2018 06:32Het gaat erom dat kinderen beschermd moeten worden tegen volwassenen die ‘iets’ van ze willen. Volwassen mannen en vrouwen moeten vooral lekker zelf weten wat ze met elkaar doen. Dat verschil begrijp jij toch hopelijk ook wel?
TO is geen kind. En mag lekker zelf weten wie ze leuk vindt, of niet. Dat geldt ook voor de volwassen mannen.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:35
Begrijp ik nu goed dat je ouders jou het app-contact laten verzorgen omdat hij (man 2) sneller actie onderneemt omdat jij het vraagt???
In combinatie met het feit dat je ouders hem al eens hebben laten weten dat je niet op stap mag met hem inclusief hotelovernachting, vind ik dit toch erg vreemd.
Mijn ouders hadden na zo’n voorstel het zakelijke contact sowieso zelf overgenomen, of contact overnemen voorgesteld.
Hoe afhankelijk zijn je ouders zakelijk gezien van het snel in actie komen van deze man?
In combinatie met het feit dat je ouders hem al eens hebben laten weten dat je niet op stap mag met hem inclusief hotelovernachting, vind ik dit toch erg vreemd.
Mijn ouders hadden na zo’n voorstel het zakelijke contact sowieso zelf overgenomen, of contact overnemen voorgesteld.
Hoe afhankelijk zijn je ouders zakelijk gezien van het snel in actie komen van deze man?
De toekomst is niet meer wat het was