Over

22-04-2012 07:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is klaar.. Over... Uit...

Ik wilde dit niet.. Hij wel.. Ik snap het niet....hij had twijfels.. Maar na een maand meerdere gesprekken...leek het meer met zichz tr maken te hebben...

Vandaag ben ik jarig.. Hij was over de top gegaan.. Kadootjes.. Feestje...veel liefde...maar aan het eind vd avond ineens de bom... Het is over.. Wilde t eigenlijk pas maandag zeggen.. Maar toch maar nu..

Hij moet zichzelf vinden.. En kan mij niet geven wat ik hem geef...

Ondertussen mag ik mijn gevoel niet uiten...want dan verwijt ik hem dingen..maar verwachtte wel dat ik hem begreep.. Knuffelde...beethield.. Kustte..hem troostte terwijl die huilde..

Noemde mij nog koud en koel... Omdat ik gelijk de sleutel heb teruggevraagd(woonden niet samen.. Hij was gewoon vaak hier)...zm spullen heb ingepakt.. Gevraagd m te vertrekken...ja ik zou m wel zo snel mogelijk weg willen hebben...nou geloof me dst is niet zo, maar ik kan gewoon niet tegen zijn spullen aankijken..terwijl ik hem moet missen..

Sorry warrig verhaal misschien.. Moest t even kwijt..
Sterkte meid!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ben gebroken...
veel sterkte! warrig verhaal maakt niet uit;)
Jeetje, wat naar. Wat ik ervan begrijp hebben jullie nu een maand gesprekken, omdat het niet loopt, tussen jullie? Hadden jullie al lang een relatie? Ik snap jouw reactie heel goed. Ik vroeg ook direct de sleutel terug, toen mijn ex de relatie verbrak. Bij mij was dat om hem ook te laten voelen dat er dingen zouden veranderen. Misschien wel in de hoop dat hij er achter zou komen dat hij dat niet wilde. Ex reageerde net als jouw ex. Achteraf gaf hij aan, dat het kwam omdat hij er ook moeite mee had en het hem inderdaad erg confronteerde. Zijn reactie was er ook één uit verdriet. Want hij was ook verdrietig. Jouw ex ook, zo te lezen. Maar hij heeft de keuze gemaakt en daar moeten jullie nu mee leren leven. Gaat pijn doen en op je verjaardag is ook echt niet tof. Mijn relatie ging ook uit rond mijn verjaardag. Heb het dus ook niet gevierd. Nu kijk ik er erg naar uit. Dan ben ik een jaar los van mijn ex. Mijn relatie was geen fijne relatie. Hoe dat bij jou zit, weet ik niet. Ik weet wel dat het goedkomt. Het verdriet slijt. Al voelt het nu verschrikkelijk. Daarom wens ik je sterkte toe.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Rottig he meid.

Ik weet hoe het voelt.

Mijn relatie is nu een week uit, maar weet je, ik kan nu ook soms alweer uit kijken naar die nieuwe fase in mijn leven.

Ik denk dat het wel goedkomt met mij. En met jou ook.

Wij hadden ruim 2 jaar een relatie.. Altijd fijn geweest tot de laatste maand..

Ik heb gevochten.. Hij zou vechten, maar deed het niet...

T kwam aan t licht toen ik zei dat ik een slecht gevoel had..en dat die toen zei, misschien is dat ook wel zo, maar probeer te genieten van vanavond..compleet mislukt natuurlijk...

Auw auw auw
Jeetje meid en dat op je verjaardag,wat ontzettend lomp.

En dan durft hij jou koud en koel te noemen?

Ik had hem jankend en wel met al zijn spullen de straat op getrapt.
Echt een beroerde timing. Als dat al bestaat.... Weet je waarom het niet lekker liep? Was er ruzie?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wat ik niet begrijp, hoe kan een man zo over de top gaan qua kadootjes en dan prompt....de heleboel afkappen, het is over. En wat een dooddoener : hij moet zichzelf vinden". Wat kan je daar nou mee?

Veel sterkte.
Wat een vreemd moment om iemand te vertellen dat je er geen zin meer in hebt. Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:mivida schreef op 22 april 2012 @ 10:27:

Wat ik niet begrijp, hoe kan een man zo over de top gaan qua kadootjes en dan prompt....de heleboel afkappen, het is over. En wat een dooddoener : hij moet zichzelf vinden". Wat kan je daar nou mee?

Veel sterkte.Kan het schuldgevoel zijn?
Sterkte.
quote:mivida schreef op 22 april 2012 @ 10:27:

Veel sterkte.

Sterkte TO. En het is inderdaad een doodoener dat zichzelf moeten vinden. Ben het eens met Mivida, je kunt er niets mee en is meestal een k*tsmoes 1e klas..

Overigens heb ik ook zo'n flapdrol bij de hand gehad. "Moest van de ene op de andere dag alles "voor zichzelf op een rijtje zetten". Ondertussen had hij twee dagen later alweer een afspraak met een wildvreemde vrouw met wie hij een middag had zitten chatten. Ik kwam na een relatie van 6 jaar niet eens in het verhaal voor tegen haar. Hij was al 8 jaar single vertelde hij haar. Over inwisselbaarheid gesproken.

Het was een vriendin van een vriendin van mij die ik (en hij ook niet kende) maar mijn vriendin heeft dit mij verteld, zodoende dat ik het weet.

Het is vreselijk TO, en heel begrijpelijk dat je je beroerd voelt. Maar je verdient beter.
Ik geloof wel oprecht dat hij in de knoop zit, maar ook dat dit nu wel de makkelijkste weg is voor hem. Hoeft ie niet dieper te kijken...zoveel verdriet:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven