Overdrijf ik

01-08-2019 08:05 61 berichten
Van de week had ik een date. In het app contact vooraf leek hij een aardige man en ook de foto was okay.
Nu had hij verteld dat hij nog worstelde met een vorige relatie en ik vond het een beetje raar dat hij hoopte dat ik niet te veel verwachtingen zou hebben. Kwam ik zo gretig over?
Maar goed. Toen ik hem zag viel hij erg tegen. Een korte broek ( ik blij dat ik niet gekozen had voor een jurkje en hakken) en dan van die dunne beentjes. En dan ook een buikje en weinig haar. Het gesprek liep redelijk, maar stiekem bedacht ik dat ik thuis nog lekker een serie zou kunnen kijken. Afscheid met twee zoenen en rekening gesplit.
Nog geen uur later kreeg ik zijn ‘geen klik’ appje
Vrolijk appte ik terug dat dat wederzijds
was. Maat toen kwam het. ‘Dat luchtte hem op” en nog wat van die teksten.
Nou zeg, alsof ik een zielig zoekend typetje was en hij Gods geschenk voor iedere vrouw. Ik ben dan te impulsief, dus appte een cynische tekst terug. Dat ik heus wel zijn waanzinnige charme en woeste aantrekkelijkheid had kunnen weerstaan. Hij antwoordde kort
Had ik beter niet kunnen doen natuurlijk. Nu denkt hij natuurlijk dat de druiven zuur waren hier. Nou jammer dan.
Maar een paar dagen later vraag ik me af of ik nu gelijk heb in mijn verontwaardiging.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je verontwaardigd zijn er was geen klik dus klaar. Next.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Dat het hem opluchtte dat jij ook geen klik voelde is toch niet zo raar? Ik denk dat je je persoonlijk aangevallen voelde terwijl dat hier onnodig was.
".... Dat ik heus wel zijn waanzinnige charme en woeste aantrekkelijkheid had kunnen weerstaan."

Haha. Mooi toch. Het was geen match. Dat is prima. Wat hij ervan denkt heeft toch totaal geen invloed op jouw leven? Niet teveel over nadenken!
Word er hier elke keer over een mislukte date een mening gevraagd?
Blijf voortaan lekker thuis je serie kijken op Netflix. Scheelt je een hoop ergernis.
Een man mag niet in korte broek daten als het super warm buiten is?
Wie bepaald dat? Jij?
kintsugi schreef:
01-08-2019 08:10
Dat het hem opluchtte dat jij ook geen klik voelde is toch niet zo raar? Ik denk dat je je persoonlijk aangevallen voelde terwijl dat hier onnodig was.
Nogal ja. En dan nog een cynisch bericht er achteraan. Had niet gehoeven. Alsof jij God's gift bent..
Rosabella1 schreef:
01-08-2019 08:09
Waarom zou je verontwaardigd zijn er was geen klik dus klaar. Next.
En wij hoeven niet te weten of de date wel of niet gelukt is.
Je lijkt nogal een naar mens vooral.
2019 schreef:
01-08-2019 08:13
Jij bent ook vaak bot in je reacties. Snap niet dat als je er allemaal niet zo goed tegen kan er toch iets over wil zeggen.
Zou het kunnen dat hij het helemaal niet zo makkelijk vindt om iemand af te wijzen? Dat jij er hetzelfde over denkt, kan dan best een opluchting zijn. Jouw gedachtegang dat hij zichzelf God's gift to women vindt, snap ik dan weer niet zo goed.
Niq schreef:
01-08-2019 08:15
Jij bent ook vaak bot in je reacties. Snap niet dat als je er allemaal niet zo goed tegen kan er toch iets over wil zeggen.
Dan zet je mij op negeren. Hoef je mij niet te lezen.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 01-08-2019 08:18
5.78% gewijzigd
2019 schreef:
01-08-2019 08:13
Nee? Dan kun je beter wegblijven op de relatiepijler. Er wordt hier continu over dates geschreven.
Jij bepaalt niet of mensen wel of niet over dates mogen schrijven hier.
EsterInside schreef:
01-08-2019 08:15
Je lijkt nogal een naar mens vooral.
Wow. Bij jou zijn de druiven in ieder geval wel te zuur.
2019 schreef:
01-08-2019 08:18
Dan zet je mij op negeren. Hoef je mij niet te lezen.
Zet jij de relatiepijler op negeer.
Het maakt niet uit of je gelijk hebt in je verontwaardiging. Ik vind het interessant waarom je je zo voelt en of specifiek deze man dat losmaakte? Hoe komt dat?

Het klinkt alsof je je vernederd voelt of schaamt omdat iemand die jij niet leuk vindt, je afwijst. Waarom raakt het je? Waarom trek je het slecht dat deze man bang was dat je hem wel leuk zou vinden?

Wat ons irriteert aan anderen, is vaak iets wat we ook heel vervelend vinden in onszelf. Ga er eens op broeden, misschien ontdek je iets wat je helpt bij volgende dates.
Mijn hemel... TO voelt zich wat ongemakkelijk over de nasleep van de date. En ze vraagt hier wat wij ervan vinden.

En ze vond hem niet aantrekkelijk. Ook dat kan.

Wat een gedoe zeg.
Ja, je overdrijft. Laat jezelf niet zo kennen en reageer volwassen op een afwijzing, je hoeft niet het laatste woord te hebben. Door je zijn woorden aan te trekken laat je zien dat hij je blijkbaar emotioneel kan raken. Je zou je kunnen afvragen waarom je dat gedrag hebt.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
kindrebel schreef:
01-08-2019 08:21
Het maakt niet uit of je gelijk hebt in je verontwaardiging. Ik vind het interessant waarom je je zo voelt en of specifiek deze man dat losmaakte? Hoe komt dat?

Het klinkt alsof je je vernederd voelt of schaamt omdat iemand die jij niet leuk vindt, je afwijst. Waarom raakt het je? Waarom trek je het slecht dat deze man bang was dat je hem wel leuk zou vinden?

Wat ons irriteert aan anderen, is vaak iets wat we ook heel vervelend vinden in onszelf. Ga er eens op broeden, misschien ontd je iets wat je helpt bij volgende dates.
Zit wat in. Misschien dat ik er daarom een topic over maak. Thnx
Waarom ga je in discussie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Volgende keer een paar minuten wachten voor je een cynisch bericht wil schrijven. Je kan het ook gewoon netjes houden. Zelfs als de ander dat niet is. Daar heb je later meestal geen last van en valt je niks te verwijten.
Dat is het enige fijne van berichten, je hoeft niet gelijk te reageren.
Maar het is toch ook helemaal niet leuk als iemand zegt dat de klik er niet is en de andere partij vond de ander juist geweldig en zou een vervolg wel zien zitten? Dus ik vind het op zich geen rare reactie, dat hij zegt dat hij opgelucht is dat de niet-klik wederzijds is. Ik vind jouw reactie op hem wel erg overtrokken en vooral ook onnodig.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Ja, je overdrijft....
Komt op mij over of je ego gekrenkt is.

Als jij hem zo vreselijk onaantrekkelijk vindt, waarom boeit het je dan nog wat hij van je vindt?! Snap ik niet.
hee Waterman,

ik denk niet dat je overdrijft maar ik denk wel dat je bij regelmatig daten niet zo snel verbaasd zou moeten zijn over het materiaal en de teksten die je krijgt.... het is nou eenmaal een hele grote karige hooiberg.

Misschien weer even zoeken naar de humor ervan? Ik had waarschijnlijk teruggestuurd dat het leuk is het toch ergens eens over te kunnen zijn ;) en daarna was ik hem alweer vergeten
Lorem Ipsum
Volgende keer wanneer iemand zegt geen klik zeg ingelijks en blokkeer iemand. Om jezelf te beschermen tegen de aandrang om andere te beledigen wanneer je ego een deukje op loopt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij wou alleen seks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven