Overleden “schoonvader” jarig
woensdag 4 maart 2020 om 06:27
Ik wist ook niet zo goed hoe dit te benoemen. Mijn ex schoonvader is een paar maanden geleden overleden. Wij hadden nog steeds een goeie band. En mijn ex en ik ook nu nog. We hebben samen kinderen.
Nu is hij eigenlijk jarig as weekend. En ik wil iets doen voor mijn schoonmoeder. Ik heb zelf geen ervaring hiermee. Is het raar of ongepast om een kaartje of bloemetje te sturen naar mijn ex schoonmoeder ter ere de verjaardag van de opa van mijn kids?
En wat zet ik dan op zo’n kaartje? Ik wil het nl niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Nu is hij eigenlijk jarig as weekend. En ik wil iets doen voor mijn schoonmoeder. Ik heb zelf geen ervaring hiermee. Is het raar of ongepast om een kaartje of bloemetje te sturen naar mijn ex schoonmoeder ter ere de verjaardag van de opa van mijn kids?
En wat zet ik dan op zo’n kaartje? Ik wil het nl niet ongemerkt voorbij laten gaan.
woensdag 4 maart 2020 om 06:32
Nee hoor, dat is helemaal niet raar en juist lief. Mijn schoonvader is ook recent overleden en op de eerste verjaardag zonder hem zijn we uit eten gegaan. Op een kaartje kun je iets schrijven als: ik denk vandaag aan Dirk en jou. Het was altijd zo gezellig met hem/jullie. Hij wordt gemist. Veel sterkte vandaag.
woensdag 4 maart 2020 om 07:15
Zou jij het fijn vinden als je ex vriend je bloemen stuurt als het jouw vader was geweest? Nee? dan doen. Ja? dan niet sturen.
Ik zou misschien persoonlijk voor zijn verjaardag geen bloemen sturen, eerder bij een sterfgeval of een jaar na het overlijden oid. Maar dat is voor iedereen natuurlijk persoonlijk
woensdag 4 maart 2020 om 07:57
Een kaartje, een bloemetje, een telefoontje, het kan echt allemaal. Dit is niet zo raar. Persoonlijk geef ik meer aandacht aan de geboortedag van mijn moeder dan dat ik haar sterfdag herdenk.
Het is fijn dat je laat zien dat je hem niet vergeten bent, en dat je aan haar denkt.
Het is fijn dat je laat zien dat je hem niet vergeten bent, en dat je aan haar denkt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 4 maart 2020 om 09:27
woensdag 4 maart 2020 om 09:43
Het is de opa van haar kinderen! En ik denk dat gescheiden of niet bij overlijden mensen niet zo veel meer uit maakt. Voor ex-schoonmoeder is het gewoon fijn dat er nog iemand aan haar man denkt.