Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.

Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.

Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.

Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.

Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.

Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...

Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...

Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.

Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.

Pffff. Wat moet ik hiermee?

Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
De jongens zijn wakker en aan het rondwandelen, man is inmiddels ook op. Ik ga nu ook naar beneden. Ff oogje in het zeil houden. Kan nu geen impulsieve openbare biecht v hem richting kinderen gebruiken.
Jemig, Zeeland, het is wel hard uit de hand aan het lopen nu. Ik zou het ook even niet meer weten geloof ik.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Zeeland

Ik krijg een flink deja vu gevoel bij je verhaal. Tijd terug bij een (toen nog) bevriend stel zien gebeuren. Niet mooi
Ik zal de tekst even voor jou wijzigen. Bedoel natuurlijk niet alle mannen. Vogelaarster.

Wat ik ermee bedoel en hoop is dat ze t niet op zichzelf betrekt maar dat t z'n eigen probleem is. Hij het misschien zo kon zien.
Leuk zeg. Kan je ook nog voor hem gaan zorgen. Heeft hij geen familie/ vrienden wasr hij terecht kan? mag hij zelf een uitleg verzinnen voor de kinderen. Want nu speelt hij slachtoffer en laat jou de hete kastanjes uit het vuur halen
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 april 2016 @ 10:28:

Leuk zeg. Kan je ook nog voor hem gaan zorgen. Heeft hij geen familie/ vrienden wasr hij terecht kan? mag hij zelf een uitleg verzinnen voor de kinderen. Want nu speelt hij slachtoffer en laat jou de hete kastanjes uit het vuur halen+100 Wil hij nu ook de kinderen meeslepen in zijn gezeik? Lijkt me niet meevallen om nog respect voor hem te voelen.
Ga wat doen met de Kids en laat hem even fijn in zijn drama gaarkoken. Zit me hier plaatsvervangend te ergeren aan zijn gesnif en gesnotter. Hij was zo'n stoere vent om hoertjes te neuken nou wees dan ook een vent richting jou en de Kids nu in plaats van deze slappe hap.
Meds, ik wil niet ook voor hem hoeven zorgen. Die rol kan ik niet opbrengen, nu.

Wilde alleen ff checken hoe hij erbij staat of hangt, om erger te voorkomen. Ter bescherming vd kinderen. Maar het valt mee. Ben inmiddels beneden, kinderen rommelen lekker aan, doen hun ding, man heeft zichzelf weer herpakt. Komt weer 'gewoon' over nu. Er zijn weer dagelijkse plannetjes. Voor NU is de rust weer even terug.
Trouwens ik heb dat topic van typo typo gelezen en werd echt naar van het egoïsme bij de hoeren lopers die daar schreven. Het lijkt erop dat je man er ook een handje van heeft nu. Hij denkt als ik het zo lees puur aan zichzelf. Hij is zielig hij voelt zich niet goed dus hij wil ineens alles opengooien. Wat het met jou en de kinderen doet bungelt daar ergens achteraan. Als ie echt zo begaan was met jullie nu ging hij op eigen initiatief wel fijn ergens logeren een paar dagen.
Ik snap juist goed dat je er wil zijn voor de kinderen, die kunnen dit ook niet gebruiken.

Hij voelt nu in ieder goed wat hij heeft aangericht.

Wb je tekst van die site, walgelijk, walgelijk, walgelijk.

Sapsorrow, jij staat anders dan ik in het leven. Ik waardeer je posts zeker en vind het een goede tegenhanger van de " dumpenposts".
quote:Deadpool schreef op 23 april 2016 @ 10:38:

Trouwens ik heb dat topic van typo typo gelezen en werd echt naar van het egoïsme bij de hoeren lopers die daar schreven. Het lijkt erop dat je man er ook een handje van heeft nu. Hij denkt als ik het zo lees puur aan zichzelf. Hij is zielig hij voelt zich niet goed dus hij wil ineens alles opengooien. Wat het met jou en de kinderen doet bungelt daar ergens achteraan. Als ie echt zo begaan was met jullie nu ging hij op eigen initiatief wel fijn ergens logeren een paar dagen.

Dit laatste heeft hij ook voorgesteld, maar ik heb hem gezegd dat Ik dat een vlucht vond. Ik zei dat hij hier een zak stront heeft open getrokken, en dat hij nu MINSTENS hier kan blijven om mee de stank te inhaleren.

Welk topic van typo hebben jullie het over? Is dat zinvol voor mij om eens te lezen? Ga ik de gedachtegang dan mss beter begrijpen?
quote:Zeeland1970 schreef op 23 april 2016 @ 10:44:

[...]

Dit laatste heeft hij ook voorgesteld, maar ik heb hem gezegd dat Ik dat een vlucht vond. Ik zei dat hij hier een zak stront heeft open getrokken, en dat hij nu MINSTENS hier kan blijven om mee de stank te inhaleren.

Welk topic van typo hebben jullie het over? Is dat zinvol voor mij om eens te lezen? Ga ik de gedachtegang dan mss beter begrijpen?Doe nou niet. Je gaat alleen maar meer vragen krijgen daardoor, vrees ik. Voelde je je beter toen je al die ellende op die hookers website las? Kreeg je toen meer begrip voor je man of minder? Ik vrees dat je niet tegen te houden bent, en dat je toch gaat lezen. Dat begrijp ik wel, maar ik denk dat het beter is om het niet te doen.
quote:BWitched schreef op 23 april 2016 @ 10:17:

Jemig, Zeeland, het is wel hard uit de hand aan het lopen nu. Ik zou het ook even niet meer weten geloof ik.

Nee. Ik ook niet. Ik heb nu maar 2 gedachtes die de boventoon voeren: kinderen beschermen voor deze gruwelijke waarheid, (zo wil je je vader toch niet zien!? ) en 'dag-voor-dag-bekijken'. Standje overleven, en dan dag voor dag bekijken wat er naar boven komt, en hoe ik dat dan kan verwerken.

Zijn er trouwens iets van (online) hulpgroepen oid die jullie kennen, die me verder zouden kunnen helpen? Ik bedoel, je hebt zoveel zelfhulpgroepen, mss is er ook wel eentje voor vrouwen-van-hoerenlopers, of vrouwen-van-seksverslaafden oid..? Ben wel benieuwd hoe andere vrouwen zoiets verwerken.
Ik heb even voor je gegoogled. Er schijnt een forum te zijn, ook voor partners, op www.hulpbijseksverslaving.com

Kijk ook eens op www.incontrool.nl
Het is een walgelijk topic van Typotypo. Dat maakt dat ik hoerenlopers verwerpelijke gewetensloze zieke misbaksels vind.

Of je het goed vindt om te lezen is aan jou, het is een prachtig inkijkje in de zieke geest van de hoerenloper.
Kunnen de kids niet een dagje bij opa en oma ofzo?
quote:Doppinda schreef op 23 april 2016 @ 10:25:

Ik zal de tekst even voor jou wijzigen. Bedoel natuurlijk niet alle mannen. Vogelaarster.

Wat ik ermee bedoel en hoop is dat ze t niet op zichzelf betrekt maar dat t z'n eigen probleem is. Hij het misschien zo kon zien.Ah zo! Dat hij het met dit argument voor zichzelf goed praat bedoel je?
quote:Vogelaarster schreef op 23 april 2016 @ 10:59:

Het is een walgelijk topic van Typotypo. Dat maakt dat ik hoerenlopers verwerpelijke gewetensloze zieke misbaksels vind.

Of je het goed vindt om te lezen is aan jou, het is een prachtig inkijkje in de zieke geest van de hoerenloper.+100
Wat een aansteller! Om 5 uur snachts op een vrijdag naar de huisartsenpost gaan en een uur met een arts praten over zijn paniekaanval? Lachwekkend gewoon. In het weekend nog wel...geloof je zelf echt dat een arts daar dan tijd voor heeft? En geloof je serieus dat een arts heeft gezegd dat hij zich niet druk moet maken om details? Meid toch...hij zal wel weer naar een hoer zijn geweest.

En dat hij liegt omdat hij je niet kwijt wil geloof ik ook niet. Je liegt ook weleens tegen random vreemden op straat als je een praatje maakt gewoon om ze niet te kwetsen, heeft niets met liefde te maken hoor.

Echt wat is die vent van je enorm zielig en sneu. Hoeren bezoek zou ik misschien nog kunnen vergeven maar je zo erg voorliegen en zich zo erg aanstellen vind ik zo'n enorme afknapper.
quote:BWitched schreef op 23 april 2016 @ 10:50:

[...]

(...)Voelde je je beter toen je al die ellende op die hookers website las? Kreeg je toen meer begrip voor je man of minder? (...)

Nee, ik voelde me juist veel ellendiger. Het drong meer intens tot me door wat voor wereldje dat is. Hoe die mannen onderling praten. Dat was walgelijk, en confronterend, maar het is wel WAAR, dat mijn man daar dus blijkbaar al jaren rondhangt als voor-ritueeltje, voordat hij uiteindelijk naar zo'n dvp ging. Het geeft me een in kijkje in zijn belevingswereld. Een verborgen wereld die hij slechts met hakkelen en in flarden vertelt.

En ik wil dit weten. MOET dit weten.

En als hij het gehele plaatje niet kan (durft? ) schetsen, dan zal ik zelf die sites moeten gaan bekijken. Onderzoeken wat het is. Wat is de omvang. Is mijn man een monster? Of kan ik het wegschrijven onder een vieze zonde? Valt dit onder categorie "jarenlang dubbelleven, pathologisch leugenaar, vertrouwen opbouwen is met deze man per definitie ONMOGELIJK"? Of valt hier op termijn mee te leven..?

Mijn huwelijk ligt in scherven op de grond. Ik moet weten of er nog IETS te lijmen valt voordat ik het de prullenbak in gooi.

Voor mij is het nodig dat ik er induik. Dat ik echt eerst alles wil, moet, begrijpen. Dat ik precies weet hoe dit gegaan is. En dan daarna kan ik pas voelen of dit dan ZO 'twisted' is dat ik er echt NIKS mee kan, of dat er nog stukjes te redden zijn.

Want ik ken verschillende stukken/rollen van hem. (Ik zal m even 'Pim' noemen.)

Pim als toegewijd vader, Pim de zorgzame partner, Pim, mijn beste vriend en maatje, Pim als mijn vertrouwenspersoon in moeilijke situaties, Pim als teder minnaar, Pim als vent waar je soms ook je dood aan kan ergeren, Pim de hypochonder, Pim die mij onverwacht naar zich toetrok en dan aan mijn haren snuffelt en zegt dat ik zo lekker ruik, terwijl ik net uit mijn stinkende bed stapte.

Allemaal stukken en rollen. En dat is dan mss niet waar geweest. Of gedeeltelijk niet waar. Er is blijkbaar al die tijd ook een andere (hoerenlopende, geobsedeerde) Pim geweest.

En dit was geen klein deel van hem. Dit stuk, die scherf zie ik nu.

Ik wil dit snappen. Hoe DAT in het totale plaatje past. Want ik sta er nu mee in mijn handen, en hij lijkt op geen enkele manier te passen in het geheel.
BW, bedankt voor je linkje, ik ga er zeker kijken..!
Als ik een voorspelling mag doen: je gaat het nooit echt snappen.
quote:Franjestaart schreef op 23 april 2016 @ 10:59:

Kunnen de kids niet een dagje bij opa en oma ofzo?

En dan..?

Dit is morgen niet over.

Of overmorgen.
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 11:17:

Als ik een voorspelling mag doen: je gaat het nooit echt snappen.

Ik wil het in elk geval rationeel eerst begrijpen.

De feiten. Het verhaal boven tafel krijgen. De wat-wanneer-wie-hoe-vragen.

(De waarom vraag zal een lastigere zijn.)

Of ik het daarna ook ooit echt zal kunnen snappen/plaatsen, als in accepteren, is een 2de.
Zeeland, ik hoop dat je tot de conclusie gaat komen dat het allemaal waar is en naast elkaar kan bestaan.

En helaas ben je daarna geen stap verder, want daarna moet je nog steeds kijken of jij daar wel wat mee wil en kunt in jouw leven.

Maar deze leugens maken bijvoorbeeld het hypochonderpimmetje niet kleiner. En ook de fijne kanten van jouw Pim (dus) niet. De verhoudingen van de pimstukjes verschuiven enkel om plaats te maken voor dat andere stuk erbij. Wat er dus al die tijd al was/is, maar jij wist het alleen niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven