pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
weet je ik zal het voor iedereen heel concreet maken...

ik ken hem een maand of drie...we drinken vaak thee of koffie met ouders onder elkaar terwijl de jongens aan het trainen zijn...

hij en ik zochten elkaar de laatste tijd wel al wat meer op...

tegen vriendinnen zij ik na de training...die leuke jongen was er weer...dus ja die kriebels zijn daarvoor wel al ontstaan ja..

het was voor mij beetje wazig gebied of ie getrouwd was of niet..

ik voelde me afgelopen zondag fijn bij hem...het was gezellig en we hadden 'goede' gesprekken...toen hij vroeg of ie bij me thee mocht komen drinken 's avonds dacht ik ach what the hack...kunnen we ons gesprek in alle rust voort zetten, maar niet al met het idee dat er meer zou gaan gebeuren..hij had dat idee vast en zeker wel al...maar goed dat doet er niet toe...het gaat in dit geval ff om mijn verhaal op VIVA forum...

enfin, het is gebeurd....het is niet handig geweest...

had al kriebels in mijn buik van hem, maar inderdaad ben nu verliefd...ben zeker geen heilige...wil er mee stoppen en degene die daar aan twijfelen snap ik...want ik weet ook niet of ik sterk genoeg ben om er mee te stoppen...mijn kind, mijn zelfrespect en het feit dat ik niet onnodig op problemen zit te wachten staan op nr.1....maar goed dat is allemaal verstandelijk en ik hoop en ga er voor zorgen dat dat verstand de boventoon zal voeren....

en als ik weer in ga trappen, omdat mijn gevoel het nu eenmaal weer een keertje wint...dan ben ik alleen maar heeeeel erg stom bezig...

heb hem gisteren gezegd dat ik geen relatie of affaire wil met een getrouwde man...hij wil dit ook niet met mij zolang hij getrouwd is, maar hij hoopt zeker dat er toekomst in ons zit...

en ja ik weet het zijn allemaal heeeeele mooie praatjes...en de toekomst zal uiteindelijk uitwijzen hoe het een en ander zal gaan verlopen...ik hoop natuurlijk ergens op voor mij, maar dat kan ik zijn vrouw en kind niet aan doen...dat realiseer ik me ook wel....

hij moet kiezen wat hij wil met zijn relatie...mijn keuze is al gemaakt...
Heb je de smoezenlijst al gelezen?

Weet je, voor mijn gevoel, wil je er gewoon TE graag in geloven, te graag een arm om je heen, te graag aandacht.

Nogmaals, zet je profiel op RelatiePlanet, Lexa, weet ik veel en je zult zien dat je daar heel veel aandacht vandaan gaat krijgen.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Neem je wel condooms mee? Want iets zegt mij dat er vanavond niet alleen maar gevoetbald, maar ook gemambood gaat worden. Horizontaal dan....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
.....
anoniem_44873 wijzigde dit bericht op 30-09-2009 16:03
Reden: Niet doen, niet doen, niet doen, niet doen, niet doen
% gewijzigd
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
er gebeurt niet tijdens of na de voetbal!
quote:chocoladereep schreef op 30 september 2009 @ 15:55:

Dat vindt ze wel leuk denk ik..heeft ze toch maar mooi voor elkaar gekregen. De enige ervaring die ik er mee heb zijn de topics van de bedrogen gezinnen hier op het forum en dat zou ik niet op me geweten willen hebben. Maar zoals ik al zij, ga er maar mee door..over een tijdje weer wat wijzer.

Je kunt wat dat betreft beter de minnaressen-topics lezen.

Bedrogen echtgenote is iets dat die man zijn gezin aandoet, daar heeft To weinig invloed op. maar als je leest hoe minnaressen zitten te wachten, hoe al hun vrienden verdwijnen omdat ze niets meer met anderen durven af te spreken, omdat er een kleine kans is dat HIJ vanavond tijd kan maken en ze dus beschikbaar moeten zijn. Hoe fijn het is als je familie met kerst vraagt wanneer jij weer eens een leuke man meeneemt en jij bedenkt dat die leuke man nu kerstmis aan het vieren is bij zijn schoonfamilie, met zijn vrouw en kinderen.

Hie leuk het is om op je verjaardag een sms te krijgen gestuurd vanaf het toilet met excuses dat ie niet kan komen omdat zijn vrouw argwaan heeft tegen het vele "overwerken".

Dat je op zijn verjaardag niet eens mag smssen om dezelfde reden. Dan weet je wat je te wachtn staat en waar je voor kiest als je vanavond niet zegt: " sorry dude, maar bij nader inzien vind ik een vent die zijn vrouw bedriegt eigenlijk helemaal niet zo leuk".
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 16:02:

er gebeurt niet tijdens of na de voetbal!We'll see....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Tijdens mag ik al helemaal niet hopen... Wel erg public display of affection...

Affijn, vanavond sta je dus met weke knietjes langs de lijn en zijn alle vallende kwartjes van vanmiddag alweer compleet uitgerinkeld...

Je blijft hem opzoeken en daarmee je gevoel voor hem aanwakkeren. (En naar je hoopt zijn gevoel voor jou!)

Dat is jouw keus, maar roep dan niet meer dat je verstandig wil zijn en aan zijn vrouw en kind denkt...want als je dat echt zou doen, breng en haal je je kind vanavond alleen even naar de training en ga je fijn in de tussentijd thuis je profiel aanmaken op RelatiePlanet...Ofzo.

Geluld wordt er op zo'n sportclub toch wel, dus ga niet als excuus aanvoeren dat het gek is als je ineens geen thee zit te leuten! Maar goed, jouw keuze is al gemaakt, lees ik in je post hierboven. Dat zegt eigenlijk wel genoeg...
quote:Bubbles_ schreef op 30 september 2009 @ 15:41:

Oh oh oh wat zul jij een (spannings)kriebels voelen vanavond natascha... wat zul jij opgelaten zijn.

Bereid je maar vast voor.

Iets in mij zegt dat jij helemaal niet bestand bent tegen hem, je niet nonchalant kunt zijn en dus zal er best weer meer gebeuren dan afstand bewaren.

Helemaal mee eens. Ik herinner Natascha's eerdere verhaal over een ex die duidelijk niet verder wilde (enkel wat seks af en toe) en nog was ze alles dood aan het analyseren, dat het misschien toch wel weer goed zou kunnen komen.

Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik vermoed dat ze weer voor de bijl gaat met deze ' meneer van het voetbal'
hij is vanavond niet bij de voetbal smste hij me net...

hij is ziek....beter voor mij!!!
kunnen die kwartjes blijven rinkelen en zie ik hem pas over een week weer!
en nog beter idee!!! bedankt voor de tip kloddertje!

als ik er echt niet mee om kan gaan, dan zet ik inderdaad mijn zoontje gewoon af bij de voetbal....en ga ik zelf weer naar huis...maar goed misschien laat ik me zelf dan wel te veel kennen omdat ik al twee jaar lang gewoon trouw langs de zijlijn sta....
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 16:58:

hij is ziek....beter voor mij!!!

Dus sta je niet zo stevig in je schoenen zoals je net stellig aan het beweren was en de boot afhoudt.

Anders zou ongeacht of hij nou ziek is of niet, je pad kiezen :-S

En natuurlijk even terug gesmst dat hij je nu met rust moet laten, dat het geen pas geeft dat een getrouwde vent met een vrije meid smst?
Zozo, hij sms't jou. En jij denkt nog steeds niet om zijn vinger gewonden te worden? Mééén je zit er al tot aan je nek vol in joh!
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 16:58:

hij is ziek....beter voor mij!!!ja. Kan je gezellig koffiedrinken met zijn vrouw. Ook leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hebben jullie het eigenlijk wel veilig gedaan?

Zo nee: domdomdomdom

Zo ja: dan was het dus best wel voorbedachte rade
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 september 2009 @ 17:11:

[...]

ja. Kan je gezellig koffiedrinken met zijn vrouw. Ook leuk.

OF

Hij is niet ziek, maar heeft besloten vanavond met zijn EIGEN vrouw koffie te gaan drinken!
Wat maakt het uit? Het is in elk geval voor vanavond makkelijk voor TO opgelost, prima toch?
B40: Ja hoor, morgen gewoon weer een nieuwe dag!
hey bianca! met jou kan ik praten....

en kier als je al mijn reacties hebt gelezen sta ik verstandelijk gezien sterk in mijn schoenen, gevoelsmatig gezien niet...

ik ga er vanuit dat mijn verstand het wint van mijn gevoel, maar daar kom ik alleen achter als ik hem zie....meevaller dat ik hem straks dus niet ga zien...want dan kan het gevoel langzaam slijten en zal zeker het verstand het winnen
Uiteindelijk zijn het je daden die tonen hoe sterk je in je schoenen staat.

Heb je m al gesmst dat het je verstandiger lijkt om elkaar niet meer te smssen, en daarna zijn nummer gewist ( en ook alle verzonden en ontvangen smsjes naar dat nummer, anders kun je het zo weer terughalen.

Nu kijk je m niet in de ogen, je hebt weer even respijt, dus is het makkelijker om de stap te zetten en te laten zien dat je echt niet beschikbaar bent. het kan, maar je moet het dus wel willen. Als het je nu niet lukt om m te smssen, dan denk ik dat je weinig kans maakt om m af te wimpelen omdat je m helemaal niet wilt weerstaan. En dan kun je op het minnaressentopic lezen hoe gelukkig je op den duur wordt.
Jij zit er al te diep in...

Of hij in jou welteverstaan... letterlijk...
Gaat zijn vrouw dan met zoon naar voetbal vanavond?
Mocht het ooit wat worden met jullie dan zit je over een tijdje zo vrees ik.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven