Poppetjes etiket
zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
Stap 1: zet ‘s ochtends (of later op de dag) een (of meerdere) stevige pot(ten) koffie en haal een pak koeken als je in een gastvrije bui bent. Denk aan koffiemelk als je dat niet standaard in huis hebt.
Stap 2: zet buiten een asbak neer voor een evt. rokende klusjesman, zodat je niet ‘s avonds peukjes hoeft te rapen.
Stap 3: haal een extra fles bleek om je wc na een dag geklus een extra beurt te geven.
Stap 4: bied bij warm weer wat gekoelde frisdrank aan.
Meestal hebben ze zelf brood e.d. bij zich.
Stap 2: zet buiten een asbak neer voor een evt. rokende klusjesman, zodat je niet ‘s avonds peukjes hoeft te rapen.
Stap 3: haal een extra fles bleek om je wc na een dag geklus een extra beurt te geven.
Stap 4: bied bij warm weer wat gekoelde frisdrank aan.
Meestal hebben ze zelf brood e.d. bij zich.
zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
oke dan doe ik het zo
ik geloof dat het wel warm word weer van de week.
mss firsdrank en een raket of zo
(ik ben een mooie vrouw)
zaterdag 23 juni 2018 om 20:21
Nee dat hoeft niet.
Soms worden mensen ook wel "poppetje" genoemd als er bijvoorbeeld op kantoor wordt gezegd dat het juiste poppetje nog voor de klus moet worden ingevuld, maar werkmensen noem je meestal in de volksmond alleen mannetje.
zaterdag 23 juni 2018 om 20:21
Ok! Veel succes.
*wat een merkwaardig topic*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 juni 2018 om 20:22
Nee het is wel de bedoeling dat ze echt even hun ei bij je kwijt kunnen. Problemen met de vrouw, last van chronische aandoeningen, dat soort zaken.
Dat wordt meestal besproken onder het genot van een glaasje champagne en wat toastjes.
Vergeet niet je peinoir aan te doen.
Dat wordt meestal besproken onder het genot van een glaasje champagne en wat toastjes.
Vergeet niet je peinoir aan te doen.
anoniem_326119 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 20:26
0.55% gewijzigd