Poppetjes etiket

23-06-2018 20:08 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij ons moet de dakgoot worden vervangen
wij hebben een klusbedrijf gevonden die van de week wat poppetjes sturt
nou weet ik niet zo goed wat daarvoor de etikketten zijn
moet je ze koffie enzo en linch aanbieden.
wie weet dit of is er toevallig zo een poppetje aanwezig
(ik ben een mooie vrouw)
lemoos2 schreef:
24-06-2018 00:40
De ‘poppetjes’ in deze regio verwachten wel een stukje vlaai bij de koffie of hartig belegde broodjes. Kannen vullen met ijsblokjes en sap of water bij warm weer. Een plek in de koelkast voor hun lunch of minstens wat koelboxelementen voor hun koelbox-met-lunch. Valt het werk een beetje rot uit rond etenstijd dan bied je aan om Chinees oid te halen. Mijn man smeekt zo’n beetje of ze niet iets van de BBQ willen, dan kan hij dat ding ook aanslingeren en in de tussentijd doen alsof ‘ie verstand heeft van stucwerk, tegelzetten of wat dan ook.

Zorg voor voldoende vrije stopcontacten voor de radio en laders van hun mobieltjes. De asbak die iemand al noemde is ook een goede tip.
En vergeet de juiste etiketten niet.

Niet die verkeerde he, die plakken niet goed.
Mijn mening is gestippeld.
wiezel schreef:
24-06-2018 00:06
Ik zou ze ook consequent aanspreken met poppetjes."goedemorgen poppetje", "Zo poppetjes, willen jullie nog een kop koffie", "dag dag poppetjes bedankt".
Ik denk dat ze dan een hele leuke dag hebben!
Hé pop, lust je nog een biertje :bigkiss: met een diep decolleté en die mannen hebben de dag van hun leven :hihi:
lemoos2 schreef:
24-06-2018 00:40
De ‘poppetjes’ in deze regio verwachten wel een stukje vlaai bij de koffie of hartig belegde broodjes. Kannen vullen met ijsblokjes en sap of water bij warm weer. Een plek in de koelkast voor hun lunch of minstens wat koelboxelementen voor hun koelbox-met-lunch. Valt het werk een beetje rot uit rond etenstijd dan bied je aan om Chinees oid te halen. Mijn man smeekt zo’n beetje of ze niet iets van de BBQ willen, dan kan hij dat ding ook aanslingeren en in de tussentijd doen alsof ‘ie verstand heeft van stucwerk, tegelzetten of wat dan ook.

Zorg voor voldoende vrije stopcontacten voor de radio en laders van hun mobieltjes. De asbak die iemand al noemde is ook een goede tip.
Grapje toch? Met zoveel eisen had ik mooi een ander bedrijf gebeld. Tenzij ze gratis komen werken ofzo.
Bakkie pleur en n kano, kan niet mis gaan.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Cafetière schreef:
24-06-2018 07:28
Grapje toch? Met zoveel eisen had ik mooi een ander bedrijf gebeld. Tenzij ze gratis komen werken ofzo.
Nee, dat is vrij normaal in deze regio. In ruil doen de meeste ‘poppetjes’ dan ook niet heel moeilijk over werktijden. Ik heb gisteravond een tegelzetter over de vloer gehad die op zaterdag begon om 08.00 en pas om 23.15 klaar was. Omdat hij wist dat maandag de loodgieter en elektricien aan de slag gingen. Als die vloer niet ingewassen was geweest, dan lag de verbouwing maandag stil omdat de vloer dan ingewassen moest worden en er niemand over kon lopen. Dan ga je niet om 18.00 die man wat foldertjes in de handen duwen met de mededeling ‘dit ligt allemaal in de buurt, hier kun jij je wat eten halen’.

Hij had ook om 18.00 kunnen zeggen ‘de groeten en tot maandag’. Dus dan ben ik meer dan bereid om even een rijsttafel te halen bij de Chinees :-D
nou hebben we de poppetjes aan het dansen
Dan denk je dat je alles wel eens gelezen hebt.... en dan dit... :bonk:
Ik zou ze een 5 gangen diner serveren. Voor de zekerheid nog wel even het bedrijf bellen of ze liever witte of rode wijn hebben.
I’m all about the fairytail baby
Enn schreef:
23-06-2018 20:20
Wtf?
:rofl:
S-Meds schreef:
24-06-2018 12:33
nou hebben we de poppetjes aan het dansen
Ik blijf erin :HA:
Phineas schreef:
23-06-2018 23:17
En dan post je dit in de pijler relaties. Ik dacht dus dat jij op relatiegebied een poppetjes-etiket had waar jij graag vanaf wilde. :bonk:
Hahahaha ik dacht TO wordt als mode 'poppetje' gezien en wil van dat etiket af :rofl:
lemoos2 schreef:
24-06-2018 12:31
Nee, dat is vrij normaal in deze regio. In ruil doen de meeste ‘poppetjes’ dan ook niet heel moeilijk over werktijden. Ik heb gisteravond een tegelzetter over de vloer gehad die op zaterdag begon om 08.00 en pas om 23.15 klaar was. Omdat hij wist dat maandag de loodgieter en elektricien aan de slag gingen. Als die vloer niet ingewassen was geweest, dan lag de verbouwing maandag stil omdat de vloer dan ingewassen moest worden en er niemand over kon lopen. Dan ga je niet om 18.00 die man wat foldertjes in de handen duwen met de mededeling ‘dit ligt allemaal in de buurt, hier kun jij je wat eten halen’.

Hij had ook om 18.00 kunnen zeggen ‘de groeten en tot maandag’. Dus dan ben ik meer dan bereid om even een rijsttafel te halen bij de Chinees :-D
Als je dan idd per klus betaalt ipv per uur dan snap ik dat het wel fijn is en kan een bak nasi er wel vanaf :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven