Poppetjes etiket

23-06-2018 20:08 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij ons moet de dakgoot worden vervangen
wij hebben een klusbedrijf gevonden die van de week wat poppetjes sturt
nou weet ik niet zo goed wat daarvoor de etikketten zijn
moet je ze koffie enzo en linch aanbieden.
wie weet dit of is er toevallig zo een poppetje aanwezig
(ik ben een mooie vrouw)
Sansa_ schreef:
23-06-2018 20:22
Nee het is wel de bedoeling dat ze echt even hun eigen bij je kwijt kunnen. Problemen met de vrouw, last van chronische aandoeningen, dat soort zaken.

Dat wordt meestal besproken onder het genot van een glaasje champagne en wat toastjes.

Vergeet niet je peinoir aan te doen.
:HA:
bedankt allemaal
(ik ben een mooie vrouw)
Heb je je geld van de inzamelingsactie al terug? Anders koop je daar een paar kroketten van, dat vinden die lui altijd lekker.
JettaPoen schreef:
23-06-2018 20:19
wel gewoon goeiemorgen natuurlijk maar verder niet echt praten
Ja, stel je voor, praten met werklui.... :-?
stripverhaal schreef:
23-06-2018 20:28
Ja, stel je voor, praten met werklui.... :-?

Poppetjes hè?
Twee mensen, twee mannen, twee vaklieden, twee arbeiders, twee klussers - maar noem ze alsjeblieft geen poppetjes of mannetjes. Vreselijk denigrerend.
Ow ik verwachtte een topic over nieuw feminisme.
Ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen.

Wat een belabberde spelling maar wat een hilarisch topic zo.
Hahahaha :rofl: .

Maar nee, het lijkt me niet zo wenselijk als je ze gaat lynchen.
JettaPoen schreef:
23-06-2018 20:24
bedankt allemaal
Geen dank denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jetta, gewoon koffie maken en fris klaarzetten en verder doen of je er niet bent. Daar hebben ze het meeste aan denk ik.. :facepalm:
😂😂😂😂 bedankt voor het lachen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
:bye:
JettaPoen schreef:
23-06-2018 20:18
ik wil verder denk ik niet echt met ze praten
Ik denk dat de poppetjes dat ook niet echt willen.
Je hebt kans dat ze de eerste keer alleen komen kijken en opmeten.
Later krijg je dan een offerte.

Dan willen ze wrsch niks drinken.

Of gaan ze meteen aan de slag?
Dan zou ik zeggen: Zeg maar wanneer jullie koffie willen. Of cola ofzo.
Voordat de koffie klaar is is die dakgoot al door de poppetjes vervangen. Vlak ze niet uit die poppetjes, die kunnen werken als paardjes.
Dit is toch niet echt?
Ik log hier na maanden speciaal voor in. Bedankt voor de lachbui met dit topic 😂
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ik lach me dood hier.
En dan post je dit in de pijler relaties. Ik dacht dus dat jij op relatiegebied een poppetjes-etiket had waar jij graag vanaf wilde. :bonk:
Ik zou ze ook consequent aanspreken met poppetjes."goedemorgen poppetje", "Zo poppetjes, willen jullie nog een kop koffie", "dag dag poppetjes bedankt".
Ik denk dat ze dan een hele leuke dag hebben!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik zou alleen wel opletten dat je koffie geeft in echte bekers, geen poppetjes bekers.
Ik las je topictitel en dacht iets te gaan lezen over een vrouw die door alle mannen poppetje genoemd werd en daar helemaal zat van was ofzo. :rofl:

Biedt die mannen gewoon een kopje koffie of iets fris aan. Grote kans dat ze dat nog afslaan ook omdat ze bij anderen al hebben gehad of te vaak te gore koffie hebben gekregen.
Op díé fiets!
De ‘poppetjes’ in deze regio verwachten wel een stukje vlaai bij de koffie of hartig belegde broodjes. Kannen vullen met ijsblokjes en sap of water bij warm weer. Een plek in de koelkast voor hun lunch of minstens wat koelboxelementen voor hun koelbox-met-lunch. Valt het werk een beetje rot uit rond etenstijd dan bied je aan om Chinees oid te halen. Mijn man smeekt zo’n beetje of ze niet iets van de BBQ willen, dan kan hij dat ding ook aanslingeren en in de tussentijd doen alsof ‘ie verstand heeft van stucwerk, tegelzetten of wat dan ook.

Zorg voor voldoende vrije stopcontacten voor de radio en laders van hun mobieltjes. De asbak die iemand al noemde is ook een goede tip.
vivapimpelmees schreef:
23-06-2018 20:45
Ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen.

Wat een belabberde spelling maar wat een hilarisch topic zo.

Geweldig topic .
Mijn nachtdienst is nog nooit zo'n feest geweest. :jump:
Mijn mening is gestippeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven