Poppetjes etiket
zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
zaterdag 23 juni 2018 om 20:24
Sansa_ schreef: ↑23-06-2018 20:22Nee het is wel de bedoeling dat ze echt even hun eigen bij je kwijt kunnen. Problemen met de vrouw, last van chronische aandoeningen, dat soort zaken.
Dat wordt meestal besproken onder het genot van een glaasje champagne en wat toastjes.
Vergeet niet je peinoir aan te doen.
zaterdag 23 juni 2018 om 20:30
zondag 24 juni 2018 om 00:06
zondag 24 juni 2018 om 00:31
Ik las je topictitel en dacht iets te gaan lezen over een vrouw die door alle mannen poppetje genoemd werd en daar helemaal zat van was ofzo.
Biedt die mannen gewoon een kopje koffie of iets fris aan. Grote kans dat ze dat nog afslaan ook omdat ze bij anderen al hebben gehad of te vaak te gore koffie hebben gekregen.
Biedt die mannen gewoon een kopje koffie of iets fris aan. Grote kans dat ze dat nog afslaan ook omdat ze bij anderen al hebben gehad of te vaak te gore koffie hebben gekregen.
Op díé fiets!
zondag 24 juni 2018 om 00:40
De ‘poppetjes’ in deze regio verwachten wel een stukje vlaai bij de koffie of hartig belegde broodjes. Kannen vullen met ijsblokjes en sap of water bij warm weer. Een plek in de koelkast voor hun lunch of minstens wat koelboxelementen voor hun koelbox-met-lunch. Valt het werk een beetje rot uit rond etenstijd dan bied je aan om Chinees oid te halen. Mijn man smeekt zo’n beetje of ze niet iets van de BBQ willen, dan kan hij dat ding ook aanslingeren en in de tussentijd doen alsof ‘ie verstand heeft van stucwerk, tegelzetten of wat dan ook.
Zorg voor voldoende vrije stopcontacten voor de radio en laders van hun mobieltjes. De asbak die iemand al noemde is ook een goede tip.
Zorg voor voldoende vrije stopcontacten voor de radio en laders van hun mobieltjes. De asbak die iemand al noemde is ook een goede tip.
zondag 24 juni 2018 om 03:26
vivapimpelmees schreef: ↑23-06-2018 20:45Ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen.
Wat een belabberde spelling maar wat een hilarisch topic zo.
Geweldig topic .
Mijn nachtdienst is nog nooit zo'n feest geweest.
Mijn mening is gestippeld.