pubers en relaties

24-02-2010 14:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie leg mij eens uit hoe pubers denken over relaties.Ik ken jongen van 17 die heeft vriendin maar ondertussen doet hij het met nog meer meisjes.Dat is toch niet normaal.Als hij dat nu al heeft hoe moet dat wel niet als hij ouder word.Wat is typisch pubergedrag?Als iets je niet zint gewoon maar negeren en na tijdje weer wat laten horen.Rare gedachtes hebben ze hoor pubers hahaha xxx
Tammy is volgens mij zelf hardstikke een puber (of misschien zelfs jonger)
Perfectionisme is niet perfect...
Ik geloof er helemaal niets van.

Mocht het wel zo zijn dat moet je met deze jongen stoppen. Het is nog een kind en jij bent een volwassen vrouw.

Zoek uit waarom je in deze situatie bent gekomen en zoek hulp om eruit te komen.

En het is gewoon raar dat je hier twee topics over aanmaakt.
Welke 26 jarige wil er nu naar bed met een kind? :O

Ik vind je tekst ook niet overkomen als dat van iemand van 26 eigenlijk, maar zal je de voordeel van de twijfgel geven;

Liefde is meer dan een leeftijd ja; indien beide partijen een leeftijd bereikt hebben om er mee om te kunnen gaan. Jouw 17 jarige heeft dat over duidelijk nog niet.

Echte liefde zou je je ook niet voor schamen, dat je dat wel doet zegd al genoeg vind je zelf ook niet?
Tammy,

Gedraag je eens naar je leeftijd.

Je komt door je manier van schrijven en praten gigantisch dom over. Doe daar wat aan i.p.v. lopen janken over iemand waar het vanaf minuut 1 duidelijk van is dat hij je alleen wil voor de sex.

En ophouden met chatten, Hyven, datingsites etc. Dat is voor mensen zoals jij niet geschikt, je bent wel een makkelijke prooi voor mannen die alleen hun kwakkie kwijt moeten.
quote:colalight schreef op 24 februari 2010 @ 15:21:

A) hou het bij 1 tpoic

B) leer lidwoorden gebruiken

C) word volwassenD) gebruik MIJN als bezittelijk voornaamwoord
quote:poohbear schreef op 24 februari 2010 @ 20:33:

[...]

D) gebruik MIJN als bezittelijk voornaamwoordEens! Maar dit schijnt normaal te zijn onder pubers en waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
quote:poohbear schreef op 24 februari 2010 @ 20:33:

[...]

D) gebruik MIJN als bezittelijk voornaamwoordE)gebruik interpunctie. (dat zijn al die puntjes, komma's en puntkomma's enz. op je toetsenbord
Ik denk werkelijk dat een psycholoog geen overbodige luxe is.
Me is onjuist gebruik en heel hip onder pubers die niet opletten bij NL. Een 26-jarige die dit gebruikt daarentegen is meestal geen 26....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zet die jongen uit je hoofd en word volwassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven