pubers en relaties

24-02-2010 14:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie leg mij eens uit hoe pubers denken over relaties.Ik ken jongen van 17 die heeft vriendin maar ondertussen doet hij het met nog meer meisjes.Dat is toch niet normaal.Als hij dat nu al heeft hoe moet dat wel niet als hij ouder word.Wat is typisch pubergedrag?Als iets je niet zint gewoon maar negeren en na tijdje weer wat laten horen.Rare gedachtes hebben ze hoor pubers hahaha xxx
Noem jou geen meisje meer hoor. Vergeet hem. Je bent 26! In Amerika is dit zelfs strafbaar. Hij is een puber.
Je hebt al een topic geopend en een link van jouw problematiek in het onderwerp gezet.
Nee echt?
Tammy, je hebt hier al een topic over geopend.

Een is wel genoeg.
Oke, waarom open je dit topic nu naast je andere topic over jouw gescharrel met de betreffende 17-jarige? Je kunt toch hopelijk zelf wel bedenken dat pubers niet de meest toerekeningsvatbare personen op deze aarde zijn? Pubers zijn vaak egoïstisch, naïef en hebben absoluut geen inzicht in de gevoelens van anderen. Hoe hun omgeving reageert op hun acties en gedragingen ontgaat ze niet daarom niet zelden volledig, of ze kunnen zich er niks bij voorstellen. Daar zijn het pubers voor.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Misschien met je je ff bij één topic houden...
sorry zit gewoon met me handen in het haar ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan.Met me vriendinnen praat ik er niet over omdat ik me schaam.Wie word nou verliefd op jochie van 17.Het doet me pijn.liefde overkomt je en love hurts
aan jouw reactie heb ik tenminste wat dank je wel.aan liefde kan je niks doen.En leeftijd is maar getalquote:Chryssa schreef op 24 februari 2010 @ 14:55:

Oke, waarom open je dit topic nu naast je andere topic over jouw gescharrel met de betreffende 17-jarige? Je kunt toch hopelijk zelf wel bedenken dat pubers niet de meest toerekeningsvatbare personen op deze aarde zijn? Pubers zijn vaak egoïstisch, naïef en hebben absoluut geen inzicht in de gevoelens van anderen. Hoe hun omgeving reageert op hun acties en gedragingen ontgaat ze niet daarom niet zelden volledig, of ze kunnen zich er niks bij voorstellen. Daar zijn het pubers voor.
Met het risico te blijven reageren op iemand die de boel zit te belazeren door een onzin-topic te openen, kan ik mijn ergernis toch niet onderdrukken. 'Liefde overkomt je'? Hou toch op, zeg! Je bent een volwassen vrouw, een beetje gezond verstand mag wel van je verwacht worden, hoor. Je ziet toch zeker zelf wel in dat een 'relatie' aangaan met een 17-jarige helemaal nergens op slaat? Hoe kun je nu nou in vredesnaam spreken over 'liefde' in deze situatie. Dramaqueen.
Tammylove GROW UP!!!

Het is een puber, en het is nu eenmaal een wetenschap dat de wereld van de puber om hemzelf draait. Daar KAN hij niet eens iets aan doen. Dat hoort bij zijn ontwikkeling. DAT niet wetend als volwassen vrouw vind ik ronduit triest

Zoek hulp
Zoek afleiding! Ga leuke dingen doen met vriendinnen, lees een boek, ga de stad in, echt, dat helpt.

Geef jezelf niet de kans om hierover te piekeren, want daar wordt het alleen maar erger van.
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:03:

En leeftijd is maar getal

[...]

Heb je nou zelf niet door hoe belachelijk dit klinkt in jouw geval? Ja, leeftijd maakt niet zoveel meer uit als jij 35 bent en de man in kwestie 25 (hoewel je dan ook nog tegen een hoop problemen kunt aanlopen: verschillende referentiekaders, hele andere levenservaringen etc.).

Zelfs als je als 26-jarige 'verliefd' wordt op een tiener, zou je moeten weten, als redelijke volwassene, dat dergelijke gevoelens nergens toe kunnen (en zouden mogen) leiden.

Het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat het brein van de mens tot z'n 25ste onvoldoende ontwikkeld is om de consequenties van zijn daden te kunnen overzien. Iemand die zo jong is, is feitelijk dus vaak nog een soort ongeleid projectiel, die van voren niet weet dat 'ie van achteren leeft.
quote:Oriane schreef op 24 februari 2010 @ 15:05:

Tammylove GROW UP!!!

Het is een puber, en het is nu eenmaal een wetenschap dat de wereld van de puber om hemzelf draait. Daar KAN hij niet eens iets aan doen. Dat hoort bij zijn ontwikkeling. DAT niet wetend als volwassen vrouw vind ik ronduit triest

Zoek hulpHier sluit ik mij volledig bij aan.
Pubers hebben geen relaties, pubers hebben verkering.
Is dit serieus? (met oog op de voorjaarsvakantie)

Zo ja sluit ik me aan bij Oriane.
het enige dat ik schandalig vind in deze is dat jij het als volwassen vrouw zover hebt laten komen met deze jonge jongen!!! Je had je kop erbij moeten houden. Een vriendschap oke, maar alleen al denken dat er een relatie in kan zitten is niet helemaal jofel...

Jij bent de volwassene van de twee en daar gedraag je je allerminst naar. Je lijkt wel een 12 jarige bakvis!
A) hou het bij 1 tpoic

B) leer lidwoorden gebruiken

C) word volwassen
ik ben hier niet om ruzie te komen maken hoor.Ik hoop dat dit gevoel gauw weg is,want toen ik nog met me ex was was ik echt volwassen maar nu.Ben mezelf niet echt niet
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 14:48:

Rare gedachtes hebben ze hoor pubers hahaha xxx

Zit ik net enorm met je mee te leven op je andere topic, zie ik hier dat je erom lacht.

Fraaie boel, ik zal nog eens serieus advies geven.

Rare gedachtes hebben ze hoor 1626jarigen hahaha xxx

Hij denkt: Op een oude fiets moet ik het leren en brengt het dan in praktijk bij nieuwe fietsen....
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:32:

ik ben hier niet om ruzie te komen maken hoor.Ik hoop dat dit gevoel gauw weg is,want toen ik nog met me ex was was ik echt volwassen maar nu.Ben mezelf niet echt niet

Wat zou je willen?

Dat hij op zijn knieën valt en je eeuwige trouw belooft?

Zet hem uit je hoofd meid.

Pijn doet zeer hoor, ook die van jou maar dit is echt zinloos.
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:01:

sorry zit gewoon met me handen in het haar ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan.Met me vriendinnen praat ik er niet over omdat ik me schaam.Wie word nou verliefd op jochie van 17.Het doet me pijn.liefde overkomt je en love hurtsIk dacht dat je vriendinnen je allemaal steunden en hem gingen testen op internet??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dat zijn weer andere vriendinnen van internet,maar me beste vriendinnen vertel ik niksquote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2010 @ 16:23:

[...]

Ik dacht dat je vriendinnen je allemaal steunden en hem gingen testen op internet??
ik geloof er helemaal niets van! zoals iemand al zei, het is krokusvakantie! make my day.. heb al wel mijn glimlach voor vandaag al binnen..
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:03:

aan jouw reactie heb ik tenminste wat dank je wel.aan liefde kan je niks doen.En leeftijd is maar getal

[...]

Ik weet niet precies waarom, maar je berichten lezen weg alsof ze van een puber afkomstig zijn. Misschien is er samenhang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven