Raak ik hem kwijt?
zaterdag 17 september 2016 om 11:51
Ik heb vannacht niet geslapen. Vorige week kregen mijn man en ik een uitnodiging voor een feestje voor gisterenavond. We hadden al een uitnodiging voor gisteren maar mijn man had die eerste uitnodiging zonder mij te raadplegen geannuleerd en de nieuwe geaccepteerd. Omdat de gastvrouw ons privé nummer niet had heeft ze hem op zijn werk gebeld. Dit werd mij door mijn man gewoon meegedeeld! Het gaat om een echtpaar wat wij via gemeenschappelijke vrienden hebben ontmoet. Ze wonen nog niet zo lang hier en toen ik haar voor het eerst zag gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen. Haar man is een jaar of 12 ouder dan zij, zakenman en ze hebben een prachtig huis met alles erop en eraan. Zij is heel erg knap, lang, slank met lang donker haar en 7 jaar jonger dan ik en heeft een erg innemende manier van doen. Ze hebben een giga vriendenkring en wilden ons erbij introduceren. Ik voel me naast haar net een grijze muis en geloof me, over het algemeen heb ik een groot zelfvertrouwen.
We werden allervriendelijkst en goed ontvangen maar ik ken mijn man, we zijn al 22 jaar getrouwd, hebben samen 3 kinderen en hij ziet er erg goed uit. Hij kon zijn ogen niet van haar af houden en was afwezig toen we (erg laat) thuiskwamen. Zij is vlot en mondain, heeft een gezellig gesprek met iedereen, is enorm grappig en de aanwezige vrienden droegen haar op handen. Zij is zo'n vrouw die als je met haar praat je het gevoel geeft dat je de meest interessante persoon op de wereld bent. Daar kreeg ik klamme handen van... Ik heb geen druppel alcohol gedronken, maar voel me alsof ik een enorme kater heb. Ik voel me echt trillerig en beroerd.
Is dit nu zo'n typisch geval van acute jaloezie? Ik heb de hele nacht liggen transpireren van angst en ik zou hen het liefst NOOIT meer zien, maar dat is niet mogelijk! Ik heb dit nog nooit gehad in al die jaren dat we samen zijn. Mijn man antwoordde op mijn herhaaldelijke vragen dat zij inderdaad heel bijzonder is.
Ter informatie moet ik erbij vermelden dat er tussen ons de laatste maanden wat conflicten zijn, voor mij onbeduidend, maar toch. Onze kinderen zijn 22, 17 en 8 jaar.
Heeft een van jullie dit al eens meegemaakt?
We werden allervriendelijkst en goed ontvangen maar ik ken mijn man, we zijn al 22 jaar getrouwd, hebben samen 3 kinderen en hij ziet er erg goed uit. Hij kon zijn ogen niet van haar af houden en was afwezig toen we (erg laat) thuiskwamen. Zij is vlot en mondain, heeft een gezellig gesprek met iedereen, is enorm grappig en de aanwezige vrienden droegen haar op handen. Zij is zo'n vrouw die als je met haar praat je het gevoel geeft dat je de meest interessante persoon op de wereld bent. Daar kreeg ik klamme handen van... Ik heb geen druppel alcohol gedronken, maar voel me alsof ik een enorme kater heb. Ik voel me echt trillerig en beroerd.
Is dit nu zo'n typisch geval van acute jaloezie? Ik heb de hele nacht liggen transpireren van angst en ik zou hen het liefst NOOIT meer zien, maar dat is niet mogelijk! Ik heb dit nog nooit gehad in al die jaren dat we samen zijn. Mijn man antwoordde op mijn herhaaldelijke vragen dat zij inderdaad heel bijzonder is.
Ter informatie moet ik erbij vermelden dat er tussen ons de laatste maanden wat conflicten zijn, voor mij onbeduidend, maar toch. Onze kinderen zijn 22, 17 en 8 jaar.
Heeft een van jullie dit al eens meegemaakt?
Xyz

maandag 19 september 2016 om 17:08
quote:Waterman26 schreef op 19 september 2016 @ 16:27:
Huh?
Gaat dit over diezelfde dame ( haar in een staart, alleen rode lipstick) uit je andere topic? Die P waar zelfs je zoon en zijn vriendenkring op geilt?
Trouwens: was je huwelijk een 'moetje'?
Tja, logisch dan.Wel even blijven opletten hè. Dit is deel 1, dat andere topic (die met de lippenstift) is deel 2, en nu is het wachten op deel 3.
Huh?
Gaat dit over diezelfde dame ( haar in een staart, alleen rode lipstick) uit je andere topic? Die P waar zelfs je zoon en zijn vriendenkring op geilt?
Trouwens: was je huwelijk een 'moetje'?
Tja, logisch dan.Wel even blijven opletten hè. Dit is deel 1, dat andere topic (die met de lippenstift) is deel 2, en nu is het wachten op deel 3.
maandag 19 september 2016 om 18:31
quote:S-Meds schreef op 17 september 2016 @ 12:37:
[...]
nachtvluchten naar USA, ontvoering van de kat (pers), doldwaze ritjes door the big apple en de tuinman heeft het gedaan
[...]
nachtvluchten naar USA, ontvoering van de kat (pers), doldwaze ritjes door the big apple en de tuinman heeft het gedaan
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.