rare uitspraken partner

19-09-2012 09:16 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik mijn partner duidelijkmaken dat sommige uitspraken echt not done zijn en mijn zin in sex verzieken?

Gisteravond lagen we in bed en we lagen nog wat te praten over werk en de komende dagen. Hij zit voor wat nachten in een hotel.

Zegt hij: 'nou dan ben je morgenavond alleen, kan je mooi krabben.' Ikke: 'wat zeg je??' Hij: 'nou dan ben je morgenavond alleen, kan je mooi vingeren'

T is niet zo dat we lagen te geinen ofzo we hadden niet net sex gehad. Gewoon midden in een normaal gesprek.

Ik heb hem vanochtend duidelijk proberen te maken dat zo'n opmerking me dwarz zit en later aan de telefoon proberen uit te leggen dat hij zulke dingen niet moet zeggen.

Als ik er zin in gehad had dan is dat nu wel vergaan. Iemand een tip hoe ik mijn partner dit af kan leren en mijn zin weer terug kan vinden?
Uh, nee. Vreemd.

Mijn snelle analyse zegt dat hij onzeker is over jullie seks en denkt dat jij dan nu even lekker los kunt gaan met jezelf. Ofzo.

Tijd voor een goed gesprek?
Zou het ook een beetje rare opmerking vinden maar er verder niet teveel bij stil staan als hij verder 'normaal' is.

Maar ik heb het idee dat er nog wel meer speelt bij jullie, klopt dat?
Hahahahaha... Sorry ik ga helemaal stuk!

Kan je niet helpen.

Misschien kun je hem een whatsappje/smje suren dat je idd lekker met jezelf bezig bent vanavond?

MIsschien vind hij het juist wel leuk om te horen evt zien?

Wat een lompe uitspraak.

Viel het kwartje niet toen je 'm uitlegde dat je dit niet prettig vindt en er ook niet bepaald warm van wordt?
Hij weet het wel plastisch te omschrijven zeg
Mijn zin zou ook spontaan vergaan. Heel apart.
Gewoon net zo bot en lomp terugreageren. En je eens niet zo van de wijs laten brengen door 1 zo'n opmerking... Tjeezus...
Zou mij ook dwarz zitten ja.
quote:mevrouwr schreef op 19 september 2012 @ 09:23:

Misschien kun je hem een whatsappje/smje suren dat je idd lekker met jezelf bezig bent vanavond?

MIsschien vind hij het juist wel leuk om te horen evt zien?

Honey, ik lig mezelf lekker te krabben nu...
Maar misschien probeerde hij je wel geinteresseerd in seks te krijgen?
De uitspraak lekker krabben ook, hoe verzint hij het?!
Denk dat je het te veel opblaast. Niet zo snel van de wijs raken lijkt me.
quote:Star schreef op 19 september 2012 @ 09:25:

Mission not accomplished.
t is niet de eerste keer dat hij dingen zo plastisch omschrijft.

Subtiliteit is nou niet zijn grootste gave. Ook tijdens de sex niet. Hij heeft wel vaak zin en mijn zin die ik eerder wel veel had wordt echt steeds minder.
Wat een droeftoeter!
quote:Star schreef op 19 september 2012 @ 09:25:

Ik heb hem al 1000 keer geprobeerd duidelijk te maken dat zulke uitspraken een behoorlijke turnoff zijn voor me.

Ik loop liever een avond stiekem te flirten op een feestje ofzo. Beetje spanning opbouwen en af en toe een heimelijke aanraking.

Maar hij is te direct en op feestjes meer geinteresseerd in bier dan in mij

(ben er later weer)
Zou het zeker bespreekbaar maken als jouw zin in seks hierdoor minder wordt. Dat kan nooit zijn bedoeling zijn
Ik vind het een beetje rare uitspraak, maar ik vind ook dat jij er wel heel heftig op reageert. Als ik zin heb dan laat ik me echt niet tegenhouden door een dergelijke opmerking hoor, zoveel zou het mij niet boeien.

Ik krijg het gevoel dat er meer speelt in jullie sexleven, aangezien hij dit soort opmerkingen maakt en jij daar enorm op reageert. Klopt dat?
Maar, Fientje, hoe reageert hij als je het hem uitlegt?
quote:bergkristal schreef op 19 september 2012 @ 09:30:

Ik vind het een beetje rare uitspraak, maar ik vind ook dat jij er wel heel heftig op reageert. Als ik zin heb dan laat ik me echt niet tegenhouden door een dergelijke opmerking hoor, zoveel zou het mij niet boeien.

Ik krijg het gevoel dat er meer speelt in jullie sexleven, aangezien hij dit soort opmerkingen maakt en jij daar enorm op reageert. Klopt dat?Dit dus
quote:Elynn schreef op 19 september 2012 @ 09:26:

[...]

Mission not accomplished.Jawel, ze gaat dubbel zo hard krabben vanavond, aangezien ze geen zin meer in hem heeft.
Als hij krabt als ie vingert zou ik hem of op les sturen of hem inruilen
Ik zou hem gewoon vanavond, als hij in het hotel is, bellen, en dan zeggen dat je al een tijdje loopt te krabben maar dat het niet wil lukken omdat ..... En dan vul je een of andere ranzigheid in.

Als hij hapt, dan is het gewoon een man die houdt van extreme dirty-talk. En als hij niet hapt, dan heb je misschien je punt overgebracht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven