Redelijk in de war!
donderdag 27 juli 2017 om 15:58
rotterdammert23 schreef: ↑27-07-2017 15:52In een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie zou je dergelijke opmerkingen van een vreemde man niet accepteren en direct blokkeren/negeren.
Precies.
donderdag 27 juli 2017 om 16:02
QueenArachnia schreef: ↑27-07-2017 15:57Sorry maar dat vind ik echt belachelijk.![]()
Zij is nergens op in gegaan, ze vond het niet perse heel vervelend maar heeft zelf niks seksueels gezegd. En na twee keer is ze er helemaal mee gekapt en heeft het meteen tegen haar vriend gezegd. Nou big whoop hoor. Foei TO!
Volgens eigen zeggen van TO reageerde ze op bepaalde dingen "bijdehand" zodat hij zich daarna geroepen voelde om te zeggen dat "hij haar wel even hard wou nemen".....duhhhhhhh. Ik denk niet dat ze nergens op in ging hoor.
Sterker nog, ik denk dat TO ons allemaal in de maling neemt
donderdag 27 juli 2017 om 16:02
Heb je gelijk in. Vind ik zelf ook en daarom voel ik me ook schuldig in heel dit verhaal. Maar ik heb genoeg denk materiaal na een dagje op dit forum en wil jullie bedanken voor alle reacties! We gaan zeker nog praten, kijken waar we staan en wat we in de toekomst willen, samen of niet de tijd gaat het leren.rotterdammert23 schreef: ↑27-07-2017 15:52In een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie zou je dergelijke opmerkingen van een vreemde man niet accepteren en direct blokkeren/negeren.
donderdag 27 juli 2017 om 16:03
Hoezo zou ik jullie in de maling nemen?herfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 16:02Volgens eigen zeggen van TO reageerde ze op bepaalde dingen "bijdehand" zodat hij zich daarna geroepen voelde om te zeggen dat "hij haar wel even hard wou nemen".....duhhhhhhh. Ik denk niet dat ze nergens op in ging hoor.
Sterker nog, ik denk dat TO ons allemaal in de maling neemt![]()
donderdag 27 juli 2017 om 16:05
Dat gevoel heb ik. Ik vind je verhaal steeds ongeloofwaardiger worden.
donderdag 27 juli 2017 om 16:06
Okéherfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 16:05Dat gevoel heb ik. Ik vind je verhaal steeds ongeloofwaardiger worden.
donderdag 27 juli 2017 om 16:09
Niks van aantrekken, dat wordt op praktisch ieder topic wel een keer gegild door iemand die zich niet kan voorstellen dat dat soort dingen wel eens gebeuren.
En soms is het ook nep hoor, maar dat denk ik in dit geval helemaal niet.
Sterkte ermee.
donderdag 27 juli 2017 om 16:21
Dankje!QueenArachnia schreef: ↑27-07-2017 16:09Niks van aantrekken, dat wordt op praktisch ieder topic wel een keer gegild door iemand die zich niet kan voorstellen dat dat soort dingen wel eens gebeuren.
En soms is het ook nep hoor, maar dat denk ik in dit geval helemaal niet.
Sterkte ermee.![]()
donderdag 27 juli 2017 om 16:27
Ik vind jouw reacties steeds ongeloofwaardiger worden. Ik kan nog snappen dat je een topic niet gelooft, maar waarom je dan niet gewoon lekker een ander topic gaat lezen nadat je dat hebt gemeld snap ik niet. Waarom je twintig lullige posts van ongeloof wil plaatsen snap ik niet. Je mening is allang duidelijk hoor, maar trollhunten mag niet dus ga eens even fijn lekker een ander topic vergallen met je oeverloze meldingen dat je het niet gelooft. Het is genoteerd, we snappen dat je het niet gelooft, vort nu!herfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 16:05Dat gevoel heb ik. Ik vind je verhaal steeds ongeloofwaardiger worden.
kerol wijzigde dit bericht op 27-07-2017 16:27
0.30% gewijzigd
donderdag 27 juli 2017 om 16:27
Zo dat gaat makkelijk. Iets in me roept idd zoals de waard Is vertrouwt hij zijn gasten. Heeft hij niet zelf een ander en geen ballen om het uit te maken?Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:17Ik appte m net dat ik met hem wilde praten dus hij kwam langs en heb mijn zegje gedaan dat ik het niet vond kunnen dat hij mij heeft getest maar toch draait hij de rollen om.
Hij zegt; die ochtend dat die jongen begon te appen heb je het in de avond er niet met mij over gehad. Terwijl dat makkelijk had gekund. Dat klopt ook want ik vond het gesprek niet heel boeiend maar oké en nadat ik steeds tegen die jongen zei dat ik het wilde afkappen bleven we toch doorgaan (ik was niet overtuigend genoeg en had gewoon gelijk moeten zeggen het is klaar nu!!). En omdat ik stiekem toch hoopte dat die jongen mij de volgende dag weer zou appen is hij in mij teleurgesteld dat ik daarin mee ben gegaan. Hij zei ik snap wel dat je schuld nu in mijn schoenen wilt schuiven maar feit blijft dat je het spannend en leuk vond dat hij je zou appen en dat je erin mee ging. Ik schaam me er ook voor dat ik het spannend en leuk vond. Hij zei ook: mis je iets in onze relatie? Wil je als vrijgezel leven? Want als dat zo is, ik hou je niet tegen en hij vroeg ook of ik het met mijn vriendinnen erover had gehad... ik zei maar niet dat ik het op een forum heb gezet.... want hij wil liever niet dat ik met hun erover praat omdat ik waarschijnlijk net zulke reacties ga krijgen zoals hier. Ik ben nog steeds heel erg in de war. Hij heeft heel veel spijt ervan dat hij mij getest heeft maar weet nu wel dat ik niet helemaal te vertrouwen ben. Wat moet ik hier nu mee he...... nog steeds in de war!
donderdag 27 juli 2017 om 16:30
Ssssssst....ik vind jou ook heel lief.kerol schreef: ↑27-07-2017 16:27Ik vind jouw reacties steeds ongeloofwaardiger worden. Ik kan nog snappen dat je een topic niet gelooft, maar waarom je dan niet gewoon lekker een ander topic gaat lezen nadat je dat hebt gemeld snap ik niet. Waarom je twintig lullige posts van ongeloof wil plaatsen snap ik niet. Je mening is allang duidelijk hoor, maar trollhunten mag niet dus ga eens even fijn lekker een ander topic vergallen met je oeverloze meldingen dat je het niet gelooft. Het is genoteerd, we snappen dat je het niet gelooft, vort nu!
Als je mijn reacties leest geloofde ik het in het begin wel. Maar de reacties en uitleg van TO werden voor mij steeds minder geloofwaardig. Dat kan toch?
Ik kan het mis hebben, in dat geval mijn excuses, maar ik denk het niet.
Goed, ik ga eens iets nuttigs doen.
Daaaaaaaaaaag
donderdag 27 juli 2017 om 16:35
Pfff, beetje flirten, na 10 jaar trouw en enorm uitgelokt te zijn!!! Als hij daar onzeker van wordt vermoed ik dat hij gewoon een reden wil om het uit te maken.
Jammer vab de OP meltdown.
Btw zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Onbetrouwbare uitlokker die vriend van je. Flirten is bovendien goed voor je eigenwaarde en ieders humeur zolang je er maar niet fysiek op in gaat.
Jammer vab de OP meltdown.
Btw zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Onbetrouwbare uitlokker die vriend van je. Flirten is bovendien goed voor je eigenwaarde en ieders humeur zolang je er maar niet fysiek op in gaat.