Redelijk in de war!

27-07-2017 12:33 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup:
anoniem_351509 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 16:27
Reden: Heb genoeg advies gehad om na te denken! Super bedankt iedereen xxx
99.62% gewijzigd
Jijbbent niet de boeman heh
Ananas schreef:
27-07-2017 12:53
Dit past keurig in: "Als er geen problemen zijn, dan maken we die wel!"

Jullie voeren nu een nutteloze discussie. Gebaseerd op argumenten die door beide weer teruggekaatst kunnen worden.
-Je vriend is een eikel omdat hij je test. Jij bent een trut omdat je het niet snel genoeg afkapte. 1-1.
-Je vriend is teleurgesteld in jou, jij bent teleurgesteld in je vriend. 2-2
-etc
-etc

Ik persoonlijk vind je vriend een lul. Hij heeft op een achterbakse manier jou voorgelogen. Ik vind dat hij jouw vertrouwen heeft beschaamd, door jou opzettelijk in een ongemakkelijke positie te plaatsen.

Het leest alsof hij vind dat hij maar 1 foute actie heeft gedaan, en jij meerdere doordat je het niet direct afkapte. Alsof jij je meer moet verantwoorden dan hij.

Wat heb je nu precies verkeerd gedaan? Je hebt een beetje gespeeld met aandacht. Digitaal flirten wil ik het niet eens noemen. En erger nog. HIJ hanteerde de bijna agressieve vorm van aandachttrekkerij. Bijna iedereen stopt met appen zodra hij/zij in de gaten heeft dat de ontvanger aan de andere kant niet de juiste persoon is. Dan zeg je sorry excuus voor het ongemak, en is dat de laaste app. JOU vriend bleef maar bezig met jou uit de tent lokken. Continue, twee dagen lang. Willens en wetens heeft hij willen zoeken naar onvolkomenheden in jouw gedrag, om je daar daarna op af te rekenen.

Ik zou maar eens flink boos worden als ik jou was...
Bedankt voor je reactie, ik word enigszins wakker geschud dat ik niet de enige verkeerde in het verhaal ben. Het enige is dat hij het niet zelf was die met mij aan het Appen was, hij had het aan iemand gevraagd om dat te doen!! Hij had het naar diegene gebracht van; app haar van de week ff en kijken hoe ze reageert, doe je voor als zo'n jongen en praat beetje dominant etc. En dat deed die persoon ook echt...
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:38
Hij gaf als reden; omdat hij de laatste tijd door meerdere mensen is belazerd en ik de enige persoon ben die hij 1000% kan vertrouwen en daar achter wilde komen of dat ook echt zo was.
Als hij dit soort kunsten ook bij anderen flikte, dan snap ik heel goed dat die hem hebben 'belazerd'.

Er is maar 1 constante in al die drama's en dat is hijzelf!
feow schreef:
27-07-2017 12:58
Deed hij het niet zelf?
Nee hij had het aan iemand gevraagd. Geen idee wie; hij zegt dat ik hem niet ken, en diegene mij ook niet kent
Ik zou je vriend laten weten dat hij de boom in kan met zijn karaktertestjes waaruit zijn eigen karakter zo duidelijk naar voren komt en vragen om adres en telefoonnummer van zijn testvriendje, omdat die in die appjes eigenlijk veel leuker was dan je vriend zelf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jullie hebben 10 jaar een relatie en dan doet hij dit? Vind het vooral erg kinderachtig en onzeker overkomen. Ik zou echt enorm boos zijn op mijn vriend en dan zouden we een heel serieus gesprek over onze relatie moeten hebben. En ik denk niet dat je jezelf iets moet gaan verwijten.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 13:02
Bedankt voor je reactie, ik word enigszins wakker geschud dat ik niet de enige verkeerde in het verhaal ben. Het enige is dat hij het niet zelf was die met mij aan het Appen was, hij had het aan iemand gevraagd om dat te doen!! Hij had het naar diegene gebracht van; app haar van de week ff en kijken hoe ze reageert, doe je voor als zo'n jongen en praat beetje dominant etc. En dat deed die persoon ook echt...
:woa:

WTF!!
Hier valt echt mijn bek van open. Wat wordt jij geschoffeerd door de persoon waar jij je veilig bij hoort te voelen. Wat een laffe, laffe zak. :thunder:

Ik snap heel goed dat jij hier niet 1,2,3 overheen kunt stappen. Je bent verraden door je eigen vriend. Hij heeft willens en wetens een derde persoon in de relatie geplaatst. En de enige taak van die beste man was om jou zwakke punten uit te buiten. En hij kreeg nog belangrijke informatie op voorhand mee.

Schat, jij stond als op tien-nul achter toen je vriend deze man benaderde. En om hulp vroeg. Om wat?? Om vriend's eigen glazen in te gooien.

Hij wilde je testen om te zien of jij te vertrouwen bent.
1. JA, dat ben je.
2. Hij is dat per definitie niet meer.
Wat 'eng' zeg dat hij dat deed.
He bah.
Ik zou het gelijk door hebben.
Ik zou zeggen dat je er geen woord meer over vuil wil maken, hij mag helemaal lekker zelf dealen met zijn ongenoegen nadat jij als laatste zégt: ik wist dat jij het was. :proud:
Helemaal niks meer over zeggen.
Van wie was die foto? Haha
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
SannaU schreef:
27-07-2017 13:08
Jullie hebben 10 jaar een relatie en dan doet hij dit? Vind het vooral erg kinderachtig en onzeker overkomen. Ik zou echt enorm boos zijn op mijn vriend en dan zouden we een heel serieus gesprek over onze relatie moeten hebben. En ik denk niet dat je jezelf iets moet gaan verwijten.
Nee maar toch verwijt ik mezelf dat ik bleef Appen met uiteindelijk die ''fictieve jongen''. Ik ben echt in een situatie beland dat ik denk: waarom? Ik schaam me er ook echt voor dat ik zo dom ben geweest om erop in te gaan, maar ben ook gewoon boos op hem dat hij me wilde testen. Ik ben daar niet meer over begonnen omdat hij me vanochtend een bericht stuurde dat hij misselijk was omdat ik in het gesprek had gezegd: ''ja en dan staat mijn vriend daar opeens'' (dat was op antwoord om af te spreken). Dus met andere woorden; als ik het wel had vertrouwd dan was ik er wel op ingegaan in zijn ogen. Ik heb naar mijn weten niet echt wat verkeerds gezegd tegen die jongen... ja ik kan heel open en eerlijk praten over dingen maar dan heb ik er nog geen bijbedoelingen bij. Maar misschien moet je niet zo open en eerlijk zijn naar vreemde andere personen
" schatje, liefje, honnepopje, duifje... Ik ben toch zó blij dat je mij na tien jaar zo goed kent! Jij kent me beter dan ik mezelf. En ja, je hebt gelijk. Ik ben inderdaad wel toe aan iets nieuws."
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Waarom voelt hij in godsnaam de behoefte om jou na 10(!) jaar opeens te testen? Wat voor leven leidt hij dat hij de laatste tijd door meerdere mensen 'belazerd' is en dat dat zijn leven zodanig op z'n kop zet dat hij ook zijn stabiele factor nog eens moet testen?

Maar inderdaad, jij stond vanaf het begin al 10-0 achter en je vriend heeft je moedwillig in een zwakke situatie gebracht. Wat mij betreft hoor je in een relatie een team te zijn en elkaar te beschermen. Wat mij betreft hoort dit soort gedrag dus ook niet thuis in een goede relatie.
De enige vraag die jij jezelf zou moeten stellen is wáárom je nog bij deze man wil blijven nadat hij je zoiets bizars heeft geflikt. Dat is het enige dat er toe doet.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:38
Hij gaf als reden; omdat hij de laatste tijd door meerdere mensen is belazerd en ik de enige persoon ben die hij 1000% kan vertrouwen en daar achter wilde komen of dat ook echt zo was.

Wat is jouw reden om in een relatie te blijven hangen met iemand die jou niet vertrouwt?
Sodeju, ik zou woest zijn! En dan doet hij ook nog alsof het jouw schuld is terwijl hij deze situatie heeft bedacht én uitgevoerd om jou op je bek te laten gaan (wat jij niet gedaan hebt trouwens, jij was trouw)
Ik heb ook wel eens zitten appen met een dude die een verkeerd nummer ingetikt had, grappig tijdverdrijf, niets meer of minder (deze wilde ook graag een date :rofl: )

Weet je wat nog het stomme is? Dat jij je nu de boeman voelt. Je vriend is een eikel.

En, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Wat heeft hij te verbergen?
Eslarealidad schreef:
27-07-2017 13:12
Wat 'eng' zeg dat hij dat deed.
He bah.
Ik zou het gelijk door hebben.
Ik zou zeggen dat je er geen woord meer over vuil wil maken, hij mag helemaal lekker zelf dealen met zijn ongenoegen nadat jij als laatste zégt: ik wist dat jij het was. :proud:
Helemaal niks meer over zeggen.
Van wie was die foto? Haha
hahaha geen flauw idee ik denk dat die m van Instagram heeft afgehaald want ook dat zei ik nog tegen die ''jongen'' dat die er veel te goed uit zag om zo achter een bezet meisje aan te lopen. Maar hij vond me echt interessant, juist omdat ik zo netjes ben, al 10 jaar een relatie heb blabla echt hele foute manier van praten, waar je als vrouw van warmloopt laten we zeggen..... en dan ook nog is zo'n uiterlijk...... PFFFF
Wat een kinderachtig gedoe zeg! :facepalm:
Timetraveler schreef:
27-07-2017 13:17
De enige vraag die jij jezelf zou moeten stellen is wáárom je nog bij deze man wil blijven nadat hij je zoiets bizars heeft geflikt. Dat is het enige dat er toe doet.
We hebben best veel samen opgebouwd; koophuis, hondjes... gelukkig nog geen kinderen.... En hij vind het zelf iets ''kleins'' waar je je relatie toch niet voor opgeeft? Maar ik weet niet of ik het wel als iets kleins moet zien. Manipuleert hij me hierbij? Hij is zelf best slim en gewiekst om het voor zichzelf goed te praten.
borboletas schreef:
27-07-2017 13:16
Wat mij betreft hoor je in een relatie een team te zijn en elkaar te beschermen. Wat mij betreft hoort dit soort gedrag dus ook niet thuis in een goede relatie.
+1.
Ik wil op mijn partner kunnen steunen, en dat hij op mij kan steunen.
Wij tegen de wereld, een team.

Geen twee losse mensen die op hun hoede zijn voor elkaar maar wel een bed en dak delen.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 13:21
We hebben best veel samen opgebouwd; koophuis, hondjes... gelukkig nog geen kinderen.... En hij vind het zelf iets ''kleins'' waar je je relatie toch niet voor opgeeft? Maar ik weet niet of ik het wel als iets kleins moet zien. Manipuleert hij me hierbij? Hij is zelf best slim en gewiekst om het voor zichzelf goed te praten.
Sommige dingen zijn voor mij gewoon einde relatie, hoeveel of weinig er dan ook is opgebouwd. Ik geloof ook niet in verspilde of weggegooide tijd. Als iets niet meer werkt, werkt het niet meer.

Wil je nou echt serieus met een man die zulke trucs uithaalt aan kinderen beginnen? Nee toch?
Justaquestion schreef:

Vertrouwen is voor mij de basis van een relatie: zonder vertrouwen geen relatie. En uit zijn testje blijkt overduidelijk dat hij jou niet vertrouwt. Jammer van dat koophuis en die hondjes, maar dat zou voor mij geen reden zijn om in een relatie te blijven met iemand die aan mij en m'n integriteit twijfelt.
KyloRen schreef:
27-07-2017 13:24
Ik vind je partner niet vertrouwen niet echt iets kleins, hoor.
Nee ik ook niet. Helemaal niet op deze manier en het zit me gewoon echt niet lekker...
Justaquestion schreef:
Ik zou hetzelfde doen :biggrin:
Gooi een hele knappe vriendin in de strijd die hij niet kent en die alle mogelijke verleidingstechnieken om hem loslaat.
Liefst eerst vol drank gieten.
Horen we het resultaat? ;)
Ongelooflijk om zo'n streek uit te halen of zelfs maar te bedenken na nota bene een relatie van tien jaar. Tijd voor een zeer grondige bezinning of je nog met deze kwibus de rest van je leven wilt doorbrengen. Ik zou zeggen: nee. Kies voor een volwassen relatie.
Sooo wat een droeftoeter! Iemand willens en wetens keihard voor de gek houden. Dit zou ik echt niet accepteren!
Ik vind het advies "weg met die vent"nogal drastisch hoor. Ik denk niet dat TO daar echt mee geholpen is of gelukkiger van wordt. Zo'n advies is voor een ander altijd erg makkelijk en snel gegeven.......Heeft grote consequenties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven