Redelijk in de war!
donderdag 27 juli 2017 om 12:38
Hij gaf als reden; omdat hij de laatste tijd door meerdere mensen is belazerd en ik de enige persoon ben die hij 1000% kan vertrouwen en daar achter wilde komen of dat ook echt zo was.
donderdag 27 juli 2017 om 12:39
Hij vertrouwd je gewoon niet punt.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 12:38Hij gaf als reden; omdat hij de laatste tijd door meerdere mensen is belazerd en ik de enige persoon ben die hij 1000% kan vertrouwen en daar achter wilde komen of dat ook echt zo was.
donderdag 27 juli 2017 om 12:40
donderdag 27 juli 2017 om 12:42
Ja.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 12:41Het zit me ook gewoon niet lekker. Waarom wil je me testen? Maar aan de andere kant zou je een relatie van 10 jaar opgeven om zoiets?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 27 juli 2017 om 12:43
wat een kulreden: hij vertrouwd jou net zo goed niet en daarom wilde hij je testen om zijn gelijk/ongelijk te halen.
Bij mij hoort elkaar uittesten niet in een relatie: je vertrouwd elkaar of je doet het niet.
Als ik in jouw schoenen stond zou ik hier heel diep over nadenken, ik vind nl dat mijn man genoeg moet hebben aan mijn woord en niet aan kinderachtige testjes om te checken of ik wel eerlijk ben.
Aan de andere kant was zijn wantrouwen niet ongegrond, want wat heb je heerlijk gehapt, ook van zijn kant uit dus stof om over na te denken...
Bij mij hoort elkaar uittesten niet in een relatie: je vertrouwd elkaar of je doet het niet.
Als ik in jouw schoenen stond zou ik hier heel diep over nadenken, ik vind nl dat mijn man genoeg moet hebben aan mijn woord en niet aan kinderachtige testjes om te checken of ik wel eerlijk ben.
Aan de andere kant was zijn wantrouwen niet ongegrond, want wat heb je heerlijk gehapt, ook van zijn kant uit dus stof om over na te denken...
donderdag 27 juli 2017 om 12:46
Nou ik heb het dus ''toegestaan'' om dus 2 dagen te praten met een ander persoon (zo ziet mijn vriend het). Ik ben hier de boeman. Ook al heeft hij er wel spijt van dat hij mij heeft laten testen
donderdag 27 juli 2017 om 12:47
Nee hoor, dat ben je niet.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 12:46Nou ik heb het dus ''toegestaan'' om dus 2 dagen te praten met een ander persoon (zo ziet mijn vriend het). Ik ben hier de boeman. Ook al heeft hij er wel spijt van dat hij mij heeft laten testen
Hoe is jullie relatie voor de rest?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 27 juli 2017 om 12:48
Dit klopt echt heel erg. Voel me ook zo dom dat ik niet wat sterker in mn schoenen stond en het gewoon heb afgekapt. Het zit me gewoon niet lekker allemaal en hij wil het nu allemaal vergeten en het laten, maar ik kan dat niet zo snel
donderdag 27 juli 2017 om 12:51
Nou ik voelde me er steeds kutter bij en daarom heb ik het afgekapt, maar 2 dagen (maar niet 2 volle dagen, misschien uur per dag). Dat is natuurlijk ook TE lang. Ik ben nooit erop ingegaan om daadwerkelijk met die persoon af te spreken. Ook al was ik vrijgezel dan had ik niet gelijk van bil gegaan want zo zit ik niet in elkaar.herfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 12:47Vind het een wazig verhaal. Hoelang had dat appen door moeten gaan voordat jij er wel degelijk op in was gegaan?
Vind jouw houding ook niet zuiver.
donderdag 27 juli 2017 om 12:53
Dit past keurig in: "Als er geen problemen zijn, dan maken we die wel!"
Jullie voeren nu een nutteloze discussie. Gebaseerd op argumenten die door beide weer teruggekaatst kunnen worden.
-Je vriend is een eikel omdat hij je test. Jij bent een trut omdat je het niet snel genoeg afkapte. 1-1.
-Je vriend is teleurgesteld in jou, jij bent teleurgesteld in je vriend. 2-2
-etc
-etc
Ik persoonlijk vind je vriend een lul. Hij heeft op een achterbakse manier jou voorgelogen. Ik vind dat hij jouw vertrouwen heeft beschaamd, door jou opzettelijk in een ongemakkelijke positie te plaatsen.
Het leest alsof hij vind dat hij maar 1 foute actie heeft gedaan, en jij meerdere doordat je het niet direct afkapte. Alsof jij je meer moet verantwoorden dan hij.
Wat heb je nu precies verkeerd gedaan? Je hebt een beetje gespeeld met aandacht. Digitaal flirten wil ik het niet eens noemen. En erger nog. HIJ hanteerde de bijna agressieve vorm van aandachttrekkerij. Bijna iedereen stopt met appen zodra hij/zij in de gaten heeft dat de ontvanger aan de andere kant niet de juiste persoon is. Dan zeg je sorry excuus voor het ongemak, en is dat de laaste app. JOU vriend bleef maar bezig met jou uit de tent lokken. Continue, twee dagen lang. Willens en wetens heeft hij willen zoeken naar onvolkomenheden in jouw gedrag, om je daar daarna op af te rekenen.
Ik zou maar eens flink boos worden als ik jou was...
Jullie voeren nu een nutteloze discussie. Gebaseerd op argumenten die door beide weer teruggekaatst kunnen worden.
-Je vriend is een eikel omdat hij je test. Jij bent een trut omdat je het niet snel genoeg afkapte. 1-1.
-Je vriend is teleurgesteld in jou, jij bent teleurgesteld in je vriend. 2-2
-etc
-etc
Ik persoonlijk vind je vriend een lul. Hij heeft op een achterbakse manier jou voorgelogen. Ik vind dat hij jouw vertrouwen heeft beschaamd, door jou opzettelijk in een ongemakkelijke positie te plaatsen.
Het leest alsof hij vind dat hij maar 1 foute actie heeft gedaan, en jij meerdere doordat je het niet direct afkapte. Alsof jij je meer moet verantwoorden dan hij.
Wat heb je nu precies verkeerd gedaan? Je hebt een beetje gespeeld met aandacht. Digitaal flirten wil ik het niet eens noemen. En erger nog. HIJ hanteerde de bijna agressieve vorm van aandachttrekkerij. Bijna iedereen stopt met appen zodra hij/zij in de gaten heeft dat de ontvanger aan de andere kant niet de juiste persoon is. Dan zeg je sorry excuus voor het ongemak, en is dat de laaste app. JOU vriend bleef maar bezig met jou uit de tent lokken. Continue, twee dagen lang. Willens en wetens heeft hij willen zoeken naar onvolkomenheden in jouw gedrag, om je daar daarna op af te rekenen.
Ik zou maar eens flink boos worden als ik jou was...
donderdag 27 juli 2017 om 12:54
Je kent jezelf het beste natuurlijk. Maar blijkbaar was je toch blij met de aandacht van die ander. Ik vind het niet kunnen wat je vriend gedaan heeft, maar was er aanleiding voor? (niet om het goed te praten).Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 12:51Nou ik voelde me er steeds kutter bij en daarom heb ik het afgekapt, maar 2 dagen (maar niet 2 volle dagen, misschien uur per dag). Dat is natuurlijk ook TE lang. Ik ben nooit erop ingegaan om daadwerkelijk met die persoon af te spreken. Ook al was ik vrijgezel dan had ik niet gelijk van bil gegaan want zo zit ik niet in elkaar.
Ik denk dat jullie eens lang en stevig moeten praten met elkaar.
Maak vooral ook jouw gevoel duidelijk.
donderdag 27 juli 2017 om 12:55
Relatie is voor de rest echt heel goed. Dus snap ook gewoon niet waar dit vandaan komt... Maandje geleden hadden we het ergens over en toen zei ik voor de GEIN over een bepaalde acteur dat ik dat wel een lekkerding vond en ja dat als die voor mn neus staat ik wel ff moet nadenken haha. Maja dat is een fantasie en hij vond dat ik iets teveel bezig was met het lezen van erotische romans, maar hallo wees blij dat ik thuis lekker lees en beetje inspiratie op doe 'bij wijze van spreken'' dan dat ik uit ga en lekker aan t flirten ben met jan en alle mandoornroosje9 schreef: ↑27-07-2017 12:47Nee hoor, dat ben je niet.
Hoe is jullie relatie voor de rest?
donderdag 27 juli 2017 om 12:58
Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 12:46Nou ik heb het dus ''toegestaan'' om dus 2 dagen te praten met een ander persoon (zo ziet mijn vriend het). Ik ben hier de boeman. Ook al heeft hij er wel spijt van dat hij mij heeft laten testen
Deed hij het niet zelf?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 27 juli 2017 om 13:00
Wtf!
Neeee joh, daar ga jij je toch niet schuldig om voelen hoop ik, je liep gewoon in een fuik! En het is totaal niet raar dat je 2 dagen meegegaan bent hierin want jouw vriend kent jou en weet precies op welke knopjes hij moet drukken om jou mee te krijgen. In een andere situatie, met een vreemde, was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.
Wat een ongelofelijk vuil spelletje van je vriend en dan ook nog "teleurgesteld" zijn in jou.
Ik zou echt ziedend zijn en ik weet niet eens of ik dan nog wel een relatie zou willen. Getver wat een lulbehanger.
Neeee joh, daar ga jij je toch niet schuldig om voelen hoop ik, je liep gewoon in een fuik! En het is totaal niet raar dat je 2 dagen meegegaan bent hierin want jouw vriend kent jou en weet precies op welke knopjes hij moet drukken om jou mee te krijgen. In een andere situatie, met een vreemde, was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.
Wat een ongelofelijk vuil spelletje van je vriend en dan ook nog "teleurgesteld" zijn in jou.
Ik zou echt ziedend zijn en ik weet niet eens of ik dan nog wel een relatie zou willen. Getver wat een lulbehanger.