Redelijk in de war!

27-07-2017 12:33 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup:
anoniem_351509 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 16:27
Reden: Heb genoeg advies gehad om na te denken! Super bedankt iedereen xxx
99.62% gewijzigd
Met zo'n test zou ik mijn vent de deur uit zetten. :popcorn:
Je vriend vertrouwt je dus niet. Waarom hebben jullie nog een relatie, als hij het nodig vindt om je te testen?
Tr0tter schreef:
27-07-2017 12:36
Je vriend vertrouwt je dus niet. Waarom hebben jullie nog een relatie, als hij het nodig vindt om je te testen?
Hij gaf als reden; omdat hij de laatste tijd door meerdere mensen is belazerd en ik de enige persoon ben die hij 1000% kan vertrouwen en daar achter wilde komen of dat ook echt zo was.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:38
Hij gaf als reden; omdat hij de laatste tijd door meerdere mensen is belazerd en ik de enige persoon ben die hij 1000% kan vertrouwen en daar achter wilde komen of dat ook echt zo was.
Hij vertrouwd je gewoon niet punt.
Einde relatie.
Onder de streep heb jij alleen je vriend aandacht gegeven en is je vriend oneerlijk geweest tegen jou.

Ik ben benieuwd wat hij van deze conclusie vindt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het zit me ook gewoon niet lekker. Waarom wil je me testen? Maar aan de andere kant zou je een relatie van 10 jaar opgeven om zoiets?
O wow, die zou heel snel buiten vliegen. Als mijn partner mij gaat testen, is het einde verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:41
Het zit me ook gewoon niet lekker. Waarom wil je me testen? Maar aan de andere kant zou je een relatie van 10 jaar opgeven om zoiets?
Ja.
wat een kulreden: hij vertrouwd jou net zo goed niet en daarom wilde hij je testen om zijn gelijk/ongelijk te halen.
Bij mij hoort elkaar uittesten niet in een relatie: je vertrouwd elkaar of je doet het niet.
Als ik in jouw schoenen stond zou ik hier heel diep over nadenken, ik vind nl dat mijn man genoeg moet hebben aan mijn woord en niet aan kinderachtige testjes om te checken of ik wel eerlijk ben.

Aan de andere kant was zijn wantrouwen niet ongegrond, want wat heb je heerlijk gehapt, ook van zijn kant uit dus stof om over na te denken...
Wat een treurigheid! Het gedrag van jullie beide.
Jij bent gigantisch naïef en je vriend is een enorme suffe sukkel.
Tja, je moet zelf bedenken of je nog verdere toekomst ziet in zo'n relatie.
KyloRen schreef:
27-07-2017 12:42
Jouw vriend heeft jou dus 2 dagen belazerd om te kijken of je trouw bent? Dat zou gewoon exit zijn hier, maakt niet uit hoelang we al samen zijn.
Nou ik heb het dus ''toegestaan'' om dus 2 dagen te praten met een ander persoon (zo ziet mijn vriend het). Ik ben hier de boeman. Ook al heeft hij er wel spijt van dat hij mij heeft laten testen
Vind het een wazig verhaal. Hoelang had dat appen door moeten gaan voordat jij er wel degelijk op in was gegaan?
Vind jouw houding ook niet zuiver.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:46
Nou ik heb het dus ''toegestaan'' om dus 2 dagen te praten met een ander persoon (zo ziet mijn vriend het). Ik ben hier de boeman. Ook al heeft hij er wel spijt van dat hij mij heeft laten testen
Nee hoor, dat ben je niet.

Hoe is jullie relatie voor de rest?
sinnombre schreef:
27-07-2017 12:44
Wat een treurigheid! Het gedrag van jullie beide.
Jij bent gigantisch naïef en je vriend is een enorme suffe sukkel.
Tja, je moet zelf bedenken of je nog verdere toekomst ziet in zo'n relatie.
Dit klopt echt heel erg. Voel me ook zo dom dat ik niet wat sterker in mn schoenen stond en het gewoon heb afgekapt. Het zit me gewoon niet lekker allemaal en hij wil het nu allemaal vergeten en het laten, maar ik kan dat niet zo snel
-
anoniem_297709 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 21:36
0.00% gewijzigd
herfstappeltaart schreef:
27-07-2017 12:47
Vind het een wazig verhaal. Hoelang had dat appen door moeten gaan voordat jij er wel degelijk op in was gegaan?
Vind jouw houding ook niet zuiver.
Nou ik voelde me er steeds kutter bij en daarom heb ik het afgekapt, maar 2 dagen (maar niet 2 volle dagen, misschien uur per dag). Dat is natuurlijk ook TE lang. Ik ben nooit erop ingegaan om daadwerkelijk met die persoon af te spreken. Ook al was ik vrijgezel dan had ik niet gelijk van bil gegaan want zo zit ik niet in elkaar.
Je vriend zit fout, jij niet.
Dit past keurig in: "Als er geen problemen zijn, dan maken we die wel!"

Jullie voeren nu een nutteloze discussie. Gebaseerd op argumenten die door beide weer teruggekaatst kunnen worden.
-Je vriend is een eikel omdat hij je test. Jij bent een trut omdat je het niet snel genoeg afkapte. 1-1.
-Je vriend is teleurgesteld in jou, jij bent teleurgesteld in je vriend. 2-2
-etc
-etc

Ik persoonlijk vind je vriend een lul. Hij heeft op een achterbakse manier jou voorgelogen. Ik vind dat hij jouw vertrouwen heeft beschaamd, door jou opzettelijk in een ongemakkelijke positie te plaatsen.

Het leest alsof hij vind dat hij maar 1 foute actie heeft gedaan, en jij meerdere doordat je het niet direct afkapte. Alsof jij je meer moet verantwoorden dan hij.

Wat heb je nu precies verkeerd gedaan? Je hebt een beetje gespeeld met aandacht. Digitaal flirten wil ik het niet eens noemen. En erger nog. HIJ hanteerde de bijna agressieve vorm van aandachttrekkerij. Bijna iedereen stopt met appen zodra hij/zij in de gaten heeft dat de ontvanger aan de andere kant niet de juiste persoon is. Dan zeg je sorry excuus voor het ongemak, en is dat de laaste app. JOU vriend bleef maar bezig met jou uit de tent lokken. Continue, twee dagen lang. Willens en wetens heeft hij willen zoeken naar onvolkomenheden in jouw gedrag, om je daar daarna op af te rekenen.

Ik zou maar eens flink boos worden als ik jou was...
Wow wat is hij achterdochtig en wat een lapzwans om dit te flikken.
Ik zou er klaar mee zijn..dit is alleraardigst gezegt gewoon heel gemeen.
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:51
Nou ik voelde me er steeds kutter bij en daarom heb ik het afgekapt, maar 2 dagen (maar niet 2 volle dagen, misschien uur per dag). Dat is natuurlijk ook TE lang. Ik ben nooit erop ingegaan om daadwerkelijk met die persoon af te spreken. Ook al was ik vrijgezel dan had ik niet gelijk van bil gegaan want zo zit ik niet in elkaar.
Je kent jezelf het beste natuurlijk. Maar blijkbaar was je toch blij met de aandacht van die ander. Ik vind het niet kunnen wat je vriend gedaan heeft, maar was er aanleiding voor? (niet om het goed te praten).
Ik denk dat jullie eens lang en stevig moeten praten met elkaar.
Maak vooral ook jouw gevoel duidelijk.
doornroosje9 schreef:
27-07-2017 12:47
Nee hoor, dat ben je niet.

Hoe is jullie relatie voor de rest?
Relatie is voor de rest echt heel goed. Dus snap ook gewoon niet waar dit vandaan komt... Maandje geleden hadden we het ergens over en toen zei ik voor de GEIN over een bepaalde acteur dat ik dat wel een lekkerding vond en ja dat als die voor mn neus staat ik wel ff moet nadenken haha. Maja dat is een fantasie en hij vond dat ik iets teveel bezig was met het lezen van erotische romans, maar hallo wees blij dat ik thuis lekker lees en beetje inspiratie op doe 'bij wijze van spreken'' dan dat ik uit ga en lekker aan t flirten ben met jan en alle man
Justaquestion schreef:
27-07-2017 12:46

Deed hij het niet zelf?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wtf! o_o

Neeee joh, daar ga jij je toch niet schuldig om voelen hoop ik, je liep gewoon in een fuik! En het is totaal niet raar dat je 2 dagen meegegaan bent hierin want jouw vriend kent jou en weet precies op welke knopjes hij moet drukken om jou mee te krijgen. In een andere situatie, met een vreemde, was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.

Wat een ongelofelijk vuil spelletje van je vriend en dan ook nog "teleurgesteld" zijn in jou. :facepalm:

Ik zou echt ziedend zijn en ik weet niet eens of ik dan nog wel een relatie zou willen. Getver wat een lulbehanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven