Redelijk in de war!

27-07-2017 12:33 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup:
anoniem_351509 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 16:27
Reden: Heb genoeg advies gehad om na te denken! Super bedankt iedereen xxx
99.62% gewijzigd
Tuurlijk mag je het spannend vinden, maar je was ook duidelijk. Deze vriend gebruikt je echter, hij vertrouwt je niet. Anders onderneem je niet zo'n actie.

Dit alles zegt wel veel over jullie relatie. Hij vertrouwt je niet en jij vindt het spannend en verteld dit niet? Wellicht omdat je weet hoe je vriend gaat reageren? Hij klinkt namelijk controlerend en jaloers. Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat is namelijk precies wat je vriend wil. Zo heeft hij nog meer controle.

En zoals de waard is........
Justaquestion schreef:
27-07-2017 15:27
Ja precies dat zegt hij ook. En dat is ook waarover ik me schuldig voel en hij dus boos over is en in zn hart is geraakt. Waarom heb ik het niet afgekapt, waarom ben ik door gaan praten etc etc. en ik zeg ook eerlijk; ja ik vond het spannend. Zou nooit afspreken! En waarom vond ik het spannend? Dat is toch ook niet goed? Zo denk ik zelf dan he, dat is toch ook niet voor niks
En hij heeft niet zoiets van "eigen schuld, dikke bult"?

Sorry, maar ik vind het echt heel normaal dat je dit spannend vind, want het is gewoon ook spannend. En in een gezonde relatie moet dat ook kunnen, zolang het maar binnen je grenzen blijft.
SannaU schreef:
27-07-2017 15:33
En hij heeft niet zoiets van "eigen schuld, dikke bult"?

Sorry, maar ik vind het echt heel normaal dat je dit spannend vind, want het is gewoon ook spannend. En in een gezonde relatie moet dat ook kunnen, zolang het maar binnen je grenzen blijft.
Vind je? Ik zou toch not amused zijn als mijn man er sexchats met anderen op na zou houden hoor. Waar is je zelfrespect?
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik had niet perse het gevoel dat er van justaquestion's kant sprake was van een sexchat. Bovendien zie ik niet echt wat zelfrespect hier mee te maken heeft.
Heremetiet.

En het is ook beter om er niet met je vriendinnen over te praten en te laten weten dat je hierover met wildvreemden op het www van gedachten wisselt.

Nee, beter het vertrapte hart van iemand die willens en wetens iemand inschakelt om je zwakke plekken uit te testen (waar je, ook al lijken jullie dat te vergeten, NIET op ingegaan bent) te helen met nederig schuldgevoel.

Ik ben trouw als een hond, maar als de paus mij zou appen zou ik dat ook spannend vinden. Gewoon, omdat appen niet schadelijk is.

Zodra mijn man gedachtendetective en gedachtenpolitie gaat spelen knap ik af.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
SannaU schreef:
27-07-2017 15:38
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik had niet perse het gevoel dat er van justaquestion's kant sprake was van een sexchat. Bovendien zie ik niet echt wat zelfrespect hier mee te maken heeft.
Zou dat jou niet kwetsen dan als je partner dat deed? Ik vind dat je in een relatie dat soort dingen voor elkaar bewaart en niet voor derden. Ouderwets misschien maar hey..zo ben ik :proud: :proud:
herfstappeltaart schreef:
27-07-2017 15:34
Vind je? Ik zou toch not amused zijn als mijn man er sexchats met anderen op na zou houden hoor. Waar is je zelfrespect?
Sexchats? Waar lees jij dat?
Waarschijnlijk vond je het in eerste instantie spannend omdat er exact op jouw zwakheid is ingespeeld? Een situatie die jij zelf nooit zou opzoeken zocht jou ineens op. En bleef je opzoeken.
En misschien was je wat zwakker omdat je stiekem eigenlijk altijd al vond dat je vriend jou teveel op je huid zit? Met zijn gecontroleer, halen en brengen, altijd met jou samen willen zijn....ik krijg het al benauwd bij het idee.
Waar hij zo bang voor was heeft hij nu zelf in de hand gewerkt.
Belangrijkste; hij vertrouwt je niet. DAAROM is hij niet bij je weg te slaan. Niet omdat hij zo verliefd is dat hij geen seconde zonder je kan.
Ik zie ook niet wat het met zelfrespect te maken heeft.
Een random dude appt je en je zat hem hooguit een beetje te voeren. Grappig tijdverdrijf, meer niet.

Dat je vriend hier achter zat en je misleidt en je jezelf kut laat voelen, dat gaat er bij mij niet in.
QueenArachnia schreef:
27-07-2017 15:41
Sexchats? Waar lees jij dat?
Nou ik had toch begrepen dat het die kant opging als het er nog niet was. Ze vond toch stoer en aotoos erg sexy. Afspreken? Ja en dat dan mijn vriend net op komt dagen zeker?""
Kom dames, het ging niet om een babbeltje over hoe mooi de tuin er bij staat.
SannaU schreef:
27-07-2017 15:38
Nee diegene begon wel veel over seks hoor, maar dan zei ik gelijk; ik praat daar niet over met andere jongens. Het was gewoon meer gezellig en tuurlijk ik kon op bepaalde dingen bijdehand reageren en dan reageerde die jongen bijvoorbeeld; ''wat zou ik je nu eens graag hard willen nemen'' en dan zei ik: ff serieus!! Ben bezet. Maar verder gewoon door kletsen en heb het niet afgekapt en dat had ik wel moeten doen maar iets in mij '' een duiveltje '' wilde dat niet. Niet dat ik daadwerkelijk zou afspreken, echt dat zou ik noooooit van mn leven doen, want zo ben ik gewoon niet. Maar de manier hoe die praatte vond ik toch spannend en interessant anders kap je het direct af toch....
Justaquestion schreef:
27-07-2017 15:45
Nee diegene begon wel veel over seks hoor, maar dan zei ik gelijk; ik praat daar niet over met andere jongens. Het was gewoon meer gezellig en tuurlijk ik kon op bepaalde dingen bijdehand reageren en dan reageerde die jongen bijvoorbeeld; ''wat zou ik je nu eens graag hard willen nemen'' en dan zei ik: ff serieus!! Ben bezet. Maar verder gewoon door kletsen en heb het niet afgekapt en dat had ik wel moeten doen maar iets in mij '' een duiveltje '' wilde dat niet. Niet dat ik daadwerkelijk zou afspreken, echt dat zou ik noooooit van mn leven doen, want zo ben ik gewoon niet. Maar de manier hoe die praatte vond ik toch spannend en interessant anders kap je het direct af toch....
Hou nou toch op zeg! En met zo'n opmerking blijf jij gewoon doorbabbelen?? Ik geloof er geen barst meer van.
Dag TO
Dat hangt er vanaf wat hij deed. Nogmaals: er blijkt uit niets dat er van justaquestion's kant sprake geweest van een sexchat. Als mijn partner met een ander zou flirten zou ik daar niet zo veel problemen mee hebben. Mijn ex-hubby en ik waren beide redelijk flirterig en dat ging prima. Die spanning vind ik zelf erg leuk en dat ga ik een ander niet ontzeggen.

En dat mag uiteraard jouw mening zijn, ik zie nog steeds niet wat het te maken heeft met zelfrespect.
27-07-2017 15:34
TO weet denk ik zelf ook wel dat ze fout was door erop in te gaan en het als 'spannend' te ervaren. Hij vertrouwt haar niet en zij heeft bewezen ook niet te vertrouwen zijn (in zijn ogen). Het lijkt me beter deze relatie te verbreken, aangezien jullie niet op dezelfde lijn zitten: hij vindt flirten ontoelaatbaar en voor jou moet het kunnen... daar zit het hem in
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Justaquestion schreef:
Sorry hoor als een een onbekende man zoiets tegen je zegt en jij gaat gezellig door omdat je het zo spannend vindt ben je, net als je vriend, onbetrouwbaar. Het lijkt me verstandig om een tijdje vrijgezel te zijn, te tinderen en te sexten en die spanning te ervaren.
Ja hoor Herfstappeltaart. Als jij uit de tent gelokt wordt met seksueel getinte opmerkingen en jij gaat daar NIET op in ben JIJ aan het sexchatten?? Doe ff normaal joh!
Justaquestion schreef:
Je bent ook bewust uitgelokt he, vergeet dat niet. Deze gast moest van jouw vriend vooral doorblijven gaan en zich zo gedragen als hij deed. Hij bleef zuigen, dat wilde je vriend immers. Dat is totaal anders dan zomaar zo'n chat. Jij had af moeten kappen, vind jij dat of vind je dat onder druk van je vriend? Je vriend manipuleert en controleert en is vermoedelijk jaloers. Daarom gaat hij je testen. Je mag niet meer uitgaan zeker? Echt, voel je niet schuldig door deze zeer bewuste uitlokactie van je vriend. Hij vertrouwt je niet en je had nooit goed kunnen reageren in zijn ogen.
QueenArachnia schreef:
27-07-2017 15:50
Ja hoor Herfstappeltaart. Als jij uit de tent gelokt wordt met seksueel getinte opmerkingen en jij gaat daar NIET op in ben JIJ aan het sexchatten?? Doe ff normaal joh!
In een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie zou je dergelijke opmerkingen van een vreemde man niet accepteren en direct blokkeren/negeren.
QueenArachnia schreef:
27-07-2017 15:50
Ze kapte het niet af. Vond het spannend. Ja dan doe je dus mee. "Hij wou haar even hard nemen". En dan klets je door? Come-on!
SannaU schreef:
27-07-2017 15:47
Dat hangt er vanaf wat hij deed. Nogmaals: er blijkt uit niets dat er van justaquestion's kant sprake geweest van een sexchat. Als mijn partner met een ander zou flirten zou ik daar niet zo veel problemen mee hebben. Mijn ex-hubby en ik waren beide redelijk flirterig en dat ging prima. Die spanning vind ik zelf erg leuk en dat ga ik een ander niet ontzeggen.

En dat mag uiteraard jouw mening zijn, ik zie nog steeds niet wat het te maken heeft met zelfrespect.
Hahaha vandaar dat hij je ex is. Ging prima
rotterdammert23 schreef:
27-07-2017 15:52
In een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie zou je dergelijke opmerkingen van een vreemde man niet accepteren en direct blokkeren/negeren.
In een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie zal de ene partner de andere partner nooit zo uitlokken. Daar is namelijk vertrouwen ipv wantrouwen.
rotterdammert23 schreef:
27-07-2017 15:52
In een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie zou ik dergelijke opmerkingen van een vreemde man niet accepteren en direct blokkeren/negeren.
Heb het even voor je verbeterd :) Het is je persoonlijke mening en niet uit het wetboek van een gezonde, gelijkwaardige en liefdevolle relatie.
rotterdammert23 schreef:
27-07-2017 15:49
Sorry hoor als een een onbekende man zoiets tegen je zegt en jij gaat gezellig door omdat je het zo spannend vindt ben je, net als je vriend, onbetrouwbaar. Het lijkt me verstandig om een tijdje vrijgezel te zijn, te tinderen en te sexten en die spanning te ervaren.
Juist.
27-07-2017 15:54
Hahaha vandaar dat hij je ex is. Ging prima
Sorry?
Sorry maar dat vind ik echt belachelijk. :rofl:
Zij is nergens op in gegaan, ze vond het niet perse heel vervelend maar heeft zelf niks seksueels gezegd. En na twee keer is ze er helemaal mee gekapt en heeft het meteen tegen haar vriend gezegd. Nou big whoop hoor. Foei TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven