Relatie loopt stuk
dinsdag 3 april 2018 om 11:27
Mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen wonen sinds een jaar samen en alles lijkt goed te gaan. Gisteren was hij tot half 6 snachts op zn telefoon bezig dus ging even kijken. Ik had dit liever niet willen zien.
Een bericht op messenger met een collega uit een ander filiaal. Ze stuurde dat ze het geil vond om seks op het werk te hebben en het liefst met een knappe ober. Waarop mijn vriend reageerde dat hij dat ook erg opwindent vind..verder zag ik nog berichten met een collega waarbij ze elke keer werd genoemd als schoonheid lieverd weet ik veel wat. En hij haar af en toe ophaald om samen naar het werk te gaan. Waarbij mijn vriend vraagt of ze haar mooiste broek aan doet.. ik voel me zo stom en gebruikt. Het voelt net als vreemdgaan wat ik in een vorige relatie heb meegemaakt. Ik zelf ga 100% voor hem. Echt ik weet niet meer wat ik met hem aan moet. Voelt hij zich dan niet schuldig?
Een bericht op messenger met een collega uit een ander filiaal. Ze stuurde dat ze het geil vond om seks op het werk te hebben en het liefst met een knappe ober. Waarop mijn vriend reageerde dat hij dat ook erg opwindent vind..verder zag ik nog berichten met een collega waarbij ze elke keer werd genoemd als schoonheid lieverd weet ik veel wat. En hij haar af en toe ophaald om samen naar het werk te gaan. Waarbij mijn vriend vraagt of ze haar mooiste broek aan doet.. ik voel me zo stom en gebruikt. Het voelt net als vreemdgaan wat ik in een vorige relatie heb meegemaakt. Ik zelf ga 100% voor hem. Echt ik weet niet meer wat ik met hem aan moet. Voelt hij zich dan niet schuldig?
dinsdag 3 april 2018 om 11:32
dinsdag 3 april 2018 om 11:36
dinsdag 3 april 2018 om 12:13
Maar heb je het al met hem besproken?Llottelovex schreef: ↑03-04-2018 12:10Ben er gewoon ziek van.
Krijg al hoofdpijn als eraan denk hoe het verder moet met het huisje, onze honden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 3 april 2018 om 12:13
dinsdag 3 april 2018 om 12:19
Geloof me, bij zo’n zak snot blijven vanwege het huisje en de honden is op de lange duur echt geen optie. Als je straks eenmaal een knoop door hebt gehakt vindt je wel een oplossing voor de praktische zaken. Neem je tijd om na te denken over wat je wilt.Llottelovex schreef: ↑03-04-2018 12:10Ben er gewoon ziek van.
Krijg al hoofdpijn als eraan denk hoe het verder moet met het huisje, onze honden?
dinsdag 3 april 2018 om 12:32
Wat jammer dat jij je zo rot voelt. HIJ IS DEGENE die zich nu vetslecht moet voelen én zich al die dingen over het huisje en de honden moet afvragen, vind je ook niet?Llottelovex schreef: ↑03-04-2018 12:10Ben er gewoon ziek van.
dinsdag 3 april 2018 om 13:19
Wat een klootzak.
Ik zou hem er mee confronteren.
Gewoon vragen : zeg, dat ene meisje op je werk ? Hoe goed ga jij daar eigenlijk mee om ?
Hem laten vertellen wat voor een contact ze hebben .
Liegt hij, dan zou ik zeggen dat ik hem niet geloof.
Probeert hij zich er uit te lullen, blijf erbij dat je hem niet gelooft .
En loop dan weg.
Het is aan hem om aan jou te bewijzen dat hij "niks verkeerds" doet.
Jij kan alleen 100% voor hem gaan, als het vertrouwen er is voor 100%.
Dat is er nu niet.
Maar je mag van hem wel verwachten dat hij 100% eerlijk naar jou is.
Dus vraag het aan hem : wat voor contact met dat meisje ?
Gewoon vragen : zeg, dat ene meisje op je werk ? Hoe goed ga jij daar eigenlijk mee om ?
En loop dan weg.
Dat is er nu niet.
dinsdag 3 april 2018 om 13:26
Is dat hoe jij standaard in relaties staat? Wat vermoeiend..Julia10 schreef: ↑03-04-2018 13:19Wat een klootzak.
En loop dan weg.
Dat is er nu niet.
Waarom zo omslachtig? Aan de tafel TO, zeggen wat je hebt gezien en dan bespreken hoe nu verder, of niet natuurlijk.
dinsdag 3 april 2018 om 13:31
Wat zijn je verwachtingen ? Dat je er iets van zegt en dan vraagt of hij er mee wil stoppen om dat soort berichtjes te sturen? Miss kan je beter nog even niks zeggen en nog een x in zijn telefoon kijken.....zodat je bevestiging heb dat dit geen eenmalige actie was. En als je vertrouwen beschaamd is vraag je dan af of je hier nog wel zin in heb,
dinsdag 3 april 2018 om 13:41
Ik zou hem onderzoeken , of zijn verhaal klopt met wat zij heeft gezien .
Ik vind dat hij er zelf mee moet komen . Voor de dag er mee , en dan ook alles.
Als het klopt dan is hij te vertrouwen . Klopt het niet dan zou ik er klaar mee zijn.
dinsdag 3 april 2018 om 14:18
Met confrontatie weet je wat je aan hem hebt.
- Is hij eerlijk ? Hij vertelt hoe hij met die meid omgaat ? Oke eerlijkheid is dan iets wat prettig is. Het is zelfs noodzakelijk !
Maar :
-het gedrag waarover hij eerlijk is, is NIET prettig .
Zelf zou ik zo'n hitsige sukkel die met anderen rotzooit niet als vriend willen hebben.
Que Sera Sera
dinsdag 3 april 2018 om 17:31
"Voelt hij zich niet schuldig?" Natuurlijk niet, stomme eikel. Confronteer hem er zo snel mogelijk mee want als jij er al zo ziek van bent moet je daar niet mee wachten. Praat erover samen en dan kun je daarna altijd verder kijken hoe of wat. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je mond houden en net doen alsof er niks aan de hand is vanwege jullie huisje en de honden... is maar net wat je zelf wilt