relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 19:37:

Is het één van de drie J's ?

(De 3js is een Volendamse band, die bestaat uit Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte. )Die achternamen!
zo... pffff wat een verhalen, heb ze allemaal even gelezen. maargoed...

Vreemd misschien maar ik kan me voorstellen dat je hier op t forum wil proberen, met andere mensen in contact te komen die in dezelfde situatie zitten als jij! Ik kan alleen geen nuttig advies geven, want heb er geen ervaring mee. En aangezien ik jou en hem niet ken (of hem misschien wel, maar alleen van uiterlijk) weet ik verder niet wat ik er van moet zeggen. Hoe dan ook, laat de rest lekker kletsen! En als jij t gevoel hebt dat je relatie goed is, geniet er dan gewoon van! Wel lastig dat je elkaar weinig ziet, maar daar hebben meer mensen idd last van.

Bedenk wel even wie je echte vrienden zijn, als vrienden van je al gaan zeggen dat hij vast vreemd gaat of iets dergelijks, zijn het dan wel echte vrienden? Zijn ze niet gewoon jaloers?

Groetjes en geniet van je relatie!!!
Thomas Berge, pseudoniem van Chiel Ottink (Enschede, 25 januari 1990) ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ook Jim heeft een vriendin en dat is absoluut niet het type dat een ander in de disco eropuit stuurt om een vrouw te scoren.

Volgens mij vallen een heleboel echt bekende jongens daarmee al af, sowieso is het iemand die in het land schnabbelt en dan blijft hangen en dat doen er niet zoveel, de meeste artiesten zitten nog voor het applaus verstomd is al in de auto.
Am Yisrael Chai!
God god god..en dit is dus de reden dat ik bijna alleen lees..en never nooit een topic zal openen hier..

Vermoeiend dat vivaforum volk zeg.
Naja je kunt het ook zo zien: Stel hij was een onwijs lekker ding maar geen bn-ner en wel een muziekant, dan heb je het zelfde probleem lijkt mij. En zelfs als hij op een groot kantoor zou werken dan zijn er ook een hoop leuke dames. Maar hij kiest toch voor jou, ik zou dus niet zo in angst zitten, als hij vreemd gaat noch BN-ner noch geen BN-ner dan weet je zowiezo genoeg.
quote:gigaluilak schreef op 18 september 2008 @ 19:32:

een (lange) serieuze reactie, hopelijk dan maar op een serieus topic;

mijn man is muziekkant, en nee geen bekende, maar hij speelt in meerdere onbekende bands, en al die bands hebben groupies (ja echt, ze hebben zelfs fanclubs ectra :O)

man komt in heel nederland mensen tegen die hem 'kennen', en ja de bands hebben zelfs gillende vrouwelijke fans.

het zijn allemaal (begin) 40-ers (de bandleden), en de eerste paar keer dat ik met hem mee ging naar optredens heb ik over de grond liggen rollen van t lachen! ze verkopen cd's en mensen komen serieus handtekeningen vragen, willen op de foto en nou ja alles wat daar bij hoort...

soms is t irritant ja, want hij werkt gewoon op kantoor, en daar naast oefent hij en daar naast heeft hij optredens. sinds we kinderen hebben is hij met de grootste en bekendste band gestopt, maar daar ging hij ook mee naar t buitenland, verder weg dan België en Duitsland zeg maar.

nou ja je snapt t plaatje en mijn man is dus geen BN'er. ik ben trots op hem als hij op t podium staat en ik kan er meestal wel om lachen als er inderdaad een string op t podium beland, maar als ik een onzekere bui heb dan vertrouw ik hem voor geen meter, denk ik echt dat hij uit al die dames wel een leuk 'neukertje' kan vinden, ik weet ook dat als hij dus een andere hobby heeft het gebeuren kan of op t werk of nou ja overal eigenlijk, wat dat betreft probeer ik t dus wel los te laten (maar t valt inderdaad niet altijd mee)

Hier was ik naar op zoek!! Iemand die weet waar ik het over heb!

Je hebt helemaal gelijk, je moet er maar gewoon om lachen!

Maar tis soms lastig idd, er zijn van die meisjes die echt heel serieus proberen om jouw mannetje te versieren en daarin erg ver gaan... Ik begrijp ze wel, mijn vriend is ook hééél lekker maar toch...

Gelukkig vindt mijn vriend het ook vooral een nare kant die nu eenmaal bij zijn beroep hoort.

Dat scheelt wel om dat te horen!

Ik neem aan dat jouw man dat jou ook duidelijk maakt. Het klinkt iig alsof jullie een goede, stabiele relatie hebben!!
Ooooooooooooooooooh, wat érg : http://www.tmf.nl/video/15973/3js_wiege ... deo/15973/
Misschien is het wel zo'n tiepje uit de hip hop scene, Pete Philly ofzo.
Am Yisrael Chai!
Okee ook geen Jim dan die valt idd op met auto in een orkest bak.

Thomas berger hahhahaha.
quote:Krullebos83 schreef op 18 september 2008 @ 19:39:

zo... pffff wat een verhalen, heb ze allemaal even gelezen. maargoed...

Bedenk wel even wie je echte vrienden zijn, als vrienden van je al gaan zeggen dat hij vast vreemd gaat of iets dergelijks, zijn het dan wel echte vrienden? Zijn ze niet gewoon jaloers?

Of ze hebben net iets meer levenservaring en mensenkennis...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 19:43:

Ooooooooooooooooooh, wat érg : http://www.tmf.nl/video/15973/3js_wiege ... o/15973/He bah, ik herinner me dat ik dat liedje heb gehoord bij een programma waarin kinderen klassieke muziek maakten ergens bij wat grachten. Wat een ontzettend GRAFnummer.
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 19:43:

[...]

Gelukkig vindt mijn vriend het ook vooral een nare kant die nu eenmaal bij zijn beroep hoort.

!!Dat zou ik ook zeggen als ik hem was, je dacht toch niet dat hij zou zeggen dat hij dit wel makkelijk vindt ( en hé ; zo heeft ie jouw nummer ook gescoord ) , mocht hij daar diep in zijn hart zo over denken ; dan heeft hij een boze/verdrietige/onzekere vriendin thuis zitten , of die hem als een pitbull gaat bewaken
Zo'n coole gangsta from da hood lijkt me wel iemand die z'n manager op wat lekkere gleufdieren af stuurt:

quote:Julia00 schreef op 18 september 2008 @ 19:41:

God god god..en dit is dus de reden dat ik bijna alleen lees..en never nooit een topic zal openen hier..

Vermoeiend dat vivaforum volk zeg.Jammer, jammer, jammer .
Heeft Pete Philly geen verkering met dat meisje waar hij regelmatig mee zingt? Zij werkte in een grijs verleden in de Carhartt-winkel in A'dam.
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 19:43:

[...]

Hier was ik naar op zoek!! Iemand die weet waar ik het over heb!

Je hebt helemaal gelijk, je moet er maar gewoon om lachen!

Maar tis soms lastig idd, er zijn van die meisjes die echt heel serieus proberen om jouw mannetje te versieren en daarin erg ver gaan... Ik begrijp ze wel, mijn vriend is ook hééél lekker maar toch...

Dat scheelt wel om dat te horen!

Ik neem aan dat jouw man dat jou ook duidelijk maakt. Het klinkt iig alsof jullie een goede, stabiele relatie hebben!!

Weet je, eigenlijk vind ik je maar een aanstelster. Je bent zelf ook "zo'n chickie" die zichzelf lazerus uit de disco laat oppikken door de chauffeur oid, en je vriend is er dus ook niet vies van om chickies uit de disco op te pikken. Beetje jammer dat je daar nu over praat alsof al die meiden die zijn muziek leuk vinden zo zielig zijn, want zelf ben je geen haar beter. En zo naar vond je vriend het ook niet toen hij jou in de disco opdook, dus ook van hem is het een beeeeeeeeeeeetje jammer.

Zo te horen kicken jullie allebei nogal op die bekendheid, en daar is ook helemaal niks mis mee, als ik zangeres was zou ik het ook megacool vinden dat er mensen voor mij staan te gillen. En als ik de vriendin van Brad Pitt was zou ik ook rondlopen met op mijn voorhoofd getatoeëerd "hij doet het lekker met mij!" , maar doe dan niet hier alsof je het allemaal zooooo vreselijk vind.
Am Yisrael Chai!
quote:nummerzoveel schreef op 18 september 2008 @ 19:46:

[...]

Of ze hebben net iets meer levenservaring en mensenkennis...- verstandige mensen spreken uit ervaring, nog verstandigere mensen spreken uit ervaring niet!!!! (zouden die vrienden zich toch gewoon stil moeten houden en t haar zelf laten ontdekken, als je verliefd bent ga je hoe dan ook toch je eigen gang.... die vrienden horen gewoon gelukkig te zijn voor haar)
Meid, als het xander, bizzey, of 1 van die andere 'stoere' rapper

is gwoon maken dat je wegkomt want die gaan zowieso allemaal vreemd...
Lange Frans is ook al eeuwen samen met zijn vriendin, hebben net een baby zelfs. Met de geweldige naam Willem Frans Hendrik ofzo, what were they thinking?

Welnee joh, die gozert zal wel niet zo heel erg bekend zijn, gezien zijn versiertechnieken.
Am Yisrael Chai!
Ali B?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 19:47:

[...]

Dat zou ik ook zeggen als ik hem was, je dacht toch niet dat hij zou zeggen dat hij dit wel makkelijk vindt ( en hé ; zo heeft ie jouw nummer ook gescoord ) , mocht hij daar diep in zijn hart zo over denken ; dan heeft hij een boze/verdrietige/onzekere vriendin thuis zitten , of die hem als een pitbull gaat bewaken

Dat is nu net niet mijn bedoeling, om hem te gaan bewaken of onzeker te worden over zijn werk..

Maar dit soort reacties krijg ik dus vaak; dat mensen zeggen: jaja, hij zegt dit, maar eigenlijk...

Dat is wel iets wat me stoort (no offense naar jou toe trouwens ;) ), waarom zou hij liegen?? Zolang hij me geen reden geeft om hem ergens van te verdenken, hoef ik hem toch niet te wantrouwen?
quote:Ann Liv schreef op 18 september 2008 @ 19:49:

Heeft Pete Philly geen verkering met dat meisje waar hij regelmatig mee zingt? Zij werkte in een grijs verleden in de Carhartt-winkel in A'dam.Ik zou het niet weten, ben niet zo thuis in die scene. Maar zou goed kunnen hoor.
Am Yisrael Chai!
hahahaha wat zo'n topic terweeg brengt he ? hihi.
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 19:30:

http://www.youtube.com/watch?v=0rKbSqRhuQI

dit is hugo, meen me ter herinneren dat VC hem heel lief vondIk vind Hugo ook lief en aandoenlijk. Vorige keer al (Idols?) met de foto's van zijn katten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven