Relatie problemen
vrijdag 6 juli 2018 om 03:36
Hallo, ik ben sinds vandaag lid en wauw even mijn verhaal kwijt.
Ik ben een puber en heb een relatie van 4 jaar. We zijn allebei 21 jaar en hebben allebei een licht verstandelijk beperking waardoor soms heftige ruzie ontstaat.. mijn vorige relaties had ik ook problemen mee door mijn beperking waardoor het niet ging.. en nu heb ik iemand gevonden die ook een beperking heeft, het gaat beter dan me andere relaties moet ik heel eerlijk zeggen.
Nou het probleem bij ons is dat we elke keer wanneer we ruzie hebben zo kinderachtig doen, zoals dat ik hem overal blokkeer als hij respectloos praat en daarmee bedoel ik dat hij dan zegt van dat ik mijn bek moet houden enz.
Ik zeg ook heel vaak tegen hem dat ik helemaal klaar ben met deze relatie ( wat ik niet meen) en ik wil daar echt mee stoppen. Ik zit er altijd mee als we ruzie hebben want dan is hij buiten en laat zijn telefoon thuis en gaat naar zijn stomme vrienden wat mij irriteert...
omdat we allebei een beperking hebben kunnen we soms egt zo kinderachtif zijn wat nergens op slaat... ik wil gewoon tips hoe ik ermee om kan gaan met ruzie's want ik ben wel altijd de gene die er egt erg mee zit... we hebben dan ook echt ruzie om de kleinste dingen
ik wil hem ook niet mee blokkeren en woorden zeggen dat ik klaar met hem ben... kan iemand mij tips geven?
En ik hoef niet te hooren dat we uit elkaar moeten en al die bullshit want daar vraag ik op dit moment niet voor dus zou ik het fijn vinden als jullie ALLEEN REAGEREN als jullie tips hebben aub.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal!!
Ik ben een puber en heb een relatie van 4 jaar. We zijn allebei 21 jaar en hebben allebei een licht verstandelijk beperking waardoor soms heftige ruzie ontstaat.. mijn vorige relaties had ik ook problemen mee door mijn beperking waardoor het niet ging.. en nu heb ik iemand gevonden die ook een beperking heeft, het gaat beter dan me andere relaties moet ik heel eerlijk zeggen.
Nou het probleem bij ons is dat we elke keer wanneer we ruzie hebben zo kinderachtig doen, zoals dat ik hem overal blokkeer als hij respectloos praat en daarmee bedoel ik dat hij dan zegt van dat ik mijn bek moet houden enz.
Ik zeg ook heel vaak tegen hem dat ik helemaal klaar ben met deze relatie ( wat ik niet meen) en ik wil daar echt mee stoppen. Ik zit er altijd mee als we ruzie hebben want dan is hij buiten en laat zijn telefoon thuis en gaat naar zijn stomme vrienden wat mij irriteert...
omdat we allebei een beperking hebben kunnen we soms egt zo kinderachtif zijn wat nergens op slaat... ik wil gewoon tips hoe ik ermee om kan gaan met ruzie's want ik ben wel altijd de gene die er egt erg mee zit... we hebben dan ook echt ruzie om de kleinste dingen
En ik hoef niet te hooren dat we uit elkaar moeten en al die bullshit want daar vraag ik op dit moment niet voor dus zou ik het fijn vinden als jullie ALLEEN REAGEREN als jullie tips hebben aub.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal!!
vrijdag 6 juli 2018 om 08:05