Relatie redden hoe deel 2

05-05-2011 00:37 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is kennelijk gesloten door de modjes..

Voor iedereen die in deel 1 ook haar liefdesverdriet en/of liefdesperikelen deelde

@YL. Fijn dat je een deel twee hebt geopend!

Gaat het een beetje met jou? Ben je het gevoel van "ex wilen slaan" een beetje kwijt? Wat kan het onrechtvaardig voelen he?

Knuffel!
Check. Gevonden. Ga nu werken, misschien dat ik later nog wel weer keer langskom.

Iedereen prettige dag!
Ben er ook weer bij!
Hai , ja het was opeens dicht, ik heb wel gevraagd of er nog een linkje in mocht, ik had niet door dat het al zoveel posts was.

Hoe is het met iedereen?

hier gaat het wel
YL, goed dat het wel gaat! Is al stukken meer dan eerst toch? Ik merk aan mezelf ook echt dat het steeds beter gaat en ik mijn zelfvertrouwen weer een beetje terug aan het winnen ben. Het "schijt aan hem, succes ermee allemaal"-gevoel overheerst de laatste tijd . EN ik denk dat er voor een veel leuker en beter exemplaar ergens rond moet lopen; gewoon een leuke relaxte en vooral eerlijke en directe vent met ballen. Die zijn er toch wel?! ;)

En anders blijf ik lekker in mijn eentje; hoe heerlijk kan het zijn om met je vrijgezelle vriendinnen te mijmeren over het leven? Ik vind het lekker en als je bezet bent is dat toch een beetje anders, in mijn beleving. Ik fantaseer en geniet weer! Wat niet wil zeggen dat ik niet afgelopen week toch ;s avonds een traantje heb gelaten in mijn bed, maar goed; dat hoort er misschien ook gewoon maar bij.
Yeah.....een tweede topic! Ik was gisteren gewoon ineens het topic kwijt, maar...Ik ben er ook weer bij hoor meiden...Helaas wel

Fijn YL, dat het weer ietsje beter gaat met je! En met Muisje ook! Misschien moeten we hier ons tweede topic aan wijden :-)

Pfft, hier weinig nieuws aan de horizon...Ex heerst zich nog steeds in stilte en ineens is er weer een nieuwe man in beeld, maar heb ik geen idee hoe ik daar mee om moet gaan. Hij wil heel graag en ik moet zeggen dat dat mij weer een beetje afschrikt, want ik heb nog steeds het idee dat ik er niet echt aan toe ben. Ik had wel even een zwak moment toen hij dinsdagavond zei: Zal ik naar je toekomen? Houd ik je net zo lang vast totdat je in slaap valt, ik heb een goed gevoel bij je en ik wil er gewoon graag voor je zijn.....Zucht, dan smelt je toch?? En het volgende moment kan ik mezelf dan weer een stomme tr*t vinden dat ik er niet op in ga en er niet gewoon voor ga!? Argh! Ik zoek gewoon expres naar dingen bij hem die niet leuk zijn....Gewoon, om maar weer voor te zijn wat me de afgelopen maanden is overkomen! *boos*

Nou, ik ga weer even wikken en wegen.....Maar dit keer niet over ex, maar over de nieuwe man....Veel leuker eigenlijk :-D
Waar halen jullie die nieuwe mannen allemaal vandaan?!!
*
@YL: Dat vraag ik me ook af! Al die nieuwe mannen die er zo snel zijn...Ik heb dat niet of ik zie het niet.

@Tulpje: Misschien moet je ex er even over nadenken? Je zei over twee weken en het is nu 8 dagen later...misschien had hij gedacht dat hij meer tijd had? Ik zeg maar iets. Maal er niet teveel over, hij laat echt wel iets weten al is dat later dan jij verwacht/gehoopt hebt. Iig zelf niks meer laten weten, je hebt een handreiking gedaan. Klaar zo.
@Muis. Ja, klopt, handreiking gedaan, klaar zo. Meer kan ik niet doen.Met de sms had hij nog een week tijd om elkaar te zien, maar hij moet er idd vast even over nadenken.

Goed om je bericht even te lezen, doet me weer even met beide benen op de grond staan, vooral 'klaar zo' , ja zo is het ook.
ha, fijn dat het topic toch gewoon verder gaat! fijn om te weten hoe het met iedereen ( zal) gaan!

heb veel leuke mensen ontmoet, veel leuke dingen gepland... met ex in het achterhoofd.. maar mocht ik iemand tegenkomen waarvoor ik wat voel, ga ik er voor! voorlopig echter nog met mezelf leuke dingen doen. eerst volledig herstellen. ik ga niet op zoek.. ik laat het me overkomen.. kreeg mailtje van oude ex vriend.. dat ik een leuke meid ben en dat ik er goed uit zie! jippie!!!

dat doet een mens goed...

ik heb wel weer contact met ex maar weet niet waar het heen zal gaan. of het uberhaupt ergens heen gaat. dus ik blijf in zo little mogelijk contactmodus! voor hem maar vooral voor mij!:)

vanavond weer naar therapeut.. vind haar niet zo goed... maar waar haal je zo gauw een ander vandaan? ga het haar wel zeggen vanavond. dat ik niet het idee heb dat zij me spiegelt en helpt. ik doe mijn verhaal over de week, zij kijkt op haar horloge en we maken een nieuwe afspraak... ik werk me gek aan mezelf... gaat steeds beter!

@noa: way to go girl! tot zaterdag!

@ wejo: niet invullen meid... je maakt jezelf gek!
Sproet, dat herken ik aan therapeuten. Ik denk dat je het zelf even aan moet geven, sommige mensen hebben namelijk niet de mogelijkheid zoals wij om op een forum dingen te uiten, of tegen vrienden. Dan is dat wat jij nu krijgt wat je nodig hebt bij therapeut, jij hebt wel een uitlaatklep, maar handvaten nodig voor hoe nu verder. Dat kun je gewoon zeggen hoor

Muisje, speaking of waar alle mannen vandaan komen, jij had toch ook even scharrel?

Tulpje, , kan me voorstellen dat je vana lles gaat bedenken,m aar we weten het niet he. Ik zou het nog afwachten, tenslotte wilde je 2 weken rust, heb je die alsnog zeg maar?

Noaa, ik weet niet of je mijn bericht had gezien in oude topic, maar als ik iets kan doen, kun je mailen hoor!
@ Sproet, dat is een leuk compliment, daar wordt je toch blij van, geeft wat meer kracht. En ik vind ook dat je het gewoon kan zeggen tegen de therapeut. Kan ook zijn dat er al verandering optreedt door het uit te spreken. Ben benieuwd.
Fijn Tulpje dat je een reactie hebt!

Probeer je maar niet al te druk maken waarom het zo lang duurde, je hebt een reactie en nu wat meer zekerheid over die afspraak

@ Tulpje: Heb je een reactie? Ik zie het je nergens schrijven..lees ik er overheen?

@YL: Haha, ja, ik HAD een date. Maar dat was niet een hele enthousiaste. Niet een die zegt; ik troost je en ik vind je wel leuk, jammer genoeg . Heb hem overigens nog een berichtje gestuurd om af te spreken, waar hij positief op reageerde, alleen agenda niet bij de hand. Tot noch toe radiostilte...dus ook voor mij: klaar zo (van mijn kant initiatief dan).
Oh moet ik dingen weghalen tulpje?

Muisje, ja jammer, maar toch heel even, zeer kort wat afleiding?
hey,

k heb het gezegd hoor tegen peut. ik wil het ook niet meer over hem hebben bij haar. daar heb ik andere mensen (en jullie ) voor

IK wil aan mijn zelfvertrouwen werken, grenzen ed stellen... en ik doe het al hoor... en verder hoop ik nog steeds maar verwacht ik niet zo veel... en dan bedoel ik niet alleen met ex... voel me nu prima, sávonds voel ik me meestal lekker. op de bank met poezen... leuke dingen in het vooruitzicht! wanneer gaan jullie nou een keer mee yl en polly? we gaan shoppen!!

ups en downs voorlopig.... we komen er wel knuffel voor iedereen die er een nodig heeft...;)
@Muisje. Ja, dit weekend zien we elkaar, heb wat verwijderd, heb soort spookbeelden dat ik misschien gegoogled wordt oid.

Vanaf nu ook niet meer piekeren, "ik ben oke", en dat elke dag als een mantra herhalen!

Even off topic: zijn die muggen bij jullie ook zo groot, van die vreselijke lange poten? Wel makkelijk te vangen trouwens.
Nee hoor YL, belangrijkste is er wel uit volgens mij. Werd iets te gedetailleerd van mijn kant.
quote:sproet35 schreef op 05 mei 2011 @ 21:39:

hey,

k heb het gezegd hoor tegen peut. ik wil het ook niet meer over hem hebben bij haar. daar heb ik andere mensen (en jullie ) voor

Goed zeg!

IK wil aan mijn zelfvertrouwen werken, grenzen ed stellen... en ik doe het al hoor... en verder hoop ik nog steeds maar verwacht ik niet zo veel... en dan bedoel ik niet alleen met ex... voel me nu prima, sávonds voel ik me meestal lekker. op de bank met poezen... leuke dingen in het vooruitzicht! wanneer gaan jullie nou een keer mee yl en polly? we gaan shoppen!!

ups en downs voorlopig.... we komen er wel knuffel voor iedereen die er een nodig heeft...;)Das mooi, dat noem je zo even in een riedeltje, haha, maar volgens mij zijn dat de punten waar het velen om draait. Mij in ieder geval wel, precies dezelfde aandachtspunten. Ben al wat aan het oefenen in veilige omgeving, dat brengt positieve reacties, maar ook vraagtekens bij mensen. Je klinkt positief in je woorden, dat is al fijn!
Thuis, eindelijk, weer zo'n lange dag.

Wederom moe moe moe. Geen puf om te reageren op jullie.

Hier mwah.
Sooo, ik heb een enorme terugval. Kan alleen maar denken aan ex en zijn nieuwe leven, waarin hij misschien al een ander heeft. Mijn gevoel zegt zelfs die ander, waar hij mee was vlak na mij! Ik voel me zo minderwaardig ten opzichte van haar, natuurlijk is zij leuker! Verder heb ik het gevoel dat ik ex mijn hele leven als mijn verloren grote liefde zal gaan beschouwen en hij nietsvermoedend verder leeft. Alsof alles nu voor eeuwig verpest is voor mij, ik ben m kwijt en ik mis hem vreselijk, terwijl ik hem tegelijkertijd ook verafschuw om hoe hij alles heeft aangepakt. Maar ik mis hem! En heb nog steeds het gevoel dat het allemaal niet klopt, hoe kan dit nou?! Het is verdorie al 7 maanden uit en ik lig NOG te janken en te piekeren....Het voelt voor mij soms nog steeds alsof het wel weer goedkomt, ik kan het niet bevatten.

Help! :s
Muisje

Heel erg herkenbaar, ik werd ook weer jankend wakker.

Ik denk dat het gevoel van 'dit klopt niet' niet zo raar is hoor, maar dat betekent niet dat het niet wel zo is. Dit is de harde realiteit.

Ik heb geen antwoorden op je vragen... Ik denk dat je ex heus wel nog terugdenkt aan jullie tijd samen, en dat hij heus van je gehouden heeft. Wat hij nu doet..geen idee.
Yellow...jij ook al . Rust, reinheid en regelmaat moeten we hanteren. Verder nergens teveel over nadenken. Gewoon doen wat we moeten doen en niet terugkijken naar alles wat we eventueel verkeerd gedaan hebben. Denk je niet?

Merk dat ik als ik me slecht voel de neiging heb om langer in bed te blijven liggen. Als ik opsta is het slechte gevoel eigenlijk bijna meteen verdwenen...want door te blijven liggen, voel ik me natuurlijk NOG slechter, omdat het zo nutteloos is. Weet niet hoe dat bij jou is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven