relatie redden
maandag 23 januari 2012 om 16:49
maandag 23 januari 2012 om 17:16
Praat met hem! Wat mist hij in jullie relatie? Op welke vlakken passen jullie niet bij elkaar?
COMMUNICEREN! En ja, ook over dingen die je dwars zitten!
Hier hulp vragen levert misschien een paar kleine puntjes op, maar uiteindelijk moeten jullie het toch samen oplossen
En oh ja, vraag hem meteen wat 'de rode draad' is;)
COMMUNICEREN! En ja, ook over dingen die je dwars zitten!
Hier hulp vragen levert misschien een paar kleine puntjes op, maar uiteindelijk moeten jullie het toch samen oplossen
En oh ja, vraag hem meteen wat 'de rode draad' is;)
maandag 23 januari 2012 om 17:26
dinsdag 24 januari 2012 om 12:22
Niet panikeren in "ik wil je niet kwijt!!! ik wil je niet kwijt!!!"
Vraag hem eens wat voor hem een rode draad is. Hoe kan dit veranderd worden? Kun jij daar iets aan doen? Of weet hij zelf even niet wat hij met zijn leven wil?
Je zoekt het nu bij jezelf..maar het is niet zeker of het daar ook zit. Het kan prima zijn dat hij even twijfelt over alles in het leven...waar gaan we naartoe , is dit alles , wat is het doel en wat wil ik ???. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft (gehad) ?
Als je samen gaat praten...niet bij voorbaat invult wat de reden is..dan begrijp je mss wat er speelt en ook of jij iets kunt doen om het te veranderen.
Omdat ik het niet laten kan (flauww)..link ik lekker toch even dit topic over mannen en draden
zo doe je een draad door de naald !
Vraag hem eens wat voor hem een rode draad is. Hoe kan dit veranderd worden? Kun jij daar iets aan doen? Of weet hij zelf even niet wat hij met zijn leven wil?
Je zoekt het nu bij jezelf..maar het is niet zeker of het daar ook zit. Het kan prima zijn dat hij even twijfelt over alles in het leven...waar gaan we naartoe , is dit alles , wat is het doel en wat wil ik ???. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft (gehad) ?
Als je samen gaat praten...niet bij voorbaat invult wat de reden is..dan begrijp je mss wat er speelt en ook of jij iets kunt doen om het te veranderen.
Omdat ik het niet laten kan (flauww)..link ik lekker toch even dit topic over mannen en draden
zo doe je een draad door de naald !
dinsdag 24 januari 2012 om 23:18
Misschien bedoelt hij met de rode draad de pattykaos waar hij ooit verliefd op is geworden. Jij bent bezig met het verwerken van dingen uit je verleden. Misschien draait het nu daar allemaal om, voor zijn gevoel. Ben je misschien veranderd? Mist hij de oude patty? Probeert hij zijn gevoelens op een rijtje te zetten.
dinsdag 24 januari 2012 om 23:19
quote:pippeloentje11 schreef op 23 januari 2012 @ 16:49:
Laat hem lekker die rode draad zoeken. Zonder jou. Wat een onzin en sterker nog, wat een vage droeftoeter die vent met zijn cryptogrammen. Vind in plaats daarvan een leuke man zonder twijfels over jou en jullie relatie. Dat verdien je toch?Vreemde conclusie
Laat hem lekker die rode draad zoeken. Zonder jou. Wat een onzin en sterker nog, wat een vage droeftoeter die vent met zijn cryptogrammen. Vind in plaats daarvan een leuke man zonder twijfels over jou en jullie relatie. Dat verdien je toch?Vreemde conclusie