Relatie verbroken

26-04-2021 14:45 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdag heb ik mijn spullen gepakt en ben weggegaan. Na meerdere ruzies waarin hij mij geslagen en geschopt heeft ben ik, samen met mijn dochter uit een eerdere relatie, voor de 2e en laatste keer weggegaan. Maar wat ben ik verdrietig en wat voel ik me slecht. Ik mis hem ontzettend, ondanks alles wat er gebeurd is.

Ik heb nog contact met hem, via Whatsapp. Hooguit 1 berichtje per dag. Hij heeft 2 kinderen uit een vorige relatie. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet meer kan, hij wil de relatie redden. Ook vanwege de kinderen. Ik zal er nog wel een keer naartoe moeten om de laatste spullen op te halen. Hoe kan ik dit op een goeie manier met hem en zijn kinderen afsluiten?

Mijn dochter en ik verblijven nu tijdelijk bij een lieve collega. Aanstaande zaterdag krijg ik de sleutel van een inie-mini-woning waar we iig de komende 6 maanden kunnen wonen.

Ik merk dat ik steeds meer de behoefte heb om mijn verhaal kwijt te kunnen. Tijdens mijn relatie heb ik mij volledig laten isoleren van familie en vrienden. Om mijn collega niet maar steeds lastig te hoeven vallen met mijn verhaal, deel ik het hier.

Het is fijn om het even van me af te kunnen schrijven...
NederDropje schreef:
26-04-2021 15:16
Het komt waarschijnlijk ontzettend stom en misschien wel zwak over, maar we hebben ook hele fijne momenten gehad.
Vlak voor hij je schopte of sloeg of erna??.
Fijn voor je kind ook....
kastella schreef:
27-05-2021 17:51
Mag je hier ook uit concluderen dat het prettig is dat ex niet de confrontatie heeft opgezocht. Hetgeen mij een gunstig voorteken lijkt op rust.

Fijn dat je de spullen terug hebt.
Ik ben heel blij dat hij er niet bij was. Hopelijk heeft hij zich bij de situatie neergelegd en betekend dit inderdaad rust.
AnnaCh schreef:
27-05-2021 18:02
Wat goed om te lezen, en fijn dat je de spullen terug hebt die zoveel waarde voor je hebben. Je mag trots zijn op jezelf! Ik wens je alle goeds voor de toekomst :redrose:
Dank je!
Dat is een goed bericht! Hopelijk ben je nu van hem af. Heel veel geluk voor jou en je dochter NederDropje!
TO hoe gaat het nu met jou?
Met heel veel liefde en zorg gezegd: ga in therapie om alles te verwerken en te vermijden naar de toekomst toe. Je doet jezelf er een groot plezier mee, en je kindje eens zo veel!
Yolo666 schreef:
12-06-2021 09:09
TO hoe gaat het nu met jou?
Wat lief dat er nog aan me gedacht wordt.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: met mij gaat het niet zo goed, al een tijdje niet. Last van herbelevingen, angsten en ik slaap slecht. Ik kom wekelijks bij de praktijkondersteuner waar ik fijne gesprekken mee heb. Hij heeft me vorige week aangemeld voor trauma therapie.

Ook heb ik regelmatig contact met maatschappelijk werk. Daarnaast blijft Veilig Thuis mijn dochter en mij een jaar lang monitoren. Mijn dochter heb ik aangemeld bij een kinderpraktijk, hier hebben we binnenkort een kennismakingsgesprek.

Vanuit mijn ex is het stil, gelukkig. Ik ben hem nu 4x tegen gekomen. Hij in de auto, ik op de fiets. Dat zorgt bij mij voor paniek. Elkaar tegenkomen was/is onvermijdelijk, maar ik was er alle 4 keren niet op voorbereid.

Mijn contacten die ik tijdens mijn relatie verloren ben, probeer ik langzaamaan te herstellen. Na enige uitleg van mijn kant lukt dit over het algemeen wel aardig. Maar verder voel ik me erg eenzaam en heb ik nog een lange weg te gaan ben ik bang...
Wel heel knap dat je er wat mee doet. Houd vol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik hoop dat je snel weer uit dit dal krabbelt. Ik vind dat je heel goed bezig bent. Ik denk dat je heel trots op jezelf moet zijn, maar dat het nog veel te vroeg is om je dat te realiseren.
Fijn dat je nog even een update geef, rot te horen dat het met jou minder goed gaat. Geef het tijd, je bent goed bezig. Je hebt hulp gezocht en doet er alles aan, die paniek herken ik erg met mijn ex ook dat gaat minder worden. Je bent een sterke vrouw vergeet dat nooit!! Heel veel sterkte en je kunt hier altijd van je af praten he :hug:
Je bent heel goed bezig Nederdropje.

Zet' m op! Het wordt alleen maar beter!!
:hug:
Bedankt voor jullie lieve woorden.

Ik dacht een tijdje dat het wel goed ging. Dat het allemaal wel mee viel en dat ik de draad weer op kon pakken.
Maar het valt me flink tegen...

Van alle hoor ik dat ik zo sterk ben, maar voor mijn gevoel ben ik nog steeds aan het overleven. Ik sta 's ochtends op, doe overdag wat ik moet doen, en 's avonds ga ik weer naar bed om een belabberde nacht te hebben.

Gisteren had ik iemand van GGNet aan de telefoon ivm mijn aanmelding van de praktijkondersteuner. Ze gaf aan dat het een heel intensief traject gaat worden, en of ik dat aan kan. Ehm, geen idee? Maar ik weet wel dat ik er dwars doorheen zal moeten om hier beter en sterker uit te komen.
Belabberde nachten zijn klote. Daar word je niet bepaald sterker van. Je hebt net je leven compleet op zijn kop gezet en bent nog steeds aan het opkrabbelen. En blijkbaar is het toch stressvol dat je je ex nog steeds tegen kan komen, ondanks dat het erop lijkt dat hij zich gedeisd houdt. Is het niet mogelijk om los te komen uit je omgeving?

Verder vind ik dat je goed bezig bent met onderkennen van welke problemen er allemaal spelen. Maar het lukt nog niet echt "rust" te krijgen.

Lastig hoor. Ik kan je alleen maar succes en sterkte wensen, maar geen praktische raad.
je doet het heel goed TO. Het is logisch dat het nu wat slechter met je gaat, nu je niet meer de hele tijd in de situatie zit gaan er dingen naar boven komen. Heel goed dat je therapie gaat doen.
Je mag echt trots zijn op jezelf!
Elke dag is er weer 1 TO.
Het heeft tijd nodig en gun jezelf dat dan ook. Balen dat je slecht slaapt, had je dat vaker? Heb je juist nodig.
kastella schreef:
15-06-2021 17:40
Belabberde nachten zijn klote. Daar word je niet bepaald sterker van. Je hebt net je leven compleet op zijn kop gezet en bent nog steeds aan het opkrabbelen. En blijkbaar is het toch stressvol dat je je ex nog steeds tegen kan komen, ondanks dat het erop lijkt dat hij zich gedeisd houdt. Is het niet mogelijk om los te komen uit je omgeving?

Verder vind ik dat je goed bezig bent met onderkennen van welke problemen er allemaal spelen. Maar het lukt nog niet echt "rust" te krijgen.

Lastig hoor. Ik kan je alleen maar succes en sterkte wensen, maar geen praktische raad.
Los komen uit de omgeving is lastig. Mijn dochter gaat hier nu naar school en om haar in 1 jaar tijd weer van school te laten switchen is teveel na alles wat er gebeurd is. Tenzij we terug kunnen naar het dorp waar we vandaan komen. Maar die kans is klein ivm het lage aanbod van huurwoningen.
justagirly schreef:
15-06-2021 18:11
Elke dag is er weer 1 TO.
Het heeft tijd nodig en gun jezelf dat dan ook. Balen dat je slecht slaapt, had je dat vaker? Heb je juist nodig.
Goeie nachtrust is heel erg welkom nu. Ten tijde van de relatie sliep ik, ondanks alles, een stuk beter. Wel heel onrustig volgens mijn ex, aangezien ik veel aan het praten was in mijn slaap. Nu lig ik hele nachten te draaien... Maat wat je zegt, het heeft tijd nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven