Relatie/verleden

11-11-2019 15:00 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Bij deze heb ik een vraagje, namelijk hoe kunnen jullie bepaalde dingen goed een plaatsje geven?

Ik heb sinds een half jaar een vriend en hij is alles voor me. Hij is lief, zorgzaam, respectvol en geeft me een goed gevoel over wie ik mag zijn. Ik ben best wel onzeker (over mezelf) en hij geeft me de bevestiging die ik nodig hebt (hij zegt iedere dag schatje je bent zo mooi, lief en zorgzaam, je bent het beste wat me ooit is overkomen en je bent m'n ware liefde). Pakt m'n hand vast als we ergens lopen of slaat een arm om me heen, komt met een bosje bloemen thuis, kortom ik kan mezelf echt geen betere vriend wensen en voorstellen.

Er is een leeftijdsverschil van ruim 10 jaar. Op zich heb ik hier geen probleem mee, maar wel dat hij best wel een 'ruig' leven heeft gehad. Hij is overal ter wereld al geweest en heeft alles gedaan wat god maar verboden heeft. We zijn heel erg eerlijk en open naar elkaar toe en bespreken eigenlijk alles en hoeven ons, richting elkaar, nergens voor te schamen.
Nu kwam het gisteren te praat over hoeren, dus ik vroeg ben jij weleens bij de hoeren geweest? Hij zegt ja een paar keer, maar dat is al een jaar of 10/11 geleden. Ik was vrijgezel en dan maakt het toch niet uit wat je doet. Diep vanbinnen wist ik wel dat hij dat had gedaan, maar toen hij er gewoon eerlijk over was schrok ik wel, nou ja ik walgde er meer van. Ik ben ook visueel ingesteld, dus heb er dan ook al gelijk beeld bij en kreeg echt een knoop in m'n maag, zo een naar gevoel. 's avonds kon ik merken dat ik toch wel wat afstandelijker was, gewoon de gedachte dat hij op iemand is gekropen waar er al genoeg op gezeten hebben. Echter zegt hij dan tegen mij, tsja je bent zelf ook de heiligste niet geweest en je heb ook een aantal keer seks gehad met jongens die je amper kende, dat is ook wel zo maar toch voelt dit heel andersder... Zeker omdat ik mannen ken die na de hoeren gaan, dus heb daar een bepaald beeld bij en hij is echt absoluut niet zo. Hij zegt dan nou als ik jongens tegenkom waar je seks mee heb gehad dan krijg ik ook een heel vreemd gevoel in m'n buik/maag, maar ik kan het goed voor mezelf houden.

Vannacht heb ik amper geslapen, zo erg zit ik ermee... dus ik heb aangegeven richting hem dat ik er buikpijn van had dat hij een paar keer een hoer heeft gedaan en ik een vertekend beeld van hem krijg en niet weet of ik dit een plaatsje kan geven. Hierop reageerde hij; sorry schatje ik heb er nu ook verdriet van dat jij je zo voelt' en hierop heb ik aangegeven dat ik er ten eerste al beeld bij heb en ten tweede walg ik er gewoon van en snap niet dat je jezelf er niet voor schaamt en zo diep kan zinken, zoiets had ik echt nooit van jou verwacht, vind het echt smerig en mogelijk heeft dit wel invloed op de affectie.. en hierop antwoorde hij; nou ik schaam me wel hoor.

Kortom: maak ik hier nu echt een drama van? Aan de ene kant denk ik tsja die was vrijgezel, maar aan de andere kant denk ik nee zo een jongen ben je niet zo lief en respectvol, ook richting vrouwen, en zoiets heb je gedaan...

Hebben jullie evt. tips zodat ik dit een plekje kan geven? ik doe best wel veel/vaak piekeren, en dit heeft er dan geen goede invloed op...
beetjegek schreef:
12-11-2019 20:02
Ik zou meteen mijn respect voor mijn man verliezen. Betalen om seks te hebben met een vrouw die normaal waarschijnlijk niet met je naar bed zou gaan. How low can you go..
En waarbij ook nog eens de kans bestaat dat ze ofwel gedwongen wordt (Oost-Europese / Nigeriaanse / Oosterse maffia-praktijken) en / of het zwaar tegen haar zin doet.


Een deel doet de job misschien écht graag, maar er zitten er toch écht veel in die gedwongen worden.
En dat staat meestal niet op hun raam of hun voorhoofd. Want dat is niet echt klant-vriendelijk.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 20:07
19.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-11-2019 20:02
Ik zou meteen mijn respect voor mijn man verliezen. Betalen om seks te hebben met een vrouw die normaal waarschijnlijk niet met je naar bed zou gaan. How low can you go..
Me too.
viva-amber schreef:
11-11-2019 19:07
Dus het is leuk maar jij richt je op iets waar je niets mee te maken hebt, waar je geen deel van uitmaakt en wat hij niet kan veranderen. OK...tja als je problemen wil maken dan vind je altijd wel iets.

Waarom ben je zo aan het zoeken naar fouten? Waarom stel je vragen waarop je het antwoord niet wil weten?
Nou dit. Waarom heb je de drama zo nodig?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Dank voor de reacties, was er idd ff stil van.
Probeer vooral hou vast te hebben aan de reacties van mensen die het een non-issue vinden. Hij was vrijgezel en het was immers voor mijn tijd. Ik ben mezelf er wat meer in gaan verdiepen en er zijn genoeg mannen die een prostituée hebben bezocht dus hopelijk is dat wat geruststellender.
Het enige waar ik bang voor ben is m’n respect richting hem te verliezen ivm het Ietwat vertekende beeld wat toch door m’n hoofd spookt.
Lana21 schreef:
14-11-2019 03:29
Hoi allen,

Dank voor de reacties, was er idd ff stil van.
Probeer vooral hou vast te hebben aan de reacties van mensen die het een non-issue vinden. Hij was vrijgezel en het was immers voor mijn tijd. Ik ben mezelf er wat meer in gaan verdiepen en er zijn genoeg mannen die een prostituée hebben bezocht dus hopelijk is dat wat geruststellender.
Het enige waar ik bang voor ben is m’n respect richting hem te verliezen ivm het Ietwat vertekende beeld wat toch door m’n hoofd spookt.

Daar ben je zelf bij, dat maak jij er van, dat doe jij zelf.

Mijn advies is dan: als je dat niet wil doe dat dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou je het vinden als hij zijn respect voor je verliest omdat jij vroeger "met jan en alleman" het bed in bent gedoken? Of een baantje hebt gehad dat bij hem heel laag in aanzien staat?

Hoe vind jij het dat hij netjes en eerlijk antwoord geeft op je vraag (die je duidelijk niet had moeten stellen), vervolgens jouw bedenkingen begrijpt en daar op een invoelende manier mee omgaat?

Ik hoop dat je dit probleem bij jou laat. Hij kan je "walging" niet wegnemen, dat kun je alleen zelf, door je denkwijze te veranderen/relativeren. Als dit niet lukt, moet je het uitmaken. Want zijn verleden kun je niet veranderen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven