Relatie willen. Actief zoeken of werkt dat niet?

13-04-2009 10:41 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je graag een relatie wilt wat werkt dan het beste? Dat je actief op zoek gaat (internetdaten?) of moet je het toch vooral laten gebeuren omdat je t niet kan afdwingen en er anders te veel mee bezig bent?

Graag ervaringen van mensen die ook een relatie wilden en hebben gekregen. Hoe kreeg je dat voor elkaar?

Over mij: ik ben al jaaaaren single en zou graag weer iemand hebben om mijn leven mee te delen. Heb af en toe wel dates/ scharrels of een beginnende liefde maar verzandt allemaal in niets... Ben t zat en wil een liefde! Is dat de juiste houding? Denk aan the secret, positief denken aan wat je hebben wilt en het komt naar je toe. Of het aloude adagium dat het komt als je het 't minst verwacht en er niet teveel mee bezig bent? En als je van het laatste overtuigd bent (hebt mee gemaakt?) hoe doe je dat dan als je diep van binnen toch erg graag wilt....?

Oh ik ben overigens wel redelijk kritisch (het gaat er toch om dat je je leven met iemand deelt, doe ik niet met de eerste de beste) en dus niet van de compromis-relatie. Die is denk altijd wel ergens te vinden....
Alle reacties Link kopieren
open staan is no way aan de kant staan in mijn optiek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven