Relatie

12-05-2018 16:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben hier nieuw. Ben eind 20 en een hele goede vriend van mij vindt mij leuk. Ik heb hem herhaaldelijk afgewezen (oa omdat hij totaal niet mn type is qua uiterlijk). Inmiddels veel gedate het klikt en uiteindelijk na het om elkaar heen draaien wil ik als hij nog wil een relatie met hem aan gaan. Hoe aanpakken? Vraag je nog echt verkering als je eind 20 bent? Ik wil het niet zo even vlug vragen maar wel iets speciaals van maken. Tips graag!

Verder vind ik het heel hipokriet om hem af te wijzen op afkomst, uiterlijk etc. Ik ben ook niet super knap ofzo.
Snap er niks van.
Gewoon vragen: we daten al een tijdje, zullen we het officieel maken?
Oh, je wil iets speciaals; vliegtuigje huren, samen met hem op een terrasje gaan zitten, wijntje erbij. Dan opeens roepen " oh kijk eens daar " en dan ziet hij dat er achter dat vliegtuigje een groot spandoek hangt met " Piet, ik hou van je, zullen we het officieel maken? ". En dat als hij daar met open mond van verbazing zit, komt er een orkestjes achter jullie staan dat een liefdesliedje speelt.
Dit topic was een paar dagen geleden er ook al.
Waarom nog eens hetzelfde topic openen.?
Lucifermiauww schreef:
12-05-2018 16:12
Dit topic was een paar dagen geleden er ook al.
Waarom nog eens hetzelfde topic openen.?
Ow....zit ik nou voor niets creatief te zijn? :twisted:
Hipokriet. :-D

Dat zinnetje vind ik wel een mooie toevoeging op dat andere topic.
Blijkbaar is hij lelijk en komt hij van een andere afkomst?
Even nieuwsgierig. Als je hem meermaals hebt afgewezen waarom dan toch gaan daten? Maar als jullie daten zou ik gewoon een gesprek aangaan en vragen hoe het tussen jullie zit en of hij een relatie wil.
Sansi schreef:
12-05-2018 16:14
Even nieuwsgierig. Als je hem meermaals hebt afgewezen waarom dan toch gaan daten? Maar als jullie daten zou ik gewoon een gesprek aangaan en vragen hoe het tussen jullie zit en of hij een relatie wil.
Omdat ze niet hipokriet is.
Als hij jou echt leuk vind dan lijkt het mij gewoon een kwestie van vragen en dan zit je vanavond samen te netfliksen;)
Tja aanvankelijk vond ik hem niet leuk. Na tig dates etc kon ik er voor mezelf niet meer omheen: hij is leuk!!
Gee idee ik ben net enkele min op dit forum dus geen idee of dit al eens ter sprake is geweest
Hij is niet lelijk maar ook niet zo een man waar an je denkt wat een lekkere vent! Hij heeft NL identiteit maar ouders zijn een mengelsmoes (prima). Miss toch onbewust een ideaalplaatje nastreven??
Tja, als je hem lichamelijk niet aantrekkelijk vindt dan is het natuurlijk helemaal geen goed idee om een relatie met hem te beginnen. Gun hem een vriendin die hem de kleren van zijn lijf wil rukken.
Vrouwenhoed schreef:
12-05-2018 16:34
Hij is niet lelijk maar ook niet zo een man waar an je denkt wat een lekkere vent! Hij heeft NL identiteit maar ouders zijn een mengelsmoes (prima). Miss toch onbewust een ideaalplaatje nastreven??
Je bent wel hYpoCriet?
Kan iemand het hek dicht doen? Dank.
Vrouwenhoed schreef:
12-05-2018 16:34
Een hipokriete mengelsmoes :HA:

OT, gewoon eerlijk zijn tegen hem.
Mijn gevoel is veranderd, ik vind je leuk.
:rofl: :rofl:
Head schreef:
12-05-2018 16:41
Tja, als je hem lichamelijk niet aantrekkelijk vindt dan is het natuurlijk helemaal geen goed idee om een relatie met hem te beginnen. Gun hem een vriendin die hem de kleren van zijn lijf wil rukken.
Nou, inderdaad!
Juíst jij zou hem wel lekker moeten vinden. Wat vreemd dat je dit over een potentiële verkering schrijft.
Hips, hopsakee en pierlala.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven