Relatie
zaterdag 12 mei 2018 om 16:07
Hoi!
Ik ben hier nieuw. Ben eind 20 en een hele goede vriend van mij vindt mij leuk. Ik heb hem herhaaldelijk afgewezen (oa omdat hij totaal niet mn type is qua uiterlijk). Inmiddels veel gedate het klikt en uiteindelijk na het om elkaar heen draaien wil ik als hij nog wil een relatie met hem aan gaan. Hoe aanpakken? Vraag je nog echt verkering als je eind 20 bent? Ik wil het niet zo even vlug vragen maar wel iets speciaals van maken. Tips graag!
Verder vind ik het heel hipokriet om hem af te wijzen op afkomst, uiterlijk etc. Ik ben ook niet super knap ofzo.
Ik ben hier nieuw. Ben eind 20 en een hele goede vriend van mij vindt mij leuk. Ik heb hem herhaaldelijk afgewezen (oa omdat hij totaal niet mn type is qua uiterlijk). Inmiddels veel gedate het klikt en uiteindelijk na het om elkaar heen draaien wil ik als hij nog wil een relatie met hem aan gaan. Hoe aanpakken? Vraag je nog echt verkering als je eind 20 bent? Ik wil het niet zo even vlug vragen maar wel iets speciaals van maken. Tips graag!
Verder vind ik het heel hipokriet om hem af te wijzen op afkomst, uiterlijk etc. Ik ben ook niet super knap ofzo.
zaterdag 12 mei 2018 om 16:12
Oh, je wil iets speciaals; vliegtuigje huren, samen met hem op een terrasje gaan zitten, wijntje erbij. Dan opeens roepen " oh kijk eens daar " en dan ziet hij dat er achter dat vliegtuigje een groot spandoek hangt met " Piet, ik hou van je, zullen we het officieel maken? ". En dat als hij daar met open mond van verbazing zit, komt er een orkestjes achter jullie staan dat een liefdesliedje speelt.
zaterdag 12 mei 2018 om 16:13
Ow....zit ik nou voor niets creatief te zijn?Lucifermiauww schreef: ↑12-05-2018 16:12Dit topic was een paar dagen geleden er ook al.
Waarom nog eens hetzelfde topic openen.?
zaterdag 12 mei 2018 om 17:07
Je bent wel hYpoCriet?Vrouwenhoed schreef: ↑12-05-2018 16:34Hij is niet lelijk maar ook niet zo een man waar an je denkt wat een lekkere vent! Hij heeft NL identiteit maar ouders zijn een mengelsmoes (prima). Miss toch onbewust een ideaalplaatje nastreven??
zaterdag 12 mei 2018 om 17:30
Een hipokriete mengelsmoesVrouwenhoed schreef: ↑12-05-2018 16:34Hij is niet lelijk maar ook niet zo een man waar an je denkt wat een lekkere vent! Hij heeft NL identiteit maar ouders zijn een mengelsmoes (prima). Miss toch onbewust een ideaalplaatje nastreven??
OT, gewoon eerlijk zijn tegen hem.
Mijn gevoel is veranderd, ik vind je leuk.
zaterdag 12 mei 2018 om 19:57
Nou, inderdaad!
Juíst jij zou hem wel lekker moeten vinden. Wat vreemd dat je dit over een potentiële verkering schrijft.
Hips, hopsakee en pierlala.