Relatietwijfels
zaterdag 17 november 2018 om 09:06
Ik heb een zwaar jaar achter de rug na het overlijden van mijn moeder. Dat heeft ook een wissel getrokken op mijn relatie. Mijn vriend was de laatste maanden behoorlijk teruggetrokken af en toe. (we wonen niet samen). Een paar weken terug hebben we een gesprek gehad waarin hij zei dat hij bij me wil blijven. Sindsdien is er wel wat veranderd, ik heb weer meer het gevoel dat hij er voor me is. Toch bleef ik een raar onderbuikgevoel houden en gisteravond heb ik hem gevraagd of er een ander in het spel is. Hij zegt dat er wel iemand is die hem aan het twijfelen heeft gebracht, maar dat hij met mij verder wil. Hij weigert te vertellen wie ze is en wat er precies gebeurd is.
Ik heb er slecht van geslapen vannacht. Aan de ene kant ben ik blij met zijn keuze. Aan de andere kant voelt het vreselijk dat hij niet helemaal open kaart wil spelen. Juist doordat hij niet wil zeggen om wie het gaat heb ik het idee dat er van alles gebeurd is.
Wat zouden jullie doen? Meer openheid vragen of eerst maar eens verder gaan.
Ik heb er slecht van geslapen vannacht. Aan de ene kant ben ik blij met zijn keuze. Aan de andere kant voelt het vreselijk dat hij niet helemaal open kaart wil spelen. Juist doordat hij niet wil zeggen om wie het gaat heb ik het idee dat er van alles gebeurd is.
Wat zouden jullie doen? Meer openheid vragen of eerst maar eens verder gaan.
dinsdag 27 november 2018 om 21:27
Veel sterkte de komende tijd.zeeuwsmeisje1981 schreef: ↑27-11-2018 20:35Hij was hier vanavond maar ik heb hem gevraagd weer te vertrekken. Ik kan het niet meer verdragen dat hij me aanraakt of kust. Ik denk dus dat het klaar is. Raar gevoel.
Blijkbaar wil hij je niet kwijt.
Volg je gevoel en zoek afleiding.