Relationship Problems.. HELP!

02-07-2011 22:05 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb mij net aangemeld, omdat ik echt wat goede raad van jullie moet! Ik zal mijn situatie hieronder even uitleggen..

Ik ben nu net 22 en heb al ongeveer 4 jaar een vriend (het is tussendoor 5 maanden uitgeweest).

Het laatste jaar heeft hij in de weekenden totaal geen tijd voor mij en gaat hij liever met zn vrienden stappen. Doordeweeks daarentegen vind hij het maar al te leuk om af te spreken en istie super lief! In t weekend gaat hij vervolgens weer stappen en zo gaat t maar door.. Het is niet zo dat er andere meisjes in het spel zijn, hij vind het gewoon echt heel gezellig met zijn vrienden. Ze hebben een grote vriendengroep, waarbij iedereen elk weekend meegaat.

Uiteraard vind ik dit natuurlijk helemaal niet leuk! Ik heb het al zo vaak tegen hem gezegd en tuurlijk hij weet wel dat hij fout zit, maar hij veranderd niet. Ik gun het hem natuurlijk ook om dingen met zn vrienden te doen, maar er is geen 1 weekend voor mij!

Ik heb in mijn hoofd al mijn leven met hem uitgestippeld en ik weet ook zeker dat ik gelukkig met hem zou kunnen worden. Ik ga goed met zn zusje en zn ouders om! Ga vaak naar zn oma en oom en tante.. Allemaal heel veel om op te geven.

Verder wil ik er nog bijzeggen dat hij niet weet wat hij wil in zijn leven qua werk/leren.. Hij is al 3 keer een opleiding gestopt en weet echt niet wat hij wil..

Ik twijfel nu dus of ik het uit moet maken of niet. In t weekend denk ik vaak wat heb ik aan jou? ik hoef jou niet meer.. Maar vervolgens door de weeks maakt hij mij erg gelukkig! en denk ik weer het valt wel mee.. Ik heb nu ook de mogelijkheid om misschien nog een jaartje te gaan studeren in het buitenland en ik zie ook wel in dat er nog heeel veel andere leuke jongens zijn.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes,

Kim
Ik zou zeker het zeker niet voor hem laten om een jaar in het buitenland te studeren als dat iets is wat je zelf graag wil. Los van het feit hoe tevreden je over je relatie bent. Je relatie kan heel goed zijn of juist helemaal niet: er blijft altijd een kans dat een relatie over gaat. Vraag je zelf dan af of je spijt zou hebben dat je niet naar het buitenland bent gegaan. Is het antwoord ja? Dan moet je het zeker doen!

Verder vind ik het helemaal niet zo gek dat je wel eens een weekend samen met je vriend zou willen doorbrengen. Natuurlijk kun je ook door de weeks samen op bank hangen. Maar in het weekend is dat toch anders; dan kun je de volgende dag lekker uitslapen, gezellig samen ontbijten etc.

Het gaat er ook niet om wat anderen daar van vinden. Het gaat er om wat jij er van vindt en wat hij er van vindt. Als jullie het daar samen niet over eens worden moet je jezelf afvragen of je daar mee kunt leven.

Misschien is het goed om er eens een serieus gesprek met hem over te hebben waarin je duidelijk maakt dat je op dit moment twijfelt aan jullie relatie en te kijken of jullie tot een compromis kunnen komen.
Ik heb in mijn hoofd al mijn leven met hem uitgestippeld en ik weet ook zeker dat ik gelukkig met hem zou kunnen worden.

Weet je dat zeker? Want je hebt nu al problemen waar je niet al te gelukkig me bent. Anders open je hier geen topic.

En weet je zeker dat hij in zijn hoofd ook al zijn leven met jou heeft uitgestippelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven