Remspoor in onderbroek

20-05-2011 18:03 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de meeste vrouwen onder ons de was doen in huis. ik vroeg me af of elke man nou remsporen in ze onderbroek heeft? hebben ze dan allemaal jeuk aan hun reet? het is namelijk al de tweede relatie dat ik het zie..
quote:Zamirah schreef op 26 mei 2011 @ 09:58:

Hans, jij vond het toch zo smerig, schoonmaken met water/hand??

Ben je nu ineens bekeerd?Met de hand vind ik het nog steeds smerig. En bij water hangt het ervan af hoe dat precies gaat. Handen natmaken en dan de poep verwijderen vind ik echt een vieze bedoening. Maar een harde straal op je anus zetten waarbij de poep weggespoeld wordt, werkt goed, vooral als de straal zo'n 4 à 5 centimeter breed is, zoals bij mij thuis.
World of Warcraft: Legion
Met een pampiertje schoonmaken, da's pas goor.

:puke:
.
Ja, tuurlijk...zwart ondergoed. En dan een toiletverfrisser er in geplakt.
quote:Zamirah schreef op 26 mei 2011 @ 08:40:

Mijn Indische oma had vroeger flessen water op de wc staan in Holland.

Beoekers vroegen dan waar die voor waren; voor als je dorst kreeg tijdens de (grote) boodschap??

Whahahahahaha!!!!! Haha, daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar: hoe maak je na een grote boodschap het zaakje schoon met een fles water! Met een watersproeier kan ik me nog voorstellen, maar een fles!?
Kwestie van veel oefenen.
Wat ranzig zeg. Toilet papier en vochtige doekjes is niets voor hem? Zie zelf wel eens een remspoor in onderbroek van mijn zoon... maar die is 6 jaar.
quote:bellaroma schreef op 23 mei 2011 @ 14:45:

[...]

Mmm, daarvan had ik nog niet gehoord.. Het bidet is voor mij en vriend voldoende om weer schoon de dag door te komen, zou niet meer zonder kunnen! ps. waarom introduceren ze dit 'gebruik' niet in NL? Geen animo voor? Nee, remsporen en stinken daar-onder, das lekker :(

Naar het toilet gaan voor 't (zorgvuldig) douchen kan ook..

(En scheren op die plek maakt alles ook schoner).
quote:joop_2000 schreef op 26 mei 2011 @ 17:20:

[...]

Haha, daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar: hoe maak je na een grote boodschap het zaakje schoon met een fles water! Met een watersproeier kan ik me nog voorstellen, maar een fles!?Fles hard neergooien en er dan boven hangen?
Volgens mij gaat er aan dit topic nooit een eind komen. Zucht...
quote:Frankie33 schreef op 31 mei 2011 @ 09:22:

Volgens mij gaat er aan dit topic nooit een eind komen. Zucht...Zo lang er nog plek is op de server waarop dit forum draait...
quote:hans66 schreef op 31 mei 2011 @ 09:49:quote:Frankie33 schreef op 31 mei 2011 @ 09:22:

Volgens mij gaat er aan dit topic nooit een eind komen. Zucht...Zo lang er nog plek is op de server waarop dit forum draait... ....en er mensen off topic blijven reageren...

Toch heb ik er een tijdje overl liggen piekeren, hoe dat nou zit met die fles. Maar ik kom er niet uit! Kan iemand daar nog wat licht op laten schijnen?
Als ik zelf een badkamer zou laten plaatsen, dan kwam er absoluut een bidet naast het toilet. Hadden vrienden in Duitsland ook, heerlijk zoiets.

Mijn Indische oma had ook altijd een fles op het toilet staan.

Volgens mij was het eerst "op zijn hollands" met een papiertje en daarna nog even lekker naspoelen.
Ik zag op een ander topic ook een manier om je kont te reinigen:

maar dan zonder zwembroekje.

Met dank aan Blijfgewoonbianca, die met dit plaatje kwam in dat topic.
bah bah ik heb ze ook al vaak in de was gehad hoor maar als ik dat ziet geef ik altijd een hint dat ik mijn achterwerk ook wast als ik gepoept heb ,ik vind het zo rmerig als je wil vrijen en je gaat tussen zijn benen om te pijpen ofzo en je ruik poep .ben ik er gelijk klaar mee
quote:luna400 schreef op 05 juni 2011 @ 00:48:

bah bah ik heb ze ook al vaak in de was gehad hoor maar als ik dat ziet geef ik altijd een hint dat ik mijn achterwerk ook wast als ik gepoept heb ,ik vind het zo rmerig als je wil vrijen en je gaat tussen zijn benen om te pijpen ofzo en je ruik poep .ben ik er gelijk klaar mee

You go girl!

Maar goed dat je voor pijpen niet hoeft te kunnen schrijven.
quote:anoniem0207 schreef op 31 mei 2011 @ 15:42:

Als ik zelf een badkamer zou laten plaatsen, dan kwam er absoluut een bidet naast het toilet. Hadden vrienden in Duitsland ook, heerlijk zoiets.

Nog fijner is een kleine doucheslang in het toilet zoals ze vaak hebben in het Midden-Oosten.
gheheh ik kom niet meer bij...
eh .......lijstje kopen.....onderbroek er in ....1 dag ophangen in woonkamer..... probleem opgelost
Dit onderwerp komt mij wel heel bekend voor! Ik had een relatie met een man die dus echt elke dag remsporen had uuuulllggg ik kwam er pas achter toen we gingen samenwonen en ik zijn was dus ging doen. Toen ik hem ermee confronteerde en zei dat dit echt niet sexy was werd ik haast uitgelachen door hem want elke man zou dit hebben. Ik wist dat dit niet waar was want ik had voor hem ook een relatie van 4 jaar en daar had ik dit probleem nooit gezien, vriendinnen vonden het trouwens ook erg ranzig en kende dit probleem ook niet. Het was trouwens ook niet dat ik in zijn onderbroeken keek hoor, neeee die werden gewoon zo open en bloot op de grond gekwakt, totaal geen schaamte hierover ook. BAH! je kan begrijpen dat ik ook geen zin meer in sex had met deze man en de relatie is dan ook stuk gelopen na nog wat andere conflicten erbij. Ik zeg wel...... Ik ga vanaf nu altijd controleren of er geen plakkaten poep en remsporen in mijn toekomstige vriend zijn broek zitten want dan houdt het toch echt op voor mij.
quote:Bergje65 schreef op 20 mei 2011 @ 18:54:

Mannen zijn viezerikkenEn vrouwen kunnen niet spellen
quote:anoniem0207 schreef op 31 mei 2011 @ 15:42:

Heb ik ook, nooit last van remsporen :-)
Mijn ex spant de kroon.. die veegde gewoon helemaal zijn hol niet af.. hoe ik dat weet? altijd flinke remsporen in zijn goed en een keer was hij vergeten door te trekken, en boven op zijn drol van formaat olifant lag GEEN wc papier..hij had gewoon zijn broek opgetrokken en was opgestaan. Het gekke is dat hij een ontzettend metro uiterlijk heeft maar zwaar smerig is.
[quote]hans66 schreef op 20 mei 2011 @ 19:26:

[...]

Dat blijkt! Jouw plaatjes in dit en andere topics vind ik vaak treffend!

Remsporen zijn bij mij uiterst zeldzaam. Na een dag lijkt mijn onderbroek nog steeds schoon door afwezigheid van een remspoor.

Die plaatjes van Bianca zijn inderdaad erg leuk :-)

Dus jij durft een gebakje te eten uit je onderbroek na een dag gedragen te hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven