Roken, bah!

14-07-2019 17:51 91 berichten
Issue opgelost
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2019 13:12
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.20% gewijzigd
Je hebt geen zin meer in de seks vanwege die sigaar? Maak het uit stuk beter voor beide.
Als het je nou om zijn gezondheid ging... Maar nee.

Ik vind je een miepert.
Alle reacties Link kopieren
Het is een verslaving en je kan daarom niet verwachten dat hij daar 1-2-3 even mee op houdt. Het gaat sowieso niet stoppen als zijn enige motivatie is om voor jou te stoppen.
Ik zou zelfs helemaal niet beginnen aan een relatie met een roker. Als ik een asbak wil kussen dan doe ik dat wel. :pukey:
Ik vind het ook vies...
Diocca schreef:
14-07-2019 17:55
Als het je nou om zijn gezondheid ging... Maar nee.
Ik vind roken natuurlijk vooral stom omdat het zo slecht voor je is! Kan me daarom niet voorstellen dat je het doet. Maar dat is aan hem. Ik word echt misselijk van de geur. En die is helaas niet weg door ff tandenpoetsen.
zet hem op de never come back line.
florabel80 schreef:
14-07-2019 17:59
Ik vind roken natuurlijk vooral stom omdat het zo slecht voor je is! Kan me daarom niet voorstellen dat je het doet. Maar dat is aan hem. Ik word echt misselijk van de geur. En die is helaas niet weg door ff tandenpoetsen.
Je klinkt niet echt verliefd, maar als je hier even verder kijkt zie je precies dezelfde discussie over roken.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 14-07-2019 18:02
0.61% gewijzigd
Niet relevant
anoniem_174353 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 12:56
Reden: Gewist
85.71% gewijzigd
florabel80 schreef:
14-07-2019 17:59
Je kunt alleen jezelf sturen. Als hij rookt voordat jullie elkaar zien en jij hebt daar zo veel last van, dan moet jij de consequenties nemen.
Als jij het uitmaakt om die reden en hij wil met jou verder, dan is het vervolgens aan hem om daar iets aan te doen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
florabel80 schreef:
14-07-2019 18:01
Onze relatie is top!
En ik was prima tevreden met de modus die we hadden. Ik baal dat hij “de grenzen oprekt”
Oke succes met je toprelatie! Niet klagen maar dragen.
ik snap dit wel hoor, ik zou er ook niet blij mee zijn. zeker omdat het sigaren zijn en geen sigaretten. heb je het al met hem besproken dat je het vervelend vindt dat hij het tegenwoordig ook doet voordat jullie elkaar zien? ik kan mij toch niet voorstellen dat hij dan zegt 'jammer voor jou'?
Ik vond het vreselijk om vies te ruiken voor mijn partner en ouders.
Nu gelukkig al lang gestopt...
Maar TO, ik snap je. Het is écht een turn-off en gewoon smérig...
Ik ben zelf zwaar verslaafd aan sigaretten. Heb wel eens een jaar niet gerookt en ben toch weer begonnen. Ik ben dus een echte roker maar sigaren vind ik echt stinken en zou met een man die sigaren rookt niet willen tongzoenen. Dan is hij mooi de sigaar.
TO ik snap je helemaal. Als he vOor jou een dealbreaker is en hij kiest zn sigaren boven jou tja .......
Als het voor jou
Waarom stuur je geen berichtje blijf maar thuis? Dat hij naar sigaar stinkt en dat je geen zin meer hebt in seks?
Blondie456 schreef:
14-07-2019 18:08
Ik ben zelf zwaar verslaafd aan sigaretten. Heb wel eens een jaar niet gerookt en ben toch weer begonnen. Ik ben dus een echte roker maar sigaren vind ik echt stinken en zou met een man die sigaren rookt niet willen tongzoenen. Dan is hij mooi de sigaar.
En jij ruikt wel lekker met tongzoenen?
2019 schreef:
14-07-2019 18:10
Waarom stuur je geen berichtje blijf maar thuis? Dat hij naar sigaar stinkt en dat je geen zin meer hebt in seks?
Niet zo boos zijn joh, het gaat toch niet over jou? Het gaat over stinkie die het blijkbaar niet zo erg vindt om te stinken ;-)
Ik zou hem berichten dat de afspraak niet doorgaat omdat hij blijkbaar net heeft gerookt en je niet tegen de smaak/rook kan. Doei!
anoniem_169486 wijzigde dit bericht op 14-07-2019 18:14
21.97% gewijzigd
2019 schreef:
14-07-2019 18:12
En jij ruikt wel lekker met tongzoenen?
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht hetzelfde als jij...
Een goede sigaar stinkt niet. Ik vind het wel wat hebben.
Uitkleden en onder de douche zetten zodra hij/jij thuis komt? Kan hij daarna gelijk zijn tanden poetsen.
florabel80 schreef:
14-07-2019 18:01
Onze relatie is top!
En ik was prima tevreden met de modus die we hadden. Ik baal dat hij “de grenzen oprekt”
Dan zeg je hem dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven