Rotgevoel

23-05-2011 23:27 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Unknown, natuurlijk mag je er gruwelijk van balen. Maar misschien waren zijn intenties in eerste instantie wel degelijk oprecht maar ging hij bij nader inzien liever verder shoppen. Neem jezelf niets kwalijk, joh. Uit je frustratie en laat het dan gaan.
Mijn eerdere ervaringen met mannen zijn ook dat je inderdaad nooit weet waar je aan toe bent. Dat het geen zak uitmaakt of je nu de eerste avond seks met ze hebt of pas na de principieële x-aantal dates. Als het goed is van beide kanten is het goed. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niet op je hoede moet zijn want er zijn er ook genoeg (wat ook blijkt uit ervaringen) die je dumpen na een keertje seks of die je glashard voorliegen. Je weet het nooit dus moet je het niveau van vertrouwen toekennen op basis van wat je ziet/hoort enz.

Ik kan niet zeggen van mezelf dat ik een naïeve doos ben. Ik ben ook geen wantrouwende heks. Maar de tekenen wezen er echt op dat hij het goed met me voor had. Wat ik al zeg, mijn beste vriendin kent hem goed en kan (nu waarschijnlijk kon..) geen kwaad woord over hem zeggen. Had zelf ook nooit verwacht dat hij dit zou flikken en al helemaal niet met iemand die haar zo nader staat..
Nog 1x en dan ga ik slapen

Het KAN ook echt wel zijn dat zijn intenties oprecht waren en dat hij het wilde proberen

Maar hij is er na een paar weken achter gekomen dat je toch niet het hele pakketje bent....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 24 mei 2011 @ 00:57:

[...]

driewerf eens!

Dat noemen ze blauwtjes lopen

Doet even zeer

Laat ik het zo zeggen, ik geloof niet in wantrouwen, ik geloof wel in het vertrouwen in mezelf

Dus ja, ik stort me ook ergens hals over kop in

(je kent het wel, niet eten, niet slapen, telefoon checken) en ik zie ons gerust na 1 week al samen oud worden en eindigen in Villa Rozenrust

MAAR....ik besef me heel goed dat dat nou niet per definitie de absolute waarheid is, zelfs niet als mijn soon to be vriendje precies hetzelfde tegen mij zegt

Simpelweg omdat dat na een paar weken zo niet realistisch is

Er stoppen statistisch gezien meer verliefdheden dan dat er relaties uitkomen hoorZelf net ervaren, vol erin, samen vreselijk verliefd, en na een paar maanden zag hij het niet meer zitten. Totaal niet vals, gewoon zijn gevoel. Prima, ben niet boos op hem en voel me niet bedrogen het is zijn gevoel, kan gebeuren. Wel heel jammer.
Maar Unknow, ik begrijp wel goed dat je teleurgesteld bent, want hij heeft je wel gewoon bedrogen en nadat jij ernaar hebt gevraagd er zelfs over gelogen, dat siert hem helemaal niet.
Overigens wel ontzettend bedankt voor het hart onder de riem en de tips. Het is fijn even je verhaal kwijt te kunnen en er eens andere visies op te horen dan die van de mensen om je heen (die in mijn geval bevooroordeeld zijn omdat ze hem kennen).

Het is niet het einde van de wereld, het was gezellig voor wat het was, de vervelende afsluiter daargelaten, en het daadwerkelijke puntje was inderdaad hoe hier nu mee om te gaan. Voor mezelf heb ik de conclusie getrokken er niet te zwaar aan te tillen, geen monogamie, ringen of baby's dus zo erg is het allemaal niet. Wel is het jammer dat iemand waar je potentieel in zag opeens (op zo'n rotmanier) uit beeld verdwijnt waardoor je ego een deuk op loopt en het vertrouwen in mannen weer een beetje minder wordt.

Maar de situatie in de vriendenkring? Beter doen alsof er niets aan de hand is als ik hem zie? Een vriendelijk babbeltje maken en niets meer of minder..
Kut is dat hè Annemarie, als dat gebeurd

Ik heb er wat kleenex dozen om leeg gehuild vroeger
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat rot voor je Annemarie, knap ook dat je niet boos op hem bent. Jij bent immers nog wel vreselijk verliefd. Maar inderdaad de andere partij kan er helaas niet veel aan doen als gevoelens er niet meer zijn, hij jullie niet samen oud ziet worden.

Wat je zegt Summerdance, het kan kan ook goed dat hij in de eerste instantie wel goede intenties had en het het later niet bleek te zijn. Had het overigens wel fijn gevonden dat even aan mij mede te delen voor hij alle kanten op ging daten ;) slaap lekker!
Unknow, fijn dat het je heeft geholpen een beetje relativeren. Situatie met vriendenkring gewoon normaal met hem om proberen te gaan, doe ik nu ook met ex waar ik net over vertelde (al is hij 100% eerlijk tegen me geweest, dus geen wrok oid). Is makkelijker voor jezelf en voor hem en jullie vrienden. En vooral geen verwachting meer hebben van hem hoe hij ook tegen je doet, hij is je niet waard!

Haha en Summer dat is inderdaad kut, inmiddels uitgehuild hoor , oef en al helemaal als het op 'bindingsangst' wordt gegooid... kan je niks meer mee!

Slaap lekker!
Het kan je natuurlijk ook van de andere kant overkomen. Dat de ander heel erg verliefd op je is maar jij er zelf niets meer in ziet. Als dat gebeurt kun je je ook rot voelen.

Anyway, een voor alle pijnlijke harten en weltrusten.
Eens hoor Unknow, ik vind ook dat hij het je gewoon eerder had moeten melden, was wel zo netjes geweest.

Tja hoe kan ik nou boos zijn op hem, vanaf het moment dat hij voelde dat het hem te veel werd heeft hij het me laten weten en nog wel geprobeerd er wat van te maken omdat hij me zo leuk vond, maar het lukte hem niet, Het is een schat van een vent, met een 'bindings' probleem.

Ga nu echt slapen!
Thnx Aubrey
De waarheid is niet altijd leuk, maar in ieder geval wel eerlijk.. Slaap lekker allen, ik blijf nog even meelezen en discussiëren op het forum. Bedankt voor alle reacties en sterkte voor degenen die in hetzelfde schuitje zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven